MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 27 of 27

Thread: Aankomen

  1. #26
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    de bedoeling van creatineinname is toch dat je creatine in je spieren vasthoudt en niet onder je huid?!
    Ik heb altijd gedacht dat de bedoeling van creatine was je portomenee lichter te maken.

    Daniel, mooi dat je bent aangekomen maar hou wel je vetpercentage in de gaten vooral met producten zoals supermass.
    Deze staan bol van de snelle suikers en zijn vaak niet bevordelijk voor de vetrollen. Eén keer in de week meten en vandaar uit bijsturen. Ik denk persoonlijk dat je op de lange duur meer bereikt door je eiwit en vet percentage te verhogen maar zolang je tevreden bent wie ben ik dan om te zeggen dat je je eetpatroon moet aanpassen maar ik kan wel zeggen dat je echt voedsel moet eten. Vloeibaar voedsel(shakes) zijn leuk maar puur als aanvulling.

    Paleo
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Creatine gaat niet onder je huid.. dat kan t vocht zijn met slecht creatine product.

    Verder gaat als je stopt met creatine het vocht vanzelf weer weg en wordt je lichter. dus als jij geen gebruik maakt van die shit om daarmee wat harder te trainen, snelle te herstellen en als n kkgek te eten.. dan is t fkng zonde.

    dus vreten! Dat grote gekleurde eetschema.. neem daar maar s n voorbeeld aan. En idd.. 7/8 kilo aankomen.. denk dat je dan wel ff 2 jaar bodybuilden verder bent. Met geluk wat sneller.

    Normaal kom je natuurlijk hooguit 5 kg per jaar aan. Hoewel als je net begint kun je dit nog lekr wat opschroeven.. maar dan moet je het wel meteen GOED doen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •