MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44
  1. #1
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default Inbreker komt om het leven na vechtpartij!

    Ik hoorde het gisteravond al, maar vandaag stont het in de krant!

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/3..._bewoners.html
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Glanerbrug
    Posts
    730
    vCash
    126000

    Default

    weer een schooier minder
    Fuck Bush!!! i want shaved pussy's
    hehehe

  3. #3
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    In Amerika mag je iemand doodschieten die zonder toestemming op je terrein komt!!!

    En moet je opletten!!!In dit Klotekutlandje!!! Straks moeten die gasten de bak in alleen omdat ze hun spullen beschermden!!!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ja is wel zo maar een inbraak, maar doodslag staat ECHT NIET in verhouding

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    idd

    spullen kwijt of een dode..... gaat nergens over

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    enschede weer he.......
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Eigen schuld dikke bult!!! Gewoon uit iemands huis blijven!!

    Je eigen verantwoordelijkheid als je ergens inbreekt!

    Maar ja, jullie zullen wel anders praten als er zelf bij je is ingebroken en je komt thuis en die gast zie je uit het raam wegjumpen!

    Geloof me!! dan zijn het niet de spulletjes die zo erg zijn! maar de inbreuk die word gepleegd op je territorium

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by topperrrr
    Eigen schuld dikke bult!!! Gewoon uit iemands huis blijven!!

    Je eigen verantwoordelijkheid als je ergens inbreekt!

    Maar ja, jullie zullen wel anders praten als er zelf bij je is ingebroken en je komt thuis en die gast zie je uit het raam wegjumpen!

    Geloof me!! dan zijn het niet de spulletjes die zo erg zijn! maar de inbreuk die word gepleegd op je territorium
    toperr heeft gelijk
    iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. als je inbreekt bij iemand weet je dat je n risico loopt.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    geleen
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Als die man niet had ingebroken had ie nog geleefd. Van mij mogen ze het doden van inbrekers legaal maken.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    tuurlijk is het logisch dat je de controle over jezelf verliest als je een inbreker betrapt. de straffen die erop staan zijn zo laag, dat je liever zelf maatregelen neemt. maar je bent zo veel verder van huis wanneer je zelf wordt opgepakt voor doodslag, of mish. met zwaar lich. letsel... dat wil je niet!

    dus om het jezelf niet nog moeilijker te maken...

  11. #11
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh
    tuurlijk is het logisch dat je de controle over jezelf verliest als je een inbreker betrapt. de straffen die erop staan zijn zo laag, dat je liever zelf maatregelen neemt. maar je bent zo veel verder van huis wanneer je zelf wordt opgepakt voor doodslag, of mish. met zwaar lich. letsel... dat wil je niet!

    dus om het jezelf niet nog moeilijker te maken...
    Dus om het jezelf niet moeilijk te maken: laat je je huis leegroven, iemand een zware inbreuk op je privacy/territorium en veiligheidsgevoel plegen.

    de groeten ... als er weer 1 bij mij binnen staat dan sta ik ook niet voor mezelf meer in.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Eigen schuld..

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    er is een verschil tussen iemand verrot schoppen of iemand de dood in jagen.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronny
    er is een verschil tussen iemand verrot schoppen of iemand de dood in jagen.
    het kan al bij 1 klap gebeurd zijn...
    iemand echt zo vaak op zn hoofd doorslaan totdatt ie dood is, vind ik ook niet kunnen..
    misschien had die inbreker al wel iets met zn hersenen en is ie na 1 klap al dood neergevallen?
    gewoon werk zoeken en van andermans spullen afblijven

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh
    de straffen die erop staan zijn zo laag
    Tis de maximale straf hiervoor dan? Heb juist het voorgevoel dat dit ze nog wel 's duur kan komen te staan....

    Ik kan me wel voorstellen dat je door je emoties helemaal door het lint gaat, maar het recht in eigen handen nemen valt nooit goed te praten, als het na 1 klap is gebeurd ok, maar als ze hem zo hebben mishandeld dat ie daaraan is overleden ben je toch echt te ver gegaan, ook al is het nog zo goed voor te stellen....Je kan zo'n iemand beter op een andere manier laten weten dat ie het verkeerde huis is binnengeslopen...je kan makkellijk een uurtje wachten voor je de politie belt....

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    ben het hier ook eens met topperrrr als ik daar iemand zie grabbelen zonder een mes of vuurwapen of dergelijke dan probeer ik hem ook te raken waar ik raken kan, en als die daarbij om het leven komt ben ik zuur dat snap ik wel maar das beter als laten begappen

  17. #17
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Arjan
    maar das beter als laten begappen
    Je laat je alleen begappen als je de deur voor 'm openhoud als ie weg gaat.....

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by topperrrr
    Quote Originally Posted by redjuh
    tuurlijk is het logisch dat je de controle over jezelf verliest als je een inbreker betrapt. de straffen die erop staan zijn zo laag, dat je liever zelf maatregelen neemt. maar je bent zo veel verder van huis wanneer je zelf wordt opgepakt voor doodslag, of mish. met zwaar lich. letsel... dat wil je niet!

    dus om het jezelf niet nog moeilijker te maken...
    Dus om het jezelf niet moeilijk te maken: laat je je huis leegroven, iemand een zware inbreuk op je privacy/territorium en veiligheidsgevoel plegen.

    de groeten ... als er weer 1 bij mij binnen staat dan sta ik ook niet voor mezelf meer in.
    ja snap ik, maar je kan hem beter onder controle houden zonder al te bruut geweld dan hem kapot slaan, met alle gevolgen van dien...

  19. #19
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    als dat zou kunnen ja, 1x slaan en vast zien te houden, weet alleen niet hoeveel mensen op zon moment een rode waas voor de ogen krijgen... denk dat je dan vaak 3x slaat als 1x.. maar dat zal per persoon wel verschillen

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    is ook zo, en volkomen begrijpelijk, but man... je komt in dezelfde gevangenis als de inbreker en als hij vrijkomt, zit jij nog vast, en kan ie alsnog je huis leeg halen

  21. #21
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    je heb ook helemaal gelijk, en als je pech heb ik ben niet zo goed en wijs met het rechtsysteem in nederland maar als je pech heb krijg je een strafblad? of is dat in dit geval niet zo... das ook niet zo handig bij bepaalde sollicitatiegesprekken enzo vooral voor mij want ik moet het werkleven nog instappen

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    yep wanneer het door jou toegepaste geweld niet in proportie staat met de aard van het geweld/ bedreiging jegens jou, it'll go to court

  23. #23
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Sja dit blijft natuurlijk wel sneu voor de inbreker, maar je weet het niet, misschien was het wel een gevecht op leven of dood, van beide kanten.

    Misschien hadden ze die gast beter kunnen dumpen ergens als hij toch al dood is.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by leks
    Sja dit blijft natuurlijk wel sneu voor de inbreker, maar je weet het niet, misschien was het wel een gevecht op leven of dood, van beide kanten.

    Misschien hadden ze die gast beter kunnen dumpen ergens als hij toch al dood is.
    mwah met 3 tegen 1 durf ik dat te betwijfelen hehehe, maar goed je weet nooit.

    lijk dumpen? kijk je geen csi ofzo???

  25. #25
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh
    mwah met 3 tegen 1 durf ik dat te betwijfelen hehehe, maar goed je weet nooit.

    lijk dumpen? kijk je geen csi ofzo???
    Lol ik d8 dat het 2 mannen in het huis waren waarvan 1 bejaard, zal zo nog es lezen.

    Ennuh als ik zo peter r de vries es met een scheef ook bekijk hoeven we daar in NL nou niet direct voor te vrezen.

    Csi is leuk maar als er geen verband is tussen de dader en het lijk kun je csi'en wat je wilt 8-)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •