MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 75
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Quote Originally Posted by phranq
    Was idd weer erg gezellig! Heb jou alleen niet gezien Ronald??
    Vandaag was ik alleen in gedachten aanwezig
    jij ook al Ronald?
    balen hoor. heb weer een hoop gemist.

    Marissa, Ivo, Nikolai, Horacio en Christophe gefeliciteerd. (de rest ook natuurlijk)

    enne Christophe we gaan snel afspreken om een biertje ergens te drinken
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mama
    vlan player????????????

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    [quote="Impulse"]
    Quote Originally Posted by Cave
    Dit zullen we altijd blijven houden dat we gewichtklasses samen moeten voegen als er te weinig mensen inschrijven voor een bepaalde klasse. De vechters kunnen kiezen of vechten maar dan samengevoegd bij andere maar dan natuurlijk wel bij de zelfde klasse alleen kom je in de gevorderd of beginners of niet vechten. Wij moeten ons ook aan de regels houden.

    Betreft het aankondigen van de partijen door een lijst op te hangen is naar mijn mening niet haalbaar aangezien het niet altijd in te schatten is wanneer een klasse kan/gaat beginnen. We starten altijd met 4 matten en zoals vandaag wordt mij gevraagd of ik een 5e mat wil bemannen voor in dit geval ook jouw klasse. Dit is niet zoals een MMA gala waar je een Line up hebt zodat je ongeveer weet wanneer je moet.

    En dan het warm draaien. Elke vechter is verantwoordelijk voor het warm draaien van hun spieren en wanneer ze dat doen. De meeste zijn altijd al aan het warm draaien na de weging in de kleine zaal ook al hoeven ze nog niet, en als ze 4 minuten van te voren worden opgeroepen dat ze moeten dan zijn de meeste al warm. En als er een partij bezig op de mat waar je moet zijn dan kan je in de tussentijd ook gewoon opwarmen. Ik vindt dus niet dat je dit bij de organistatie moet en kan neerleggen.


    Hoop verder dat het wat beter gaat met je blessure ( en je humeur ) en dat we jouw 8 april weer zien bij het volgende grappling toernooi
    als het pootje weer functioneert ben ik er gewoon weer bij natuurlijk . En mijn humeur is nu ook een stuk beter na een paar biertjes

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dronken cave
    als het pootje weer functioneert ben ik er gewoon weer bij natuurlijk . En mijn humeur is nu ook een stuk beter na een paar biertjes
    ok dan, misschien tot dan

  5. #30
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER
    uhhhh yasmin.... wat voor bestanden zijn dit???? ik kan ze met geen mogelijkheid openen :?
    http://k-litemegacodecpack.com/ kun je vrijwel alle filmpjes van t forum mee openen
    t zijn hele kleine bestanden omdat t is opgenomen met mn mobiel. download die classicplayer, klik dubbel op t bestand, waarschijnlijk herkent die de file niet, in dat geval vragt hij openen met, en dan kies je die player. ik hoop dat t werkt! succes.


    Strength Doesn’t Come From Physical Capacity, It Comes From Indomitable will
    Mahatma Ghandi

  6. #31
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Culemborg
    Posts
    1.063
    vCash
    126000

    Default

    Impulse wist niet dat jij dat deed sorrij en bedankt voor het posten :roll: aram verloren dat kan niet je hebt hem laten winnen.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    vlc player

    http://www.videolan.org/vlc/

    die speelt echt alles af

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ben
    Impulse wist niet dat jij dat deed sorrij en bedankt voor het posten :roll: aram verloren dat kan niet je hebt hem laten winnen.
    maakt niet uit. Ik heb al een poosje een aantal dingen overgedragen gekregen, waaronder ook de uitslagen, omdat Edgar en André druk zijn met andere dingen, en doe het graag

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    what about simbad?
    Die was toch 3e ofzo? zie hem er ni tussen staan

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lunatic
    what about simbad?
    Die was toch 3e ofzo? zie hem er ni tussen staan
    jeps die is inderdaad een gedeelde 3e, stond op een andere lijst die ik er niet bij had liggen. aangepast

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Impulse
    Quote Originally Posted by lunatic
    what about simbad?
    Die was toch 3e ofzo? zie hem er ni tussen staan
    jeps die is inderdaad een gedeelde 3e, stond op een andere lijst die ik er niet bij had liggen. aangepast
    It's all good
    En Lunatic - bedankt

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Cave
    Voor mij persoonlijk verliep de eerste compititiedag wat minder goed kennelijk dan voor de rest van de aanwezigen. In de klasse -100 beginners stond slechts één andere deelnemer waarna er voor het gemak een deelnemer uit de -110 klasse bij werd gezet. Na twee partijen moest ik de derde en tweede partij opgeven wegens een kuitblessure waarna ik weer naar huis kon. Veel geleerd, me weer goed vermaakt maar desondanks heb ik wel wat kritiek op de organisatie.
    Zo is het voor veel deelnemers moeilijk om goed warm te draaien voor hun partij omdat er slechts 4 min voor het begin van je eigen partij wordt aangekondigd dat je moet starten. Dit zou volgens mij makkelijk te verhelpen zijn als de roostersmet daarop de partijen en de locaties (met geschatte begintijden) in de zaal komen te hangen. Hierdoor weten deelnemers eerder waar en wanneer ze moeten draaien en kunnen ze warm trainen waardoor onnodige blessures voorkomen kunnen worden.

    Daarnaast erger ik me een beetje aan het samenvoegen van twee gewichtklasses omdat er te weinig inschrijvingen zijn voor bepaalde gewichtklasses. Als nu de punten worden verdeeld kun je er vrijwel altijd donder op zeggen dat de zwaarste deelnemers winnen. Hierdoor ontstaat er een onrealistische ranglijst omdat de bijvoorbeeld een superzwaargewicht zijn punten bij de gewone zwaargewichten heeft verdiend. Als er niet genoeg deelnemers zijn in een poule dan is dat vervelend voor de organisatie en de mensen uit die gewichtsklasse maar dit zou geen invloed moeten hebben op de onder- of bovenliggende gewichtklasses.

    Verder heb ik niks te zeiken hoor, zullen wel de blessures zijn die wat invloed op mijn humeur hebben :twisted:


    p.s. Die 'Polen'? Dat waren 'Tsjetjenen' en ze trainen in Landgraaf. Allemaal een andere achtergrond (judo, jiu-jitsu, worstelen etc) en ik kan alleen maar zeggen dat de jongen in mijn gewichtsklasse, Achmed, 91-100 kg, een hartstikke aardige kerel is. Alleen jammer dattie me twee rondes lang over de mat bulldozerde
    @ Cave: volgende keer ben ik er weer bij om mee te doen......kunnen we weer mooi rollen en mag ik weer aan je nek gaan hangen; daarnaast schaam ik me diep( ) dat ik je die beloofde cd nog niet opgestuurd heb, daar zal ik verandering in brengen .....deze zul je binnenkort op je deurmat hebben!!!

    Osu

    Chris

  13. #38
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Hier mijn foto's...
    Het zijn er weinig...maar beter als niet...
    http://www.picturetrail.com/grappling-maart06-

    Rik

  14. #39
    Jochem Guest

    Default

    Topdag weer! Mindere resultaten van mezelf, maar 1 van mijn leerlingen werd 2e in de -76, na pas 4 maanden BJJ trainen. de andere gaf ook alles, en gaat volgende keer ook zeker resultaten halen. Leuk om zo je "eigen" mensen te zien knokken zeg, vond het spannender als zelf op de mat staan.

  15. #40
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    het was echt heel mooie dag, met een mooie sfeer en mooie partijen, wou iedereen bedanken vooral justinian. voor coaching en training, zonder hem was ZEKERSSS niet gelukt.
    tot volgende toernooi

  16. #41
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Boem Boem

    @ Cave: volgende keer ben ik er weer bij om mee te doen......kunnen we weer mooi rollen en mag ik weer aan je nek gaan hangen; daarnaast schaam ik me diep( ) dat ik je die beloofde cd nog niet opgestuurd heb, daar zal ik verandering in brengen .....deze zul je binnenkort op je deurmat hebben!!!

    Osu

    Chris
    Is niet erg Boem Boem, was zelf ook niet de aller snelste met het opsturen van mijn foto's . En wat betreft de volgende competitiedag: ik ben nu bezig met het perfectioneren van een gesprongen-nekschaar-armbar-toehold-beweging dus ik ben klaar voor je!
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian
    Quote Originally Posted by Jarno
    Kan me alleen aan sluiten bij de rest en zeggen dat een geslaagde dag was. Was voor mij de eerste keer hier,maar wat me gelijk opviel was de sportieve omgang met elkaar. Volgende keer probeer ik weer te komen .
    Idd, de sportieve/gezellige sfeer valt wel op. Ik kijk uit naar de volgende dag.
    Het was idd mooie toernooi met goeie partijen, ik merk dat het steeds beter gaat met grondgevecht in nl.
    Die jongen van je heeft heel mooie partijen gedraaid (danial als ik het goed heeft), wat ik mooiste aan hem vond was niet alleen zijn worstel technieken maar zijn grote disciplines. Respect en ik zal zeggen ga zo door
    hoop dat jullie volgende keer ook meedoen.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Danial
    het was echt heel mooie dag, met een mooie sfeer en mooie partijen, wou iedereen bedanken vooral justinian. voor coaching en training, zonder hem was ZEKERSSS niet gelukt.
    tot volgende toernooi
    Jij bedankt voor de mooie partijen!

  19. #44
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het ook weer een topdag, altijd heel gezellig in Ede. Fijn om na een (te) lange winterstop eindelijk terug met competitie te beginnen, en iedereen nog eens terug te zien. Het was ook heel cool om tegen Augusto Ferrari te kunnen rollen ... tjonge, wat is die kerel goed zeg! In tegenstelling tot wat Ken op z'n site zegt was het niet de finale, maar gewoon een partij in de poule. Al is Augusto wel 1ste, en ben ik 2de geworden.

    Het nieuwe puntensysteem lijkt me vrij goed. Is het zo dat de punten van de wedstrijden (2ptn. bij submission, 1ptn. bij andere overwinningen) alleen tellen voor het T-shirtklassement, en dat de punten van de eindscore (10ptn. voor 1ste plaats, 7ptn. voor 2de plaats, 5ptn. voor 3de plaats) alleen tellen voor het jaarresultaat?!

    Ik heb ook gezien dat in het T-shirtklassement de punten van de vorige grapplingdag in Ede (dus de keer voor het EK Shooto Grappling) nog niet bijgeteld zijn. Wanneer word dit aangepast?

    Dat er gewichten samengevoegd worden als er niet genoeg vechters zijn vind ik maar normaal. Je komt tenslotte in de 1ste plaats naar Ede om te rollen! Maar ik vind wel dat de eindscores dan per gewicht moeten gezet worden. Bijv. A en B vechten in -83, X en Y in -91, en de poules worden samengezet: eindranking: 1)X, 2)A, 3)Y en 4)B. Dan heeft X de 1ste plaats en Y de tweede plaats in -91, en A de 1ste en B de 2de plaats in -83. Maar zo zal het nu wel al gebeuren neem ik aan!

    In ieder geval, ik kijk al uit naar de volgende Ede (Grappling, 8 april), alsook naar de Short Circuit in Oss (BJJ, 26 maart) en de Spartakiade in Brussel (BJJ, 23 april). See you guys there!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  20. #45
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mama
    Quote Originally Posted by Ronald
    Quote Originally Posted by phranq
    Was idd weer erg gezellig! Heb jou alleen niet gezien Ronald??
    Vandaag was ik alleen in gedachten aanwezig
    jij ook al Ronald?
    balen hoor. heb weer een hoop gemist.

    Marissa, Ivo, Nikolai, Horacio en Christophe gefeliciteerd. (de rest ook natuurlijk)

    enne Christophe we gaan snel afspreken om een biertje ergens te drinken
    Thanks Mama, en we gaan dat biertje zeker snel drinken. Zorg maar dat jij snel geneest, en dat Sebas z'n knie goed verzorgt (zeker met z'n volgende partij in het verschiet)!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  21. #46
    Join Date
    May 2005
    Posts
    651
    vCash
    126000

    Default

    Thnx voor de picca's zijn er niet meer mensen die foto's hebben gemaakt? van meer partijen?

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Deuce
    Ik denk dat de sportschool van Willem Peters iets veranderd moet worden

    Dat was vroegah
    willem peters van cadu heeft niet meegedaan, en zou hij wel meegedaan hebben met "beginners" had hij waarschijnlijk niet op 2 gestaan

  23. #48
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Nee inderdaad

    Kwam er ook gisteren achter dat het om een andere ging...wel heel toevallig

  24. #49
    Jochem Guest

    Default

    das mijn leerling, Gracie Barra eindhoven. Judo-ervaring en veel talent voor grond

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    heeft er echt niemand verder nog foto's??

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •