MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 130
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default Shogun vs Coleman *spoiler*

    dit is 1 van de weinige wedstrijden die ik heb gezien van pride 31 en ik heb de pbp niet gelezen omdat ik de rest van de uitslagen niet wil weten dus niet spoilen in deze topic

    wat gebeurde er nu precies? ik zag dat silva ook aan het mee knokken was?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    volgens mij dook silva in de ring om naar die arm te loeren niet dat die een dokter is ofzo maar coleman vatte t niet zo goed op om silva te zien.. verder stond die een beetje stoer en opgepompt te wezen.. wat die deed met de scheids kon die ook niet maken maar die plakte wel meteen aan zn been vast... :mrgreen: denk niet dat hij het door had dat die zon licht ventje aan zn been had maarja

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Voor wie de wedstrijd wil zien en een heel klein stukje het vechten tussen Silva en Baroni :

    http://www.youtube.com/watch?v=SZvr2CxKqfw

    Enjoy

    Shogun zijn arm is flink gebroken want hij kwam echt lelijk neer
    Peace Out

  4. #4
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Coleman zijn reactie kan ik niet waarderen..

    Dat hij wint op deze manier oke...

    Maar om dan zo uit je plaat te gaan...

    hij ziet daar iemand met een gebroken arm liggen...
    Dan schreeuwen dat hij the man is ...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    damn nasty manier hoe hij op zijn arm terecht kwam! En dit ging weer helemaal nergens over dat iedereen ineens in de ring stonden te rossen!

    What am I? Flypaper for freaks?!


  6. #6
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor de post.Jammer van de reactie van Coleman.Re match tegen Milco Voorn .

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem, The Netherlands
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Wat is die Coleman een fucking loser zeg! BAH!
    Mirko "CroCop" Filipovic - the CROATIAN SENSATION -

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    moet je mijn reactie is zien als ik van shogun zou winnen man !!!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooo

    I told you sooooooooooo

    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Roob
    Wat is die Coleman een fucking loser zeg! BAH!
    je vergist je , hij is een winner

  11. #11
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem, The Netherlands
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike
    Quote Originally Posted by Roob
    Wat is die Coleman een fucking loser zeg! BAH!
    je vergist je , hij is een winner
    Mirko "CroCop" Filipovic - the CROATIAN SENSATION -

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    coleman reageert gewoon zo door de anabolen, daar kan ie zelf ook nix aan doen, dus dan moet men het hem ook niet kwalijk nemen

  13. #13
    Jochem Guest

    Default

    Coleman kan er weinig aan doen hier. Hij wint, wordt eraf getrokken en Silva staat voor zijn neus. Vond hem niet echt onsportief doen.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    vond hem best charmant overkomen, met carnaval is hij ook echt een ander mens, veel relaxer

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem Branderhorst
    Coleman kan er weinig aan doen hier. Hij wint, wordt eraf getrokken en Silva staat voor zijn neus. Vond hem niet echt onsportief doen.
    x 2

    hij wint net van shogun vind je t gek dat coleman een beetje uitzinnig is. Weet je nog wat voorn halve gare duiksprong hij maakte toen hij de gp won

    coleman wint terecht en mensen die hem nu gaan afzeiken omdat hij wanderlei silva (zelf bekend om zijn enorme vriendelijkheid ) niet aardig begroette toen deze Colemans ring instapte, die mensen snappen t gewoon niet 8-)

  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    arnhem
    Posts
    2.846
    vCash
    126000

    Default

    Shit die arm... die is een hele tijd uit de roulatie.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Wow je hoort shogun zelfs jammeren en krijsen als die terecht komt op zn arm


    auchhhhhhhhhhhh
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  18. #18
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem, The Netherlands
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Het gaat er niet om of Silva in 1 keer voor zijn neus stond. Coleman weet dat het afgelopen is en smijt de scheids van zich af en wil nog ff doorgaan. Hij wilde daar ff lekker stoer doen en laten zien dat hij de man is. Ik vind dat als iemand daar met z'n arm gebroken ligt, dat je normaal moet doen en niet zulk macho gedrag moet vertonen. Als ik 1 van mijn teamleden daar zo zou liggen en de tegenstander doet zo achterlijk, dan zou ik ook niet vriendelijk op hem afstappen. Wie weet springt die Coleman er wel weer op. Zo gedroeg die zich namelijk wel. Dat je opgefokt bent okay, maar dat was het niet alleen bij Coleman. Ik vind je dan erg sneu...
    Mirko "CroCop" Filipovic - the CROATIAN SENSATION -

  19. #19
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    ja en daarna die doktertjes altijd dan die gaan er altijd zo lekker in knijpen enzo om te voelen hoe of wat... au au auwwww en nog is au!

  20. #20
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    240
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Roob
    Wat is die Coleman een fucking loser zeg! BAH!
    helemaal eens! en hij begint stoer doen, pas als het partij wordt gestopt door scheids! als ie zo boos was, vraag ik me af, waarom ging ie niet zo agressief vechten vanaf het begin, en niet agressief worden, als scheids het partij stopt?
    en wat mij betreft, heeft ie die partij helemaal niet gewonnen, Shogun viel-en brak zijn arm! en die Coleman deed alsof hij Shogun KO heeft geslagen!
    er komt zeker een rematch tussen Shogun en Mark "the pussy" Coleman!
    en die homo-Fiel Baroni moeten ze ook tegen Vanderlei Silva zetten, eens kijken hoe stoer is ie, als het om 1 tegen 1 gaat!
    Volgens me wordt volgend Pride de vetste!

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    ik vond het wel uitermate grappig te zien dat baroni meteen wandy naar de grond haalt, wat een idioot
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  22. #22
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    breda
    Posts
    831
    vCash
    126000

    Default

    KUT KUT KUT KUT KUT KUT!

    had shogun graag colemans ass zien kicken.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Roob
    Het gaat er niet om of Silva in 1 keer voor zijn neus stond. Coleman weet dat het afgelopen is en smijt de scheids van zich af en wil nog ff doorgaan. Hij wilde daar ff lekker stoer doen en laten zien dat hij de man is. Ik vind dat als iemand daar met z'n arm gebroken ligt, dat je normaal moet doen en niet zulk macho gedrag moet vertonen. Als ik 1 van mijn teamleden daar zo zou liggen en de tegenstander doet zo achterlijk, dan zou ik ook niet vriendelijk op hem afstappen. Wie weet springt die Coleman er wel weer op. Zo gedroeg die zich namelijk wel. Dat je opgefokt bent okay, maar dat was het niet alleen bij Coleman. Ik vind je dan erg sneu...
    allereerst iedereen weet al dat hij de man is

    ten tweede beschrijf je een situatie die zich afspeelt in 1 of 2 seconden tops. Hij zit middenin een belangrijk gevecht , misschien wel zijn laatste top partij. Shogun maakt het hem moeilijk en pakt coleman in nare klemmen, de tegenstander shogun komt eindelijk ten val en met een freakaccident breekt iets in zn arm. Het is niet meer dan logisch dat coleman het zeker voor het onzekere neemt en de klus helemaal wil afmaken. Hij droomt al weken van de Gnp Op shogun nu ligt hij daar en wil Coleman die Gnp uitvoeren. Dit allemaal in 2 seconden. Hij doet niet eens echt wat nadat de scheids er tussen komt. Hij maakt een jungle brul en slaat wat op zn borst , wellicht ook de adriline van de fight en de overwinning. En dat ga jij nu veroordelen ? En zeggen dat hij onsportief is en een loser , dat allemaal omdat hij 2 seconden een beetje maf doet? Wanderlei stelde zeg ook niet als een diplomaat op.

    pffft

    Coleman terechte winnaar , jammer van de blessure voor shogun. end of story.......

  24. #24
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    ben benieuwd of ze hier vragen naar gaan stellen in een eventuele interview met hem in de komende dagen want wordt wel nieuwschierig zo!

  25. #25
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    240
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike
    Quote Originally Posted by Roob
    Het gaat er niet om of Silva in 1 keer voor zijn neus stond. Coleman weet dat het afgelopen is en smijt de scheids van zich af en wil nog ff doorgaan. Hij wilde daar ff lekker stoer doen en laten zien dat hij de man is. Ik vind dat als iemand daar met z'n arm gebroken ligt, dat je normaal moet doen en niet zulk macho gedrag moet vertonen. Als ik 1 van mijn teamleden daar zo zou liggen en de tegenstander doet zo achterlijk, dan zou ik ook niet vriendelijk op hem afstappen. Wie weet springt die Coleman er wel weer op. Zo gedroeg die zich namelijk wel. Dat je opgefokt bent okay, maar dat was het niet alleen bij Coleman. Ik vind je dan erg sneu...
    allereerst iedereen weet al dat hij de man is

    ten tweede beschrijf je een situatie die zich afspeelt in 1 of 2 seconden tops. Hij zit middenin een belangrijk gevecht , misschien wel zijn laatste top partij. Shogun maakt het hem moeilijk en pakt coleman in nare klemmen, de tegenstander shogun komt eindelijk ten val en met een freakaccident breekt iets in zn arm. Het is niet meer dan logisch dat coleman het zeker voor het onzekere neemt en de klus helemaal wil afmaken. Hij droomt al weken van de Gnp Op shogun nu ligt hij daar en wil Coleman die Gnp uitvoeren. Dit allemaal in 2 seconden. Hij doet niet eens echt wat nadat de scheids er tussen komt. Hij maakt een jungle brul en slaat wat op zn borst , wellicht ook de adriline van de fight en de overwinning. En dat ga jij nu veroordelen ? En zeggen dat hij onsportief is en een loser , dat allemaal omdat hij 2 seconden een beetje maf doet? Wanderlei stelde zeg ook niet als een diplomaat op.

    pffft

    Coleman terechte winnaar , jammer van de blessure voor shogun. end of story.......
    "Hij doet niet eens echt wat nadat de scheids er tussen komt"

    Vind je "niets doen" scheids aan de kant gooien, die probeert het partij stoppen? :shock:

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •