MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 79
  1. #26
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    ja hier zelfs 5 euro dus ik vind het ook te duur, voor 5 euro kan ik ook een dagje gewoon extra trainen, boksen op de zaterdag ofzo.. maarja ik hou niet zo van weekend trainingen opzich... dan heb ik nooit meer mn weekend gevoel
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Emmeloord
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    hier 2.50 maar als ik elke week ga zwemmen neem ik wel een abbonoment

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    arjen je kan ook proberen zo vaak mogelijk te zwemmen.... zwemmen is zoals eerder gezegd een hele goede basis, maar buiten dat je gebruikt met zwemmen bijna iedere spiergroep!

    What am I? Flypaper for freaks?!


  4. #29
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Emmeloord
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    ja ga ik ook probereh

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh
    nou oke... sowieso als je wilt trainen om gesierder te worden, is het zaak dat je bij elke oefening die je doet, tot het uiterste gaat. stel je neemt je voor om op te drukken... de laatste keren voordat je volledig leeg op de grond valt, zijn het belangrijkste. bij krachttraining om gespierd te worden, maak je eigenlijk kleine scheurtjes in je spieren. die scheurtjes worden opgevuld met nieuwe spier zeg maar. je spier scheurt niet als je alleen maar doet wat je kan, maar pas als je net ff verder gaat.

    stel ik ga opdrukken om mijn borstspieren te vergroten; ik weet dat ik ongeveer 80 x achter elkaar kan opdrukken. die 80 x kan ik goed uitvoeren. het is dan zaak om er net nog 10 achter te plakken. de allelaatste, zwaarste zijn het belangrijkste.

    als je nou bijvoorbeeld 's ochtends en 's avonds 2 setjes gaat opdrukken tot je echt niet meer kan... hou tussen de setjes 2 minuten rust. schrijf op hoeveel keer je hebt opgedrukt.

    je kunt dan prima zien hoe je vooruit gaat...

    zo dit was echt 100% serieus... dat kan ik ook hahahaha succes!
    Heel leuk vehraal maar je vergeet belangrijke dingen te vertellen.
    Als je dit tegen mensen zo zegt zullen ze hun lichaam gaan verneuken.

    tot failure gaan is iets wat luek is voor af en toe. als je meerdere keren per week met dezelfde dingen tot failure gaat maak je je lichaam kapot. Dat kun je niet bijbenen en dan zul je nooit kunnen herstellen.

    Oftewel.. met failure heb je OF meer rust en eet je als een gek.. of je doet minder hard en vaker.. en je eet als n gek.

    Maar tis onzin dat je altijd maar tot fauliure moet trainen. Er zijn genoeg artikelen te vinden die dit tegen spreken. Als je ze wilt vinden.. kijk maar op bodybuilding.com en zoek op failure bijv.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Wees een met de natuur :P

    niets pushen..gewoon rustig aan en het komt vanzelf
    Als je aan zwemmen doet of een sport met veel "activiteiten"
    En daarnaast ben je thuis met je eigen oefeningen bezig dan komt het helemaal goed..tenminste zo is het bij mij gegaan
    Veel succes met je "I wan't a perfect body" droom..het lukt je wel

  7. #32
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Emmeloord
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    ok thnx

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Evil
    Heel leuk vehraal maar je vergeet belangrijke dingen te vertellen.
    Als je dit tegen mensen zo zegt zullen ze hun lichaam gaan verneuken.

    tot failure gaan is iets wat luek is voor af en toe. als je meerdere keren per week met dezelfde dingen tot failure gaat maak je je lichaam kapot. Dat kun je niet bijbenen en dan zul je nooit kunnen herstellen.

    Oftewel.. met failure heb je OF meer rust en eet je als een gek.. of je doet minder hard en vaker.. en je eet als n gek.

    Maar tis onzin dat je altijd maar tot fauliure moet trainen. Er zijn genoeg artikelen te vinden die dit tegen spreken. Als je ze wilt vinden.. kijk maar op bodybuilding.com en zoek op failure bijv.
    drop dead son of your grandma

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    13 is te jong om met krachttraining (gewichten te beginnen), daar zijn een aantal redenen voor.

    1. Je spieren hebben pas net de mogelijkheid om zich te gaan vergroten, 1 van de redenen dat krachttraining niet werkt bij kinderen (onder 12) is omdat er bepaalde hormonen nog niet werkzaam zijn, die komen pas vrij in de pubertijd.
    2. Je zit, of gaat, in je groeisprint komen. Als je nu je spieren overmatig gaat ontwikkelen dan gaan je botten zich daarop aanpassen met alle vergroeiingen en dergelijke erbij...
    3. Je groei gaat stagneren, de lengte gaat niet meer omdat je teveel energie in sport stopt met als resultaat dat je groeispurtjes krijgt in de zomervakantie die je coordinatie niet ten goede gaan komen.

    Punt 1 is per persoon verschillend, Punt 3 kun je voor lief nemen, met veel trainen hou je je coordinatie.

    Punt 2 moet je serieus nemen, train liever alleen met je lichaamsgewicht en op conditie. Ga geen krachttraining doen om je spiermassa te vergroten (bankdrukken, hoge gewichten zijn uit den boze).

    Ik raad je aan om push-ups te doen (alle varianten). Sit-ups en heel veel rennen (rennen helpt ook bij je borst en buikspieren) en in ieder geval zoveel mogelijk oefeningen met je eigen lichaam zonder machines of gewichten.

    Dit zijn maar een paar nadelen, let er alsjeblieft op, je wilt als je 25 bent ook graag kunnen blijven vechten en niet scheef zijn toch Vanaf je 18e is krachttraining heel goed, botten zijn in principe volgroeid maar de gewrichten kunnen nog aandikken evenals je spieren die volgroeid zijn maar wel spiermassa kunnen gaan kweken!

  10. #35
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Emmeloord
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    13 is te jong om met krachttraining (gewichten te beginnen), daar zijn een aantal redenen voor.

    1. Je spieren hebben pas net de mogelijkheid om zich te gaan vergroten, 1 van de redenen dat krachttraining niet werkt bij kinderen (onder 12) is omdat er bepaalde hormonen nog niet werkzaam zijn, die komen pas vrij in de pubertijd.
    2. Je zit, of gaat, in je groeisprint komen. Als je nu je spieren overmatig gaat ontwikkelen dan gaan je botten zich daarop aanpassen met alle vergroeiingen en dergelijke erbij...
    3. Je groei gaat stagneren, de lengte gaat niet meer omdat je teveel energie in sport stopt met als resultaat dat je groeispurtjes krijgt in de zomervakantie die je coordinatie niet ten goede gaan komen.

    Punt 1 is per persoon verschillend, Punt 3 kun je voor lief nemen, met veel trainen hou je je coordinatie.

    Punt 2 moet je serieus nemen, train liever alleen met je lichaamsgewicht en op conditie. Ga geen krachttraining doen om je spiermassa te vergroten (bankdrukken, hoge gewichten zijn uit den boze).

    Ik raad je aan om push-ups te doen (alle varianten). Sit-ups en heel veel rennen (rennen helpt ook bij je borst en buikspieren) en in ieder geval zoveel mogelijk oefeningen met je eigen lichaam zonder machines of gewichten.

    Dit zijn maar een paar nadelen, let er alsjeblieft op, je wilt als je 25 bent ook graag kunnen blijven vechten en niet scheef zijn toch Vanaf je 18e is krachttraining heel goed, botten zijn in principe volgroeid maar de gewrichten kunnen nog aandikken evenals je spieren die volgroeid zijn maar wel spiermassa kunnen gaan kweken!
    Thnx!

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh
    drop dead son of your grandma
    eeh wat is dat voor domme opmerking? hou je kop anders
    :?
    t gaat hier om advies voor die jongen.. niet of jij nou ongelijk hebt.

  12. #37
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.250
    vCash
    126000

    Default

    3. Je groei gaat stagneren, de lengte gaat niet meer omdat je teveel energie in sport stopt met als resultaat dat je groeispurtjes krijgt in de zomervakantie die je coordinatie niet ten goede gaan komen.
    tering man,dit herken ik echt, ik train vanaf men 9e 4x per week, en vanaf mijn 13e 6 x per week,en intensief. Ik ben opzich niet echt groot (1.80) maar elke zomer,tijdens de zomerrust, groei ik altijd als een gek!
    Face your fears, Live your dreams.


  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    Quote Originally Posted by Anonymous
    's ochtends vroeg? en was je dan niet moe op school want dan sta je denk ik ook om een uur of 6 op?
    yep, maar fuck it, je moet er wel wat voor over hebben man.
    IK GELOOF ER GEEN ZAK VAN DAT JE S MORGENS VOOR SCHOOL NOG GING ZWEMMEN.DENK DAT JE EEN SERIEUZE ZEVERAAR BENT!!!!

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Belgs voor zeikerd, ouwehoer enz.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Zo bijzonder is het niet hoor om voor school te zwemmen, ik doe dat ook, voor mijn conditie. En daarnaast doe ik ook Thaiboxen. Zwemmen werkt ook heel goed voor je conditie, tis ongeveer net als joggen. Alleen bij zwemmen belast je je armen meer als benen.

  16. #41

    Default

    Quote Originally Posted by Arjan
    D8 dat zwemmen altijd best duur was? zomer komt eraan dan zwem ik wel word ik nog bruin ook
    waterpolo !!! (Y) as je brede borstkas wil hebben
    moet je gaan waterpolo-en
    idd als je aan gewichten gaat lopen trekken heb je kans dat je scheef gaat groeien en dat soort rare dinge..

    maareh wil je indruk maken op de dames ofso?:P
    opdrukken kan wel natuurlijk

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by samurai.nl
    Quote Originally Posted by Arjan
    D8 dat zwemmen altijd best duur was? zomer komt eraan dan zwem ik wel word ik nog bruin ook
    waterpolo !!! (Y) as je brede borstkas wil hebben
    moet je gaan waterpolo-en
    idd als je aan gewichten gaat lopen trekken heb je kans dat je scheef gaat groeien en dat soort rare dinge..

    maareh wil je indruk maken op de dames ofso?:P
    opdrukken kan wel natuurlijk
    :roll:

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Goede voedings supplementen gebruiken is ook erg belangrijk!!!
    En vooral om zwaarder en gespierder te worden.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    dat blijven supplementen. naam zegt t al.
    Maar als de rest goed is dan kan t zeker
    n boost geven

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    Quote Originally Posted by Anonymous
    's ochtends vroeg? en was je dan niet moe op school want dan sta je denk ik ook om een uur of 6 op?
    yep, maar fuck it, je moet er wel wat voor over hebben man.
    ik geloof er geen zak van dat je 's morgens voor school ging zwemmen.Ik denk dat je een dikke zeveraar bent man.Ik ben er zelfs zeker van dat er op die uur nog zelfs geen zwembad open is.

  21. #46
    Join Date
    May 2006
    Location
    lelystad
    Posts
    6
    vCash
    126000

    Default

    rik = correct ik heb het namelijk ook tijdje gedaan

  22. #47
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb eens in een intervieuw gelezen met van den Hoogenband dat die door de weeks elke dag om 6 uur smorgens in het zwembad lag.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    idd wedstrijdzwemmers trainen meestal voordat het zwembad open gaat.
    Anders kan je niet trainen als er mensen tussen door zwemmen.
    Dat betekend idd dat je om 6 uur in het water ligt... dus voor "gewone" mensen 7 uur als je mzzl hebt

    Maar een conditie in het water opbouwen is een hele anders soort van conditie dan die je op het land nodig hebt.
    Het is niet zo als je 1 km kan zwemmen dat je dat ook kan lopen....
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  24. #49
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Breda
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Oke oke dus dat mannetje van 13 wilt opdrukken

    ga gewoon tot je der bij neer valt
    je kan deze mannieren van opdrukken wel goed gebruiken
    zoals deze BV:

    je handen als een driehoek plaatsen gestrekt natuurlijk
    de stofzuiger moeilijk uit te leggen maar dies goed voor
    boven armen en schouders
    en dan heb je er een hele lading zon 20 verschillende mannieren
    maar probeer eerst maar driekhoek opdrukken
    opbouwen natuurlijk en dan zie je van eigens resultaat
    de meeste hiero zoals ik zie zijn net zo als de meeste begonne
    jonge leeftijd veel zwemme en opdrukke en situps
    schenen waarschijnlijk hard gemaakt met een stok ofzo
    en vuisten vaak kapot geslagen tegen een muur ofzo
    en zo zijn ze hard geworden maar gespier worden is niet alles
    als je gespierd ben moet je blijven trainen anders krijg je van die hang spieren dat is dus niks
    maarjah ik wens je veel suc6 kerel

  25. #50
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Enschede
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Breda*Noord
    schenen waarschijnlijk hard gemaakt met een stok ofzo en vuisten vaak kapot geslagen tegen een muur ofzo
    Is dat niet een hele slechte manier van trainen? Ik heb een klasgenoot die op een punching bag oefende en als hij zijn handen niet inwikkelde dan vervormde de huid op zijn knokkels op een vreemde manier. Lijkt me sterk dat het dan goed zou zijn op een muur te oefenen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •