Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42

Quote Originally Posted by mb79
    kep medelijden met jackson, hij is weer de klos. en nu heeft hij het eens een keer niet verdient.

I also challenged Quinton Jackson and he looked at me and said "Me too?", and I responded. "If you want some, there is some for you too" - said Wand, who awaits Prides response to whether or not he will participate in the Openweight GP.
    wandy trekt een potje HAK m in pan open
    Advertentie door Mixfight.nl

Quote Originally Posted by Anelka
    The Axe Murderer gaat ze alle3 afmaken
    no doubt!!!

Quote Originally Posted by Paganstars
    maar what hat rampage er nou mee te maken? Want dat ontschiet me ff! maar wand vs coleman en baroni lijkt me vet.... kunnen ze niet gewoon een tagteam versie van pride maken
    of de Royal Rumble van vorige week voortzetten 8-)

dubbelpost

waarom zou Coleman zn excuses moeten aanbieden ? Silva is gek aan t worden...... , ik wil het wel zien tegen Coleman. Wordt sowieso een knalpartij.

en lol at silva die ramapage uitdaagt. Laat Silva eerst Arona en Hunt nog maar eens uitdagen , daar kijk ik meer naar uit.
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

waarschijnlijk gaat Ninja het tegen Baroni opnemen in april

op de vot dermit

Maaruh, wat gebeurde er nou eigenlijk dat al die gasten boos werden op Coleman?

Shogun valt naar maar coleman kon dat helemaal niet zien omdat ie achter hem zit... Zodra die het door heeft stopt ie meteen en komt de scheids ertussen. Dus waar doen die gasten nou moeilijk over?

Silva is een flikker, kijk hem smeken om genade wanneer hij een voet op z'n strot heeft... zodra hij weer kans maakt probeert hij coleman weer kapot te slaan.. :?
    UFC 52 - On Sale Now @ www.mma-dvd.com

Quote Originally Posted by shyne
    Silva is een flikker, kijk hem smeken om genade wanneer hij een voet op z'n strot heeft... zodra hij weer kans maakt probeert hij coleman weer kapot te slaan.. :?
    Moet je in z'n bek zeggen, held :?
    Jij bent echt de man...Iemand die in ruim 5 jaar 1 lhw partij verliest een flikker te noemen....en dan is ie nog de champ ook.....Sukkel!
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

Quote Originally Posted by Coleman's schandknaapje
    Jij bent echt de man...Iemand die in ruim 5 jaar 1 lhw partij een flikker te noemen....en dan is ie nog de champ ook.....Sukkel!
    sprak coleman's schandknaapje

Quote Originally Posted by makavelli
    Quote Originally Posted by Coleman's schandknaapje
    Jij bent echt de man...Iemand die in ruim 5 jaar 1 lhw partij een flikker te noemen....en dan is ie nog de champ ook.....Sukkel!
    sprak coleman's schandknaapje
    Ja, kutzooi
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

Quote Originally Posted by Mike
    waarom zou Coleman zn excuses moeten aanbieden ? Silva is gek aan t worden...... , ik wil het wel zien tegen Coleman. Wordt sowieso een knalpartij.

en lol at silva die ramapage uitdaagt. Laat Silva eerst Arona en Hunt nog maar eens uitdagen , daar kijk ik meer naar uit.
    idd vind het een beetje raar om zomaar iemand uit te dagen die je al 2x verslagen hebt.
    Rematch tegen cro cop zou ik ook wel willen zien maarja silva gaat natuurlijk liever tegen jackson

tegen crocop heeft silva imo geen kans meer, te zwaar, te veel power tegen hem, als fedor crocop niet knokkie mept dan wandy zeker niet...

fedor zou nml wandy ook dood maken..

anyways ik vind dat men het wel heel erg bont maakt, oke coleman tripte ff, maar hij stopte toch op tijd? hij heeft niks respectloos gezien en wandy wil meteen weer knokken..
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

ze waren allemaal respectoos, dus ook Coleman.

Quote Originally Posted by mb79
    kep medelijden met jackson, hij is weer de klos. en nu heeft hij het eens een keer niet verdient.
    Hahah rofl.. dat d8 ik dus ook al.. arme rampage.. hij had er niet eens iets mee te maken

Tags for this Thread

Bookmarks