MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 43 of 43
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Dit is het verslag van de partij, van Peter zijn website, kijk daarvoor op : http://www.peterhurricanesmit.nl/
    8-04-1990: 2e rematch tegen de Snoo, die op de poster vermeld stond als 'The War", in de Weena IJshal in Rotterdam. Smit wint met miniem puntenoverwicht het zinderende gevecht om de Europese titel WKA. Het publiek stond al op de banken toen de beide boksers uit hun kleedkamers kwamen. In een geladen stemming ving het gevecht aan. Voor Smit en de Snoo, waarvan bekend is dat ze ook buiten de ring niet de beste maatjes zijn, stond veel op het spel. Gedurende tien ronden van twee minuten vielen er over en weer harde klappen. Smit ging vooral in de eerste ronden als een dolleman te keer. Er sprak veel agressie uit zijn weinig technische maar knetterharde manier van vechten. De Snoo had in het begin wat moeite met de agressieve Smit, maar met zijn goede techniek wist hij een aantal prachtige combinaties van stoten en trappen te maken. Toen Smit iets van zijn energie was kwijtgeraakt, was het heel moeilijk uit te maken wie er zou winnen. Het publiek hield de adem in toen de jury de uitslag bekend maakte. Met een puntentotaal van 202, tegen 200 voor de Snoo, won Smit het titelgevecht. Onmiddellijk ging hij op de schouders van de vele, dolenthousiaste Dordtse supporters. Het gevecht is in zijn geheel door de Dordtse TROM tv en Veronica uitgezonden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Peter was mijn vriend en niet zomaar één. Ik leerde hem kennen, vanaf dag één, dat ik op de kleuterschool kwam in oud krispijn, in 1965. Bijna veertig jaar waren we vrienden !! Een echte vriendschap, waarin ik ook nog uit zou groeien, tot zijn allergrootste fan. Hij is de man, die me in het kickboksen heeft gebracht en daar ben ik hem eeuwig dankbaar voor. Hier zijn twee foto's uit mijn collectie, van die legendarische partij van Peter tegen Leo de Snoo, in de Weena in Rotterdam.


  3. #28
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    369
    vCash
    126000

    Default

    Vet. Goeie ouwe tijd...

  4. #29
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    dat duitse commentaar is best lekker eigenlijk (bij bovenstaand filmpje)
    'kom helemaal tot rust joh

    Ja weer eens wat anders !

  5. #30
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Weet ieand waarom Snoo zelfmoord heeft gepleegd

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Peter en Leo waren beide 2 toppers en gouwe gozers

    Osu !!

  7. #32
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    respect voor die oude strijders kan 1 ding zeggen bij mejiro loopt nu mike de snoo rond 21jaar net zijn eerste B op ko gewonnen die gaat zijn vader achterna, net als miloud el geubli junior.

  8. #33
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    http://www.youtube.com/watch?v=oHDC4gTDU6A
    http://www.youtube.com/watch?v=AwQ1C3EMZto

    en niet te vergeten de legendarische gevechten in het KKK

  9. #34
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    zo die trap van hoost was raak , daar kun je ook wel dubbel van gaan zien en dan toch weer doorknallen, topper ook die Snoo

    dat die partij op veronica was toendertijds, misschien kan een andere zender er weer aan komen

  10. #35
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    nederland provincie zeeland
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    ik heb deze partij denk ik wel 100x gezien om me voor te bereiden op zowel peter als leo keiharde partij voor zulke vechters komen de mensen kijken.
    peter was trouwens wel op de begrafenis van leo ze hadden zeker respect voor elkaar.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Even terugkomend op die bere partij van Peter daar in thailand... als Peter even de touwen aanraakte begon die scheids meteen aan Peter te trekken.
    Maar die thai zie je in ronde 1 dat touw over de gehele lengte/breedte van de ring gebruiken en heel typisch daar zegt de scheids niets van.........
    Helemaal top dat Peter die thai declasseerde!!!
    Peter Smit 4 ever!!!!!!!

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Ik begrijp dat beeldmateriaal niet voor handen is? Of is de videoband van Luc Verheije nog niet versleten? Overigens bijzonder dat je hier ook post Luc, ten slotte is het niet uitsluitend een kickboksforum. Ik heb vooral genoten van je partij tegen Kaman, waar je moest opgeven maar op dat moment naar mijn smaak weldegelijk voor stond op punten.
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  13. #38
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    nederland provincie zeeland
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    hoi remco ja dat dacht ik eigenlijk ook jammer jammer . ik was er trouwens bij toen peter in bankok tegen changpeuk vocht tussen de rondes smeerde ik zijn schenen in met ijs deze partij had hij mijn inziens ruim gewonnen.
    peter trainde voor deze partij vaak bij meang ho breda waar ik ook trainde.
    ik denk nog met veel plezier terug aan die tijd.
    ik heb die partij onlangs weer gezien dirk stal (wie anders) had hem nog, keiharde partij

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    op bovenstaande reacties aansluitend de partij van peter

    http://www.youtube.com/watch?v=kAYkFscC77o

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Blijft mooi om naar te kijken: wat een partij!

    Klopt het verhaal overigens dat hij toen ook zijn blote kont had laten zien aan de aanwezige Thaise autoriteiten?
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  16. #41
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    nederland provincie zeeland
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    ik was niet bij deze partij tegen changpeuk. ik heb nog wel een foto van peter zijn ogen op zijn kont ha ha waren we op het strant in pataya

  17. #42
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    R.I.P

    Hij is toch geliquideerd?
    From Best!

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by luc verheije View Post
    hoi remco ja dat dacht ik eigenlijk ook jammer jammer . ik was er trouwens bij toen peter in bankok tegen changpeuk vocht tussen de rondes smeerde ik zijn schenen in met ijs deze partij had hij mijn inziens ruim gewonnen.
    peter trainde voor deze partij vaak bij meang ho breda waar ik ook trainde.
    ik denk nog met veel plezier terug aan die tijd.
    ik heb die partij onlangs weer gezien dirk stal (wie anders) had hem nog, keiharde partij
    Hey Luc, ik had er nooit eerder op gelet, dat jij Peter zijn schenen met ijs insmeerde. Al Peter zijn rivalen, had ik al een dvd gegeven en nu eindelijk Luc Verheije. Peter had veel respect voor je Luc, net als ik. Ik ben echt blij, dat ik je via hier, heb ontmoet.
    Osu Dirk !!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •