MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 8 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 189
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    ik zie danny wel winnen.Hij is velen malen beter staand en volgens mij niet makkelijk naar de grond te trekken. Ik denk winst door opgave voor danny
    Hoezo vele malen beter staand, wat heeft hij daar dan mee gepresteerd. Een kickboks partij heeft hij op ko verloren. Bij sanda in nederland heeft hij goed gepresteerd.. Maar ook daar heeft hij partijen verloren die niet van hoog nivo waren.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    lekker gedoe hier met die guests.

    Ik ken beide. Met danny train ik en met Sebastiaan werk ik. Een ding kan gezegd worden ze hebben allebei hart voor de sport en trainen keihard. Daar gaat het toch om?!?!?!?

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by milan
    lekker gedoe hier met die guests.

    Ik ken beide. Met danny train ik en met Sebastiaan werk ik. Een ding kan gezegd worden ze hebben allebei hart voor de sport en trainen keihard. Daar gaat het toch om?!?!?!?
    zijn het beide pro-figters dan als jij er mee traint of werkt

  4. #54
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    geleen
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Er word hier gesproken over niet eens kunnen winnen van Menno Dijkstra. Ik vind het echt geen schande als iemand van Menno Dijkstra verliest, en ik vond ook dat hij tegen Collin Mansur wel zijn mannetje stond.

  5. #55
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    219
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap niet waarom er op deze manier over vechters gesproken wordt... :?
    Iedereen die de ring instapt verdient de waardering van een vechter toch of zie ik dat verkeerd?
    Naar mijn mening heeft Danny Hoyer niks gezegd of gedaan waardoor mensen hem zo de grond in zouden moeten trappen :?:
    Hij heeft tegen Menno en Colin gevochten en verloren, (wat overigens geen schande is ) dat hoort bij de sport of niet soms?
    Ik wou niet reageren omdat het behoorlijk kinderachtig is, maar kon het toch niet laten.
    Pure afgunst van mensen die zelf amper iets waarmaken in de ring. Jaloers???
    In mijn ogen is Danny een vechter in hart en nieren omdat hij na die vreselijke enkelbreuk uberhaubt nog de ring ingaat.!!!
    SPORTIEVE groeten M.Hersisia

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    den helder
    Posts
    2.914
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M.Hersisia
    Ik snap niet waarom er op deze manier over vechters gesproken wordt... :?
    Iedereen die de ring instapt verdient de waardering van een vechter toch of zie ik dat verkeerd?
    Naar mijn mening heeft Danny Hoyer niks gezegd of gedaan waardoor mensen hem zo de grond in zouden moeten trappen :?:
    Hij heeft tegen Menno en Colin gevochten en verloren, (wat overigens geen schande is ) dat hoort bij de sport of niet soms?
    Ik wou niet reageren omdat het behoorlijk kinderachtig is, maar kon het toch niet laten.
    Pure afgunst van mensen die zelf amper iets waarmaken in de ring. Jaloers???
    In mijn ogen is Danny een vechter in hart en nieren omdat hij na die vreselijke enkelbreuk uberhaubt nog de ring ingaat.!!!
    SPORTIEVE groeten M.Hersisia
    100% mee eens mooi gezegt
    hier op het forum zijn allemaal stakkers die niet onder hun eigen naam posten maar als je wat over iemand te zeggen hebt zet dan je naam erbij en doe niet zo dom..
    ik wens danny en sabastiaan een mooie knok partij
    danny is meer van het staande werk en sabastiaan is sterk op de grond dus word echt een mooie pot
    nogmaals suc 6
    en voor de haters fuck jullie

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ook weigert danny hoyer een mma partij te draaien tegen travis schlee!
    hij is gewoon laf en een tegenstander die tie kent en waar tie van weet dat tie zou kunne verliezen vecht tie niet tegen!
    ... enne ff over zijn ster allures danny hoyer heefd 3000 euro moeten betalen om dat titel gevecht te krijgen en heeft zelf zijn tegenstander uitgezocht en dan ook nog een huldiging krijgen in zijn woonplaats hahaha die danny is ronduit zielig

  8. #58
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    jongen iron anus leer nederlands, waar heb je het over en wie ben je man met je grote bek :x

    ik gun het danny hoyer van harte

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    jah jah soms worden mensen boos als de waarheid verteld word !!!!!!!

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Respect voor beide heren. Maak er een leuke pot van.


    op de vot dermit

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Ik wens de beide heren heel veel succes, ze zijn beide top vechters.
    Het wordt in ieder geval een spannende partij.

  12. #62
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Hunter all the way!
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iron fist
    ook weigert danny hoyer een mma partij te draaien tegen travis schlee!
    hij is gewoon laf en een tegenstander die tie kent en waar tie van weet dat tie zou kunne verliezen vecht tie niet tegen!
    ... enne ff over zijn ster allures danny hoyer heefd 3000 euro moeten betalen om dat titel gevecht te krijgen en heeft zelf zijn tegenstander uitgezocht en dan ook nog een huldiging krijgen in zijn woonplaats hahaha die danny is ronduit zielig
    Tuurlijk ****gaaaaaaap**** en Travis verloor van Sebastiaan, en dan zou Danny een partij weigeren tegen Travis en aannemen van Sebastiaan....

    Stakker !!
    Ush,
    Marco.

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Hoyer weet dat hij niet van schlee kan winnen!! daarom vecht tie niet ,hoyer gokt er op munter staand te houden en dan te winnen!!! hij weet dat hij het tegen schlee zowel staand als op de grond af moet leggen!!!! ken bijde heren persoonlijk goed !

  15. #65
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    hahaha wie ben je dan als je die twee heren zo goed kent? Hoezo post je onder 'guest' Ik hoop dat Danny hier zijn talent kan laten zien en een waardige partij neer kan zetten.

  16. #66
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    219
    vCash
    126000

    Default

    Wat een enorme trieste 'guest' opmerkingen hier..!
    Als jullie 'guests' het allemaal zo goed weten, ben dan een vent en schrijf je naam er ff bij... :?
    Sportieve M.Hersisia

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M.Hersisia
    Wat een enorme trieste 'guest' opmerkingen hier..!
    Als jullie 'guests' het allemaal zo goed weten, ben dan een vent en schrijf je naam er ff bij... :?
    Sportieve M.Hersisia
    Ik heb een vaag vermoeden wie deze guests wel eens zouden kunnen zijn...
    En ik heb nog een vaag vermoeden dat dit een van de vele sanda-oorlogjes is die in dat wereldje heersen...

    Nou guests, er is niets eerlijker als een goeie pot MMA, dus mondjes dicht en laat je MMA prestaties maar voor je spreken.
    Discussieren is goed maar dit is meer een ouwe wijven roddel aan het worden.
    Nuff said.

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS
    Iwan says it all!
    x2! :mrgreen:

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ik vind hetwel weer heel erg triest en laag dat een stelletje forumnerds welke zelf nog nooit in de ring hebben gestaan hier allemaal dingen uit zogenaamd betrouwbare bronnen durven te beweren en mensen de grond in proberen te praten

    voor al deze vieze laffe kutfiguren:
    als je echt zon grote vent bent zeg dan ook gewoon wie je bent en waar je iets vandaan haalt wat je hier loopt te beweren, in plaats van een beetje laf en bezweet achter je pctje wat te posten, nee daar moet je effe een echte vent voor zijn.

    en dan voor de persoon die hier meent te zeggen dat danny niet tegen travis durft tevechten, wie the fuck meen jij wel niet dat je bent, denk je soms dat je de persoonlijke manager of matchmaker van travis bent, of dat jij de aaqngewezen persoon bent die hier namens travis zou moeten spreken, ik denk toch wel dat travis zelf man genoeg is om dat zelf te doen en niet een of andere trieste mongool wiens ervaringen en wijsheden op het gebied van vechtsport niet verder gaan dan dit furom en een paar lokale gala's waar je misschien ooit geweest bent ofzo en dat je nu denkt dat je wat bent. houd gewoon je bek dicht en praat niet voor andere mensen, en als je dan toch voor jezelf praat, sulletje wat je bent, zet dan oo kgewoon als een grote vent je naam eronder en laat vooral echte sportmensen, echte sportmensen zijn

    groeten

    MICHEL

  20. #70
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    219
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Michel...
    ik vind hetwel weer heel erg triest en laag dat een stelletje forumnerds welke zelf nog nooit in de ring hebben gestaan hier allemaal dingen uit zogenaamd betrouwbare bronnen durven te beweren en mensen de grond in proberen te praten

    voor al deze vieze laffe kutfiguren:
    als je echt zon grote vent bent zeg dan ook gewoon wie je bent en waar je iets vandaan haalt wat je hier loopt te beweren, in plaats van een beetje laf en bezweet achter je pctje wat te posten, nee daar moet je effe een echte vent voor zijn.

    en dan voor de persoon die hier meent te zeggen dat danny niet tegen travis durft tevechten, wie the fuck meen jij wel niet dat je bent, denk je soms dat je de persoonlijke manager of matchmaker van travis bent, of dat jij de aaqngewezen persoon bent die hier namens travis zou moeten spreken, ik denk toch wel dat travis zelf man genoeg is om dat zelf te doen en niet een of andere trieste mongool wiens ervaringen en wijsheden op het gebied van vechtsport niet verder gaan dan dit furom en een paar lokale gala's waar je misschien ooit geweest bent ofzo en dat je nu denkt dat je wat bent. houd gewoon je bek dicht en praat niet voor andere mensen, en als je dan toch voor jezelf praat, sulletje wat je bent, zet dan oo kgewoon als een grote vent je naam eronder en laat vooral echte sportmensen, echte sportmensen zijn

    groeten

    MICHEL
    x2

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    3x....

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.811
    vCash
    126000

    Default

    x1000

    Al die fucking guest moeten gewoon zelf een keer die ring ingaan met hun grote mond dan houden ze die erna wel dicht!
    Naam eronder en anders gewoon niet posten het is niet moeilijk!!!

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default hmm

    Ik wil hierover toch mijn zegje doen ... Ik vind Danny een mooie vechter om naar te kijken en van wat ik gezien heb maakt hij wel degelijk kans tegen Sebastiaan zolang hij het staande houd wel te verstaan !

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    helemaal mee eens zolang hij het staand houd!!!
    maar ja travis kreeg tie ook op de grond

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    helemaal mee eens zolang hij het staand houd!!!
    maar ja travis kreeg tie ook op de grond
    Sebastiaan houd je dus niet staande he.
    Heb 'm vaak genoeg in de ring bezig gezien...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •