MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 44 of 44
  1. #26
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou een inbreker niet bewust dood kunnen slaan.. mocht hij toch overlijden dan is dat mooi meegenomen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Enschede
    Posts
    1.577
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mama
    enschede weer he.......
    Hey, wat is er mis met Enschede?
    Hoogvliegers vallen diep!!
    Peace & Love

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Deventer
    Posts
    2.506
    vCash
    126000

    Default

    het accent
    A big chest makes you look like Captain UpperBody; a superhero no one wants to dress up like during Halloween

  4. #29
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MARB aka EL DIABLO
    het accent
    maar in deventer praten ze fijn..

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    ik had die kill ook geklapt ............... ( of zit ik nu nog met miijn hoofd bij dt accent topic )

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MARB aka EL DIABLO
    het accent
    Wanneer kom je weer trainen?? Justi heeft nog een bewegende bokszak nodig...

  7. #32
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Uit de Telegraaf van vandaag:



    ENSCHEDE, dinsdag
    De buurt prakkiseert zich suf naar de achtergronden. Waarom probeerde iemand in te breken in de flatwoning van Frank M. (32) uit Enschede? Daar viel immers niets van waarde te halen. Voorlopig staat maar een ding vast: de 26-jarige inbreker vond de dood nadat ’Frankie’ hem op heterdaad betrapte.
    De Enschedeër, die samen met zijn vader werd aangehouden voor de fatale vechtpartij, kwam zondagavond thuis toen hij in een van de kamers gestommel hoorde. Vervolgens stond hij oog in oog met de indringer.
    Het was een bovenbuurvrouw die Frankie trillend aantrof in het trapportaal. Hij was compleet van de kaart. Trillend op zijn benen hield hij zijn gekneusde hand vast. „Hij verkeerde in een shock�, vertelt de buurvrouw. „’Wat heb je met je hand?’ vroeg ik aan hem. Maar die deed natuurlijk pijn vanwege de klappen die hij had uitgedeeld. Frankie vertelde dat hij een insluiper had betrapt. ’Er was een inbreker binnen. Ik heb hem voor zijn bek geslagen. Eerst vloog hij mij aan en toen heb ik ’m een knal verkocht’, vertelde Frankie.�

    Huilend
    Volgens de buurvrouw was intussen ook de gealarmeerde vader van M. samen met een vriend, gearriveerd. „Frankie vertelde dat zijn vader nog binnen was bij de inbreker. Maar die zou buiten kennis zijn. ’Volgens mij zit er geen leven meer in’, zei Frankie. Ik heb hem toen even bij me binnengehaald en wat te drinken gegeven om hem weer op adem te laten komen. Kort daarop kwam ook de politie. Tegenover de agent deed Frankie zijn verhaal. Vertelde hoe hij de inbreker had geslagen. ’Sorry’, zei hij zelfs nog.� Vervolgens werd hij huilend in de boeien geslagen. Ook de vader werd aangehouden.

    Waarde
    De buurt kan intussen alleen maar gissen naar het hoe en waarom. Een gewone inbraak? Ze kunnen het zich niet voorstellen. „Bij Frankie stond niets van ook maar enige waarde. Bovendien zei Frankie dat hij de indringer kende. ’Ik heb vaker mot met hem gehad’, vertelde hij na de vechtpartij. Volgens een bekende van Frankie had de inbreker nog geld tegoed van de verdachte. De man zou het wachten beu zijn geweest en hem hebben opgewacht in zijn woning.

    Het slachtoffer werd met onder meer zware hoofdwonden aangetroffen. Het vermoeden bestaat dat M. hem heeft neergestoken. „Frankie zei letterlijk: ’Ik heb iets in mijn handen gekregen en daar heb ik hem mee neergehaald’.�
    Frank M. woonde nog maar sinds een halfjaar in zijn eentje in de povere flatwoning aan de Burgemeester van Veenlaan. Als automonteur zat hij vanwege chronische rugklachten in de ziektewet. Een vriendin had hij al een tijdje niet meer.


    Volgens buurtbewoners zouden relationele problemen de oorzaak van de fatale vechtpartij zijn. Het zou een broer van de ex-vriendin van Frankie zijn geweest die de flat was binnengedrongen door aan de achterzijde een ruit in te slaan. De politie bestrijdt dit echter.
    De bewoners van de drie etages tellende flat hebben nauwelijks contact met elkaar. Iedereen leeft op zichzelf. Een bovenbuurman vertelt: „Ik hoorde wel vaker lawaai beneden. Muziek enzo. ’t Is hier enorm gehorig. Zondagavond zat ik achter de computer toen ik een verschrikkelijk kabaal hoorde. Minutenlang. ’En nu is het genoeg’, hoorde ik iemand schreeuwen. Vervolgens werd het doodstil.�

  8. #33
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    blijft een trieste zaak.. maar achter de echte waarheid zul je nooit komen!

  9. #34
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    ik las het net ook op fok, maar dit geeft wel een hele andere draai aan de zaak

  10. #35
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    risico van het vak?

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Deventer
    Posts
    2.506
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dennuz
    Quote Originally Posted by MARB aka EL DIABLO
    het accent
    Wanneer kom je weer trainen?? Justi heeft nog een bewegende bokszak nodig...
    heeft ie niet genoeg aan jou? of terwijl de mannen trainen zit Dennuz cooooooooooollllaaaaaaaaa te drinken
    A big chest makes you look like Captain UpperBody; a superhero no one wants to dress up like during Halloween

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MARB aka EL DIABLO
    Quote Originally Posted by Dennuz
    Quote Originally Posted by MARB aka EL DIABLO
    het accent
    Wanneer kom je weer trainen?? Justi heeft nog een bewegende bokszak nodig...
    heeft ie niet genoeg aan jou? of terwijl de mannen trainen zit Dennuz cooooooooooollllaaaaaaaaa te drinken
    En jij hoort bij de mannen?? Hmm, heb nog niet vaak een man anderhalf uur lang met zijn haar en make-up zien prutsen na het trainen...

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Deventer
    Posts
    2.506
    vCash
    126000

    Default

    ik ook niet
    A big chest makes you look like Captain UpperBody; a superhero no one wants to dress up like during Halloween

  14. #39
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Nijmegen!
    Posts
    1.105
    vCash
    126000

    Default

    eigen schuld! wie bij mij in huis durft te komen komt er ook niet ongedeerd vanaf! zo een iemand moet je slaan, schoppen en ergens bewusteloos neer leggen langs de weg...is gewoon te gek voor woorden in dit land dat je daar voor gestraft wordt. :shock:

  15. #40
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by topperrrr
    Eigen schuld dikke bult!!! Gewoon uit iemands huis blijven!!

    Je eigen verantwoordelijkheid als je ergens inbreekt!

    Maar ja, jullie zullen wel anders praten als er zelf bij je is ingebroken en je komt thuis en die gast zie je uit het raam wegjumpen!

    Geloof me!! dan zijn het niet de spulletjes die zo erg zijn! maar de inbreuk die word gepleegd op je territorium
    x 2

    Sorry hoor, maar als er iemand bij je thuis binnen staat weet je toch niet wat z'n bedoelingen zijn. Komt hij even iets halen van waarde om z'n bloedjes van kinderen te eten te geven, of wilt hij je dochter/vriendin verkrachten, jou de tering in slaan en er dan met je auto vandoor gaan?! Ikzelf ga het me niet afvragen als er iemand voor me staat die ik niet zelf heb binnengelaten ... en als achteraf blijkt dat ik iets te hard heb geslagen ... spijtig!!! :twisted:
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  16. #41
    Jochem Guest

    Default

    Asl er een bekende binnen zou staan met wie ik mot had, zou ik helemaal aanvallen, wie weet komt ie om je om zeep te helpen, liever de bak in om mijn zonden te overdenken, als 6 feet under.....

  17. #42
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Iamsterdam
    Posts
    593
    vCash
    126000

    Default

    Het is gewoon de pech van de indringer,maar ik denk dat idereen die een beeetje ballen heeft ,die gast goed aanpakt...
    Ik hard werken en die mafkees die shit meenemen...en als je dat wil aangeven moet je ook eerst een afspraak maken bij de politie,je word dus nie eens direct geholpen...nou dan hoop ik dat ik m tegen kom... :twisted:
    Live life to the Max

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Geinig...

    Deze inbreker wenst iedereen het graf in, maar als de huisvrede verbrekers (klopt dat?) inbrekers Rutz en Hari heten is het plotseling allemaal in orde?

    Thuis hoor je veilig te zijn...

  19. #44
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mephisto
    Geinig...

    Deze inbreker wenst iedereen het graf in, maar als de huisvrede verbrekers (klopt dat?) inbrekers Rutz en Hari heten is het plotseling allemaal in orde?

    Thuis hoor je veilig te zijn...
    Inderdaad!!! Ik ken die Rutz en Hari niet, dus ik ga er me niet over uitspreken, maar ik heb elders op dit forum wel gelezen dat ze eerst met één of ander "mishandeld kind"-verhaaltje kwamen aanwaaien, maar toen bleek dat ze inderdaad gewoon de deur hadden ingetrapt om die mensen te bedreigen werd het toch zwaar veroordeeld door de Mixfight-members!!!

    Thuis moet je de mensen met rust laten! Alleen de politie mag - met de nodige papieren, of in noodgevallen - ongewenst binnenvallen ... de rest mag alleen op uitnodiging binnen!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •