MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 75
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default Het was weer gezellig in Ede!!!

    de grappling competitie is weer begonnen! Bijna iedereen was er weer in Ede, het was ontzettend gezellig. Leuke wedstrijden gezien, mooie acties en weer veel forumbroeders en zusters gesproken!!

    En team BJJ Purmerend/ Vos Gym ging super!! Marissa overtuigend 1e bij de dames (na o.a. een spannende wedstrijd tegen Yasmin op het scherpst van de snede!!!) en Nikolai 'flying armbar' Dimitrov 1e bij de beginners -65 en Horacio Nemseff 1e bij de beginners -76. Ivo Appelsap ook lekker gevochten (3e plaats -91 gev). Ikzelf ging eigenlijk ook best lekker. Helaas waren er maar 2 mensen in de gevorderdenklasse -70, waardoor Michel Goffart en ik maar in de -76 hebben meegedaan. Nadat ik drie submission overwinning had kunnen maken stond ik in de halve finale tegen Aram de heelhookmaster. Binnen no time toverde hij er een heelhook uit, waar ik nog even uit dacht te draaien. Fout.... Naja mn knie een beetje geblesserd, maar verder een prima dag gehad!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Sneller kloppen de volgende keer Sebas

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Was idd weer erg gezellig! Heb jou alleen niet gezien Ronald??

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default Re: Het was weer gezellig in Ede!!!

    Het was zoals altijd erg gezellig. Helaas was Angelo gym dit maal vanwege ziekte en blessures 'maar' met 4 vechters vertegenwoordigd. Ik ben tevreden over de prestaties en heb heel wat mooie partijen gezien. De vliegende armklem van Nikolai bij onze Ruben was een hele mooie. Het grappige van het verhaal is dat Ruben min of meer hetzelfde van plan was en volgens mij geen moment het idee had dat zijn tegenstander hetzelfde strijdplan had. Helaas voor ons natuurlijk, desalniettemin de mooiste techniek van de dag!
    Björn met zijn 45 kg de lichtste in de klasse -65kg, maar toch goed gevochten. Ruben verder ook goed gevochten. Dennis maakte na zijn verliespartij een sterke indruk tegen een fysiek sterke Pool. De partij eindigde in een gelijkspel en zou dus moeten worden verlengd met een minuut, maar Dennis gaf te kennen niet verder te kunnen vechten in verband met een opgelopen blessure aan zijn schouder. Erg jammer, want hij vocht goed! Tenslotte Danial. Danial won al zijn partijen overtuigend (bijna allemaal op submission) en dus de eerste plaats. Training werpt dus zijn vruchten af!

    Quote Originally Posted by HUNTER
    En team BJJ Purmerend/ Vos Gym ging super!! Marissa overtuigend 1e bij de dames (na o.a. een spannende wedstrijd tegen Yasmin op het scherpst van de snede!!!)
    Dat is een understatement Marissa knokte erg goed! Ik had haar geloof ik al eens een MMA-partij zien draaien in Oss, waarbij ze ook al goed vocht. Tijdens de partij tegen Yasmin trok ze - volgens mij per ongeluk - het helmpje van Yasmin af, dat waarschijnlijk te los zat. Daarna moest ook de bandana er aan geloven Dit werd Marissa niet in dank afgenomen door Yasmin, die Marissa vervolgens uitmaakte voor bitch... :shock: Vanuit het publiek hoorde ik iemand zeggen "dat ze de volgende keer dan maar een integraal helm op moest zetten" Na dit stukje entertainment werd de partij hervat en was het Marissa die de partij na ongeveer 30 sec. wist te winnen met een fraaie beenklem.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Kan me alleen aan sluiten bij de rest en zeggen dat een geslaagde dag was. Was voor mij de eerste keer hier,maar wat me gelijk opviel was de sportieve omgang met elkaar. Volgende keer probeer ik weer te komen .

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Culemborg
    Posts
    1.063
    vCash
    126000

    Default

    andre kun je de uitslagen al posten

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jarno
    Kan me alleen aan sluiten bij de rest en zeggen dat een geslaagde dag was. Was voor mij de eerste keer hier,maar wat me gelijk opviel was de sportieve omgang met elkaar. Volgende keer probeer ik weer te komen .
    Idd, de sportieve/gezellige sfeer valt wel op. Ik kijk uit naar de volgende dag.

  8. #8
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Belgium
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default Ooit kom ik nog eens meedoen :)


  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.283
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jarno
    Kan me alleen aan sluiten bij de rest en zeggen dat een geslaagde dag was. Was voor mij de eerste keer hier,maar wat me gelijk opviel was de sportieve omgang met elkaar. Volgende keer probeer ik weer te komen .
    Het was voor mij de tweede keer. Volgende keer ben ik er weer bij.
    Twas idd erg gezellie en relaxed.


    Aujourd'ui ne pas executez de homofile - vandaag geen flikker uitgevoerd.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jarno
    Kan me alleen aan sluiten bij de rest en zeggen dat een geslaagde dag was. Was voor mij de eerste keer hier,maar wat me gelijk opviel was de sportieve omgang met elkaar. Volgende keer probeer ik weer te komen .
    Het is altijd gezellig tijdens de grappling in Ede "City" Leuk om altijd weer wat forum brothers & sisters te zien!!!

    Quote Originally Posted by Ben
    andre kun je de uitslagen al posten
    André zal zich niet bezig houden met het plaatsen van uitslagen dat zal ik doen. Ik zal ze zo ff erop zetten

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default Re: Ooit kom ik nog eens meedoen :)

    Quote Originally Posted by Wolverine
    http://www.ken.be/PermaLink.aspx?guid=3442c309-46ec-40ff-ab81-b359157e1029

    Iemand fotos / filmpkes ?

    K
    Er zal vast wel iemand van het forum foto's hebben gemaakt en die zal hij/zij vast wel wllen plaatsen. Helaas heb ik wederom niets kunnen maken aangezien ik in mn 1tje in de andere zaal een mat draaiend aan het houden was

  12. #12
    Join Date
    May 2005
    Posts
    651
    vCash
    126000

    Default

    ik hoop dat er foto's zijn gemaakt zou ik graag willenzien

  13. #13
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Voor mij persoonlijk verliep de eerste compititiedag wat minder goed kennelijk dan voor de rest van de aanwezigen. In de klasse -100 beginners stond slechts één andere deelnemer waarna er voor het gemak een deelnemer uit de -110 klasse bij werd gezet. Na twee partijen moest ik de derde en tweede partij opgeven wegens een kuitblessure waarna ik weer naar huis kon. Veel geleerd, me weer goed vermaakt maar desondanks heb ik wel wat kritiek op de organisatie.
    Zo is het voor veel deelnemers moeilijk om goed warm te draaien voor hun partij omdat er slechts 4 min voor het begin van je eigen partij wordt aangekondigd dat je moet starten. Dit zou volgens mij makkelijk te verhelpen zijn als de roostersmet daarop de partijen en de locaties (met geschatte begintijden) in de zaal komen te hangen. Hierdoor weten deelnemers eerder waar en wanneer ze moeten draaien en kunnen ze warm trainen waardoor onnodige blessures voorkomen kunnen worden.

    Daarnaast erger ik me een beetje aan het samenvoegen van twee gewichtklasses omdat er te weinig inschrijvingen zijn voor bepaalde gewichtklasses. Als nu de punten worden verdeeld kun je er vrijwel altijd donder op zeggen dat de zwaarste deelnemers winnen. Hierdoor ontstaat er een onrealistische ranglijst omdat de bijvoorbeeld een superzwaargewicht zijn punten bij de gewone zwaargewichten heeft verdiend. Als er niet genoeg deelnemers zijn in een poule dan is dat vervelend voor de organisatie en de mensen uit die gewichtsklasse maar dit zou geen invloed moeten hebben op de onder- of bovenliggende gewichtklasses.

    Verder heb ik niks te zeiken hoor, zullen wel de blessures zijn die wat invloed op mijn humeur hebben :twisted:


    p.s. Die 'Polen'? Dat waren 'Tsjetjenen' en ze trainen in Landgraaf. Allemaal een andere achtergrond (judo, jiu-jitsu, worstelen etc) en ik kan alleen maar zeggen dat de jongen in mijn gewichtsklasse, Achmed, 91-100 kg, een hartstikke aardige kerel is. Alleen jammer dattie me twee rondes lang over de mat bulldozerde
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    ahwel komt ie dan de uitslagen van deze dag

    Dames

    1 Marissa Anens ( BJJ Purmerend )
    2 Suzan Joolssen ( Exit )
    3 Yasmin Sewgobind ( Cadu )

    ___________________________

    -65 Beginners

    1 Nikolai Dimitrov ( BJJ Purmerend )
    2 Lam Ho ( BA Physical )
    3 Tim Bachot ( Exit )

    -65 Gevorderd

    1 Felipe Costa ( Exit )
    2 Maurice Goffart ( Exit )
    3 Remco van Baardewijk ( Cadu )

    -70 Beginners

    1 Danial Sharrif ( Angelo Gym )
    2 Darwin van Potten ( Gracie )
    3 Thijs Distel ( Cadu )

    -76 Beginners

    1 Horacio Nemseff ( BJJ Purmerend )
    2 Willem Peters ( Pardoel Sports )
    3 Laurent Gijselink
    3 Simbad Ibrahimovic ( BA Physical )

    -76 Gevorderd

    1 Wim Deputter ( Exit )
    2 Aram Clements ( Cadu )
    3 Danny Kruithof ( Gracie )

    -83 Beginners

    1 Pieter Moore ( Olympiawaard )
    2 Sebastiaan Mook ( Gracie )
    3 Renee van Roon

    -83 Gevorderd

    1 Augusto Ferrari
    2 Christophe Deferme ( Exit )
    3 Bart Creemers ( Cadu België )

    -91 beginners

    1 Sandro Faricelli ( Cadu België )
    2 Michael Marcus
    3 Ferari Soekinta

    -91 gevorderd

    1 Beto Arruda ( Cadu )
    2 Hans Stringer ( Cadu )
    3 Ivo Nijenhuis ( BJJ Purmerend )

    -110

    1 Thierry Kersjes ( Ubeda Gym )
    2 Achmed Wachabov ( G-Force Gym )
    3 Bas vd Wolk ( USC Nijmegen )



    Alle Gefeiliteerd!!

    Mocht er in deze uitslag een spellingsfout in de naam zitten PM me het dan kan ik het corrigeren.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat de sportschool van Willem Peters iets veranderd moet worden

    Dat was vroegah

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Deuce
    Ik denk dat de sportschool van Willem Peters iets veranderd moet worden

    Dat was vroegah
    ahh ok, maar ja dat is zo opgegeven

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Cave
    Voor mij persoonlijk verliep de eerste compititiedag wat minder goed kennelijk dan voor de rest van de aanwezigen. In de klasse -100 beginners stond slechts één andere deelnemer waarna er voor het gemak een deelnemer uit de -110 klasse bij werd gezet. Na twee partijen moest ik de derde en tweede partij opgeven wegens een kuitblessure waarna ik weer naar huis kon. Veel geleerd, me weer goed vermaakt maar desondanks heb ik wel wat kritiek op de organisatie.
    Zo is het voor veel deelnemers moeilijk om goed warm te draaien voor hun partij omdat er slechts 4 min voor het begin van je eigen partij wordt aangekondigd dat je moet starten. Dit zou volgens mij makkelijk te verhelpen zijn als de roostersmet daarop de partijen en de locaties (met geschatte begintijden) in de zaal komen te hangen. Hierdoor weten deelnemers eerder waar en wanneer ze moeten draaien en kunnen ze warm trainen waardoor onnodige blessures voorkomen kunnen worden.

    Daarnaast erger ik me een beetje aan het samenvoegen van twee gewichtklasses omdat er te weinig inschrijvingen zijn voor bepaalde gewichtklasses. Als nu de punten worden verdeeld kun je er vrijwel altijd donder op zeggen dat de zwaarste deelnemers winnen. Hierdoor ontstaat er een onrealistische ranglijst omdat de bijvoorbeeld een superzwaargewicht zijn punten bij de gewone zwaargewichten heeft verdiend. Als er niet genoeg deelnemers zijn in een poule dan is dat vervelend voor de organisatie en de mensen uit die gewichtsklasse maar dit zou geen invloed moeten hebben op de onder- of bovenliggende gewichtklasses.

    Verder heb ik niks te zeiken hoor, zullen wel de blessures zijn die wat invloed op mijn humeur hebben :twisted:


    p.s. Die 'Polen'? Dat waren 'Tsjetjenen' en ze trainen in Landgraaf. Allemaal een andere achtergrond (judo, jiu-jitsu, worstelen etc) en ik kan alleen maar zeggen dat de jongen in mijn gewichtsklasse, Achmed, 91-100 kg, een hartstikke aardige kerel is. Alleen jammer dattie me twee rondes lang over de mat bulldozerde



    Dit zullen we altijd blijven houden dat we gewichtklasses samen moeten voegen als er te weinig mensen inschrijven voor een bepaalde klasse. De vechters kunnen kiezen of vechten maar dan samengevoegd bij andere maar dan natuurlijk wel bij de zelfde klasse alleen kom je in de gevorderd of beginners of niet vechten. Wij moeten ons ook aan de regels houden.

    Betreft het aankondigen van de partijen door een lijst op te hangen is naar mijn mening niet haalbaar aangezien het niet altijd in te schatten is wanneer een klasse kan/gaat beginnen. We starten altijd met 4 matten en zoals vandaag wordt mij gevraagd of ik een 5e mat wil bemannen voor in dit geval ook jouw klasse. Dit is niet zoals een MMA gala waar je een Line up hebt zodat je ongeveer weet wanneer je moet.

    En dan het warm draaien. Elke vechter is verantwoordelijk voor het warm draaien van hun spieren en wanneer ze dat doen. De meeste zijn altijd al aan het warm draaien na de weging in de kleine zaal ook al hoeven ze nog niet, en als ze 4 minuten van te voren worden opgeroepen dat ze moeten dan zijn de meeste al warm. En als er een partij bezig op de mat waar je moet zijn dan kan je in de tussentijd ook gewoon opwarmen. Ik vindt dus niet dat je dit bij de organistatie moet en kan neerleggen.


    Hoop verder dat het wat beter gaat met je blessure ( en je humeur ) en dat we jouw 8 april weer zien bij het volgende grappling toernooi

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    enne hoe zit het trwns met de shirts Andre???

    ik zit ff op jullie site te kijken en ik zie dat ik de volgende keer een groen, blauw en een bruin shirtje krijg van je!!! LOL

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER
    enne hoe zit het trwns met de shirts Andre???

    ik zit ff op jullie site te kijken en ik zie dat ik de volgende keer een groen, blauw en een bruin shirtje krijg van je!!! LOL
    ahahah shirtjes moeten nog aangepast worden

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    VET bedankt ...............

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    uhhhh yasmin.... wat voor bestanden zijn dit???? ik kan ze met geen mogelijkheid openen :?

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    vlan player voor al uw afspeel problemen ;-)

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by phranq
    Was idd weer erg gezellig! Heb jou alleen niet gezien Ronald??
    Vandaag was ik alleen in gedachten aanwezig

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    vlan player????????????
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •