MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27

Thread: Aankomen

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    1.380
    vCash
    126000

    Default Aankomen

    Ik sport nu minimaal 3 keer in de week en soms wat vaker. Ik train cardio en kracht training. Op dit moment weeg ik ongeveer 62 kilo. Ik wil graag aankomen en dit omzetten in spiermassa. Het probleem is alleen dat ik niet de hele dag door kan eten en ook nog is vrij moeilijk tot bijna niet aankom.

    Nu heeft mij iemand geadviseerd om een massa maken product te nemen

    http://mdoubleyou.eu.ukubona.co.za/c...?id=1000000480

    Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft of eventuele andere suggesties heeft.

    Alvast erg bedankt voor jullie reacties
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



    Proud member of the Heerhugowaard clan...

  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Dat spul is een aanvulling op je voeding..............zoals je zelf al aangeeft is je voeding niet goed....en dus zal dit ook niet echt werken.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    volg een bulk dieet

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ik ontbijt niet, eet smiddags twee bruine pistoletjes en s'avonds me eten en na het sporten een shake..

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Weightgainers zijn gewoon hele dure suikers meer niet. Zoals al gezegd is. Pas je eetpatroon aan en ook je training.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    hoezo me training aanpassen dan? Door wat voor training kom je aan dan?

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ik zou maaltijdvervangers als aanvulling op je voeding gebruiken. naast je "normale" maaltijden dan nog twee of drie vervangers. neem wel goeie met een goede proteine-koolhydraad verhouding. hier kun je ze onder andere bestellen: www.bodyenfitshop.nl die van EAS zijn goed en erg lekker, maar wel duur.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Meer vreten, en vooral vaker eten... Als dat van die pistoletjes en prut je dagelijkse voeding is kom je nooit van je leven aan. Hard maar waar.

    Struin ff wat bodybuildingsfora af, staan vol met voedingsschema's waar je een voorbeeld aan kan nemen.
    Neem vooral voedsel zoals, havermout of brinta, kip, kalkoen, kwark, eieren, tonijn, brood, aardappelen, rijst, groenten, vitamines en vergeet vooral de goede vetten niet, zoals cashew nootjes, vette vis, visolie, etc

    Probeer je cardio is op een lager pitje te zetten, en train je de pleuris in het krachthonk. Tuurlijk wel volgens een goed schema.

    Maargoed, eerst je voeding op peil, anders helpt het trainen nog niet.

    Mijn advies is om je eerst goed te verdiepen in de mogelijkheden van voeding en training. bv op dutchbodybuilding.com etc.

    Succes!!! En hou ons op de hoogte van je progressie 8-)
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    1.380
    vCash
    126000

    Default

    thanks voor al jullie reacties, ga dan toch maar een beginnen met brood mee naar me werk te nemen. Sochtends halve liter yoghurt en smiddags en dan nog wat shakes... Ik hou jullie op de hoogte


    Proud member of the Heerhugowaard clan...

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    CREATINE! 8-)

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    1.380
    vCash
    126000

    Default

    Ik zit nu in een creatine periode.. Zit nu in de derde week. Heb me eetgedrag aangepast. Begin nu elke ochtend met een banaan in de auto. Op me werk een halve liter vruchtenyoghurt en twee boterhammen, Voor de rest om de twee uur twee boterhammen en bij me middag eten weer een halve liter yoghurt..

    Nu maar afwachten.


    Proud member of the Heerhugowaard clan...

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Naar mijn mening is dit lang niet voldoende, helemaal niet tijdens een creatine kuur.

    Hoelang doe je al aan krachttraining?
    Hoeveel water drink je op een dag? Zeer belangrijk om genoeg vocht binnen te krijgen tijdens creatine gebruik!

    Je voeding is nog lang niet optimaal. Daar zou ik eerst mee beginnen alvorens met creatine te experimenteren. Vooral als je nog maar korte tijd aan krachttraining doet, zou je genoeg progressie kunnen boeken zonder creatine!

    Voorbeeld voedingschema van mijzelf, wat nog lang niet optimaal is en waarin ik nog het één en ander in moet aanpassen, maar die je iig enig beeld geeft hoe een gebalanceerd voedingsschema er uit zou moeten zien bij krachttraining.



    Hoe ziet je training er uit?
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    1.380
    vCash
    126000

    Default

    tering he... :? Maarre dat is best veel.. Ik hoef maar 7 tot 8 kilo aan te komen. Train nu ongeveer 4 maanden kracht training.
    3 Avonden in de week en dan twee uurtjes waarvan ongeveer anderhalf uur aan kracht en half uur aan cardio. Het is niet mijn intensie om pro te worden. Doe fitness puur om in beweging te zijn en omdat ik een mooier lichaam wil. Hoef geen megadude te worden

    Ik waardeer je advies overigens wel hoor :!:


    Proud member of the Heerhugowaard clan...

  14. #14
    Jochem Guest

    Default

    "maar"7-8 kilo. tering man, op jouw gewicht is dat ENORM veel. dus dan moet je ernorm veel eten. enne, onthoudt wel, dat je dat moet blijven doen, mijn jongere broer was toen ie stopte met fitness, en ging thaiboxen, zo een kilo of 8 kwijt.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Ben het helemaal met Jochem eens.
    7-8 kilo aankomen is niet bijzonder moeilijk, volg gewoon een bulkdieet maar 7-8 kilo droge spiermassa erbij is niet eenvoudig zeker niet als je er geen aanleg voor hebt. Misschien heb je geluk maar voor veel mensen is dit wel de realiteit, die moeten er echt hard voor werken. Mocht je aan het gewenste gewicht komen dan is de grootste uitdaging het behouden.
    Ikzelf ben van 78kg naar 101kg gegaan en heb daar jaren alles voor opzij gezet om maar te eten/rusten/trainen. Je ziet het, trainen op de laatste plaats want dat is puur de prikkel, eten en rust doen de rest. Toen ik met vechtsport begon heb ik het langzaam zien afbrokkelen. Niet zo erg want ik wist toch dat ik het niet eeuwig kon vasthouden.

    Als eerste vergeet al die magische supplementen. De meeste zijn allemaal hype en zonde van je geld. Het geheim zit in echte voeding. Natuurlijk is er een plaats voor een aantal supplementen maar met een goede multi-vitamine en proteine poeder ben je al een heel eind.
    Creatine zou ik niet aan beginnen. Ten eerste is er veel slechte kwaliteit in omloop en zijn veel mensen non-responders. Simpelweg ze reageren er gewoon niet op.

    Je MOET onbijten. Een banaan en wat vruchtenyogurt vol met suiker is GEEN ontbijt. En waar is de proteine???? Probeer gewoon eens 100gr havermout(gekookt met water), een shake van 75gr(netto) proteine met twee eetlepels olijfolie en één eetlepel lijnzaadolie. Nou dat is pas een ontbijt. Twee en een half uur later weer eten, totdat je aan zes maaltijden komt. Het voedingsschema van Ton is zoals het hoort alleen is voeding zo individueel dat ik het niet zomaar zou overnemen maar zo moet het er wel uitzien. Ikzelf zit op 250gr carbs, 450gr proteine en 125 gram vet om maar een idee te geven hoe het kan verschillen. Op het dutchbbforum kan je goed basis info vinden want het gaat hier te ver om dat allemaal uit te leggen.

    Tevens net zo belangrijk is rust. Ga op tijd naar bed want in die tijd hersteld en groeit het lichaam. Training is ook bijzonder individueel maar ik kan je wel zeggen dat je sterker moet worden. Met kracht komt spiermassa. Vergeet alle side laterals en crappy oefeningen en glimmende machines. Gewicht tillen en progressie maken daar gaat het om. Voor info over training is het dutchbbforum ook een goede bron voor.

    Nog twee laatste tips. Drink veel. Drie liter per dag of meer in de vorm van water. Klinkt veel maar als je er aan gewend bent is het zo weg. Wat betreft eten moet dat wel gericht gebeuren. Prop niet alles onder je neus. Het gaat om spiermassa en geen vetmassa want vetkleppen lopen er al genoeg in Nederland.

    Succes, Paleo.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    1.380
    vCash
    126000

    Default

    O oke, bedankt voor je tip. Ik ga eens kijken hoe ik me eetschema nu ga indelen.. Met jullie gegeven tips moet het zeker lukken.. Thanks allemaal


    Proud member of the Heerhugowaard clan...

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Wat was bij jullie de tijd om het "vochtoverschot" van de creatine kwijt te raken. Ben nu na twee weken laden ongeveer 2,5 kilo zwaarder. Merk ook dat ik explosiever ben en zie ook dat de spieren vooral bovenlichaam zijn "volgelopen". Echter moet ik over vijf weken vechten en dan moet dat vocht er wel weer af. Iemand een idee?

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    gewoon vijf weken nix meer drinken joh!!

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Lopen met een vuilniszak is zo dom. Net als creatine nemen en dan nog willen cutten voor een wedstrijd. :S :S

    Te veel vocht cutten is weg kracht en weg cardio.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    1. Beter plannen. Maar dat is nu te laat.

    2. Gewoon nu stoppen met creatine en je trainingen aanpassen naar je wedstrijd toe. Dan verlies je dat 'opgeslage' vocht wel.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Vloeibare Creatine van Dimaxx
    DiMaxx Vloeibare Creatine Serum geeft je meer kracht, meer uithoudingsvermogen en een enorme pomp tijdens je training. Neem DiMaxx Creatine voor de training en je zult veel langer en harder kunnen trainen. DiMaxx Creatine veroorzaakt GEEN vocht vasthouding en GEEN opgeblazen uiterlijk.

    http://www.bodystore.nl/dimaxx_creat...tine_serum.php

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Vloeibare Creatine van Dimaxx
    DiMaxx Vloeibare Creatine Serum geeft je meer kracht, meer uithoudingsvermogen en een enorme pomp tijdens je training. Neem DiMaxx Creatine voor de training en je zult veel langer en harder kunnen trainen. DiMaxx Creatine veroorzaakt GEEN vocht vasthouding en GEEN opgeblazen uiterlijk.

    http://www.bodystore.nl/dimaxx_creat...tine_serum.php
    blablablaaat, zulke onzinnige producten!
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Wel een enorme pump maar geen opgeblazen uiterlijk.

    Hoelang geloven mensen nog in die rommel.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    de bedoeling van creatineinname is toch dat je creatine in je spieren vasthoudt en niet onder je huid?!

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    1.380
    vCash
    126000

    Default

    Afgezien van de Supermass ben ik sinds de eerste post van dit topic 2 kilo aangekomen. Sinds gisteren ben ik begonnen met de supermass. Nogmaals bedankt voor al jullie tips


    Proud member of the Heerhugowaard clan...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •