Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 106

Stoute fans.... Oktay zal ze vast wel erop aanspreken!! Want dit soort acties van je fans doen de wedstrijdvechter ook geen goed!
    Advertentie door Mixfight.nl
    sport fotografie: www.triker.nl

Ik sprak oktay vandaag en hij kon het niet geloven dat ze dat gedaan hadden. Hij was echt teleur gesteld.

[quote="Pimp-Daddy"]Het was een top avond voor Mike's Gym!!!

Marloes Merza vocht een onbeslist, maar helaas vocht zij niet zo sterk als ze normaal vecht, want ik weet zeker dat ze deze partij voortijdig had kunnen beeindigen. Maar iig haar 1e A-partij omgezet in een onbeslist.

Volgens mij vocht marloes op 5 februarie in oostzaan tegen jorina baars (jojo) en dit was toch ook een A partij .
    vond trouwens de uitslag erg discutabel vond Cindy venema beter en ook meer scoren maar das mijn mening .
    Impossible is nothing

[quote="Master RICO."]
    Quote Originally Posted by Pimp-Daddy
    Het was een top avond voor Mike's Gym!!!

Marloes Merza vocht een onbeslist, maar helaas vocht zij niet zo sterk als ze normaal vecht, want ik weet zeker dat ze deze partij voortijdig had kunnen beeindigen. Maar iig haar 1e A-partij omgezet in een onbeslist.

Volgens mij vocht marloes op 5 februarie in oostzaan tegen jorina baars (jojo) en dit was toch ook een A partij .
    vond trouwens de uitslag erg discutabel vond Cindy venema beter en ook meer scoren maar das mijn mening .
    Volgens mij had Cindy ook een lichte puntenvoorsprong.
    Trouwens de omroeper zei dat het een onbeslist was en...... dat er een aanzienlijk gewischtsverschul was tussen de dames. Dan zou je toch denken dat als Cindy de lichtere vechtster was en vooruit vocht en optisch (..) meer punten scoorde en het gewichtsverschil in haar nadeel zij toch eigenlijk de winst moest krijgen.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

Default Watsekans partij mooiste van de avond

ik vond gala van barnevel een saaie boel, de leuke partijen gingen allemaal niet door of werden snel beslist. OKtay karatas mocht doorvechten buiten ringen, als jekijkt naar partij van ronny janmaat die ging ook door buiten ring, dus snapte er niet veel van , ben geen oktay van maar hij had wel gelijk dit keer, Maar de b partij van Melkonian was top, wat kan hij vechten zeggen een toptalent, die niet arrogant moet doen , daardoor ging die even knockdown,maar hij gaf zijn tegenstanders kickbox les, echt jammer dat die op punten heeft verloren, als hij zijn spel alle rondes had gespeeld had die gewonnen , dat met gemak. Voor de organisatie een tip. jullie konden beter 2 a partijen regelen in plaats van valentijn te regelen, want een bagger vechter is dat.

ja! iedereen van mikes gefeliciteerd...xander ... ik ben trots op je man!!! slechte periode heeft iedereen... jij bent goed man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu naar voren!!!

Default Re: Watsekans partij mooiste van de avond

Quote Originally Posted by DOn King
    ik vond gala van barnevel een saaie boel, de leuke partijen gingen allemaal niet door of werden snel beslist. OKtay karatas mocht doorvechten buiten ringen, als jekijkt naar partij van ronny janmaat die ging ook door buiten ring, dus snapte er niet veel van , ben geen oktay van maar hij had wel gelijk dit keer, Maar de b partij van Melkonian was top, wat kan hij vechten zeggen een toptalent, die niet arrogant moet doen , daardoor ging die even knockdown,maar hij gaf zijn tegenstanders kickbox les, echt jammer dat die op punten heeft verloren, als hij zijn spel alle rondes had gespeeld had die gewonnen , dat met gemak. Voor de organisatie een tip. jullie konden beter 2 a partijen regelen in plaats van valentijn te regelen, want een bagger vechter is dat.
    aan je hele schrijfstijl zie ik al dat je er verstand van hebt.... :?

'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

goed gesproken sebas vind dat je gelijk hebt

Ik zie de jongens van Team Duncan er niet tussenstaan.. Zijn hun partijen uitgevallen of was er nog een gala de 25ste?

er was nog een gala in limburg en misschien nog wel ergens 1
    maar in Barneveld was er niemand van team duncan.
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

Oh, ik lees net iets over battle of the south idd. Dan waren ze vast daarheen

ik heb zaterdag genoten van enkele partijen.waar ik minder van heb genoten zijn enkele reacties op dit forum over het partij van oktay vs mathieu (hoop dat ik het goed heb).
    ik heb zelf bij hem in de hoek gestaan en heb het allemaal anders ervaren. wanneer een scheidsrechter het gevecht wil onderbreken moet hij ertussen springen, soms ben je niet verstaanbaar als scheids. naar mij mening wou mathieu de gevecht ontwijken door buiten de ring te kruipen.
    als oktay daadwerkelijk heeft geslagen waardoor mathieu met zijn hoofd op de jurytafel kwam dan wil ik dat niet goed praten. zelf (oktay)gaf aan niks gehoord te hebben van de scheids. en wat er
    buiten de ring om is gebeurd dat kan niet en dat mag niet. dit is wat oktay ook niet wilde.
    verheug me op een rematch, want dit is wat dit partij verdiend een echte winaar.

Quote Originally Posted by HUNTER
    Quote Originally Posted by DK
    Ronald wat bedoel je met lompe choke? Komt namelijk een beetje negatief over of bedoel je dit anders?

En sebastiaan het is zeker zo dat een guillotine choke bijna nooit zit als je een sidemount hebt. Maar je kent ook de zgn. anaconda choke en daar kwam milco uiteindelijk in uit, alleen zonder de voorbeweging zeg maar.
    een anaconda choke vanuit de onderliggende positie in de sidemount? Is nieuw voor me, maar jij zat er waarschijnlijk beter voor dan ik. En met lomp bedoelde ik idd niets negatiefs, maar gezien het feit dat het een vreemde positie was waaruit Valentijn opgaf en omdat hij heel veel last van zijn nek had, dat het een vrij krachtige, snelle en hard aangezette beweging was. Zo goed, Daan?
    Wat ik bedoelde was dat het inderdaad een aparte verwurging was en dat hij zijn armen net zo om zijn nek had als je dat bij een anaconda choke hebt op zijn slagaders dus. zo goed Sebastiaan

Maar even serieus, ik vind het een topprestatie van milco, jammer dat hij er niet wat meer credit voor krijgt, van sommige dan. die zeggen dat het dan teleurstellend is dat de wedstrijd zo kort duurde.

ja logisch dat de mensen het jammer vinden dat de partij zo kort was. Het was een partij waar iedereen toch meer van verwachte.
    Wat niet afneemt dat het top is van Milco dat hij zo snel klaar was.
    Maar van mij had de partij ook wel wat langer mogen duren.
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

@ Armani en I love knock outs

was er zaterdag (helaas) niet bij dus heb het niet live gezien maar net na de training wel de video opnames en ook de partij van Matthieu vs Oktay. En heb hem net gedownload en een paar keer in slowmotion afgespeeld.

De hele eerste ronde domineert Matthieu de partij. Tijdens de tweede ronde die net bezig is ziet Matthieu weer bovenop en kanteld Oktay hem en ontstaat er een worsteling waar Oktay bovenkomt. Matthieu probeert hier tijdens de worsteling onderuit te draaien om weer boven te komen maar raakt hierdoor naar de zijkant doordat ook Oktay dit probeert te verhinderen.

Matthieu valt uit de ring op de tafel en tijdens de klap ligt zijn gehele bovenlichaam buiten de ring. Oktay hangt boven hem met zijn onderbuik op de onderste ringtouw tijdens de klap.

De scheids kan je niet horen op deze video maar wel dat matthieu niet meer bezig is met de partij maar om weer richting ring te komen en zonder dekking (zou hij toch niet zomaar doen)

dus geen onzin vertellen dat Matthieu de partij wilt ontlopen want hij heeft constant gedomineerd op de grond en staande is er niets gebeurd door snelle shoots van Matthieu.

hier onder een printscreen van het moment in een word doc. (kon het zo snel ergens anders goed krijgen dus je moet ff downloaden.

http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=0...P0F9O40Q7OHWHP
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

Quote Originally Posted by payap
    @ Armani en I love knock outs

was er zaterdag (helaas) niet bij dus heb het niet live gezien maar net na de training wel de video opnames en ook de partij van Matthieu vs Oktay. En heb hem net gedownload en een paar keer in slowmotion afgespeeld.

De hele eerste ronde domineert Matthieu de partij. Tijdens de tweede ronde die net bezig is ziet Matthieu weer bovenop en kanteld Oktay hem en ontstaat er een worsteling waar Oktay bovenkomt. Matthieu probeert hier tijdens de worsteling onderuit te draaien om weer boven te komen maar raakt hierdoor naar de zijkant doordat ook Oktay dit probeert te verhinderen.

Matthieu valt uit de ring op de tafel en tijdens de klap ligt zijn gehele bovenlichaam buiten de ring. Oktay hangt boven hem met zijn onderbuik op de onderste ringtouw tijdens de klap.

De scheids kan je niet horen op deze video maar wel dat matthieu niet meer bezig is met de partij maar om weer richting ring te komen en zonder dekking (zou hij toch niet zomaar doen)

dus geen onzin vertellen dat Matthieu de partij wilt ontlopen want hij heeft constant gedomineerd op de grond en staande is er niets gebeurd door snelle shoots van Matthieu.

hier onder een printscreen van het moment in een word doc. (kon het zo snel ergens anders goed krijgen dus je moet ff downloaden.

http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=0...P0F9O40Q7OHWHP
    allereerst wil ik zeggen payap wat ik zij is geen onzin maar een mening van mij.gelukkig verschillen we van onze meningen. nog steeds ben ik der over eens dat mathieu de gevecht ontweek en onder de ring wou gaan. wederom dit zijn mijn ervaring betreft hun wedstrijd en dat jij 100 keer het filmpje hebt gezien en beweerd dat het anders is dat is jou mening en dat is geen onzin. maak me daar niet eens zo druk over want hoe dan ook ze komen vast wel weer tegen elkaar te staan. maak me meer druk om negatief opmerkingen richting oktay. mensen die hem niet eens persoonlijk kennen en een oordeel over hem hebben.

beste armani,

ik denk niet dat het zo zeer gaat om het feit dat we een oordeel over oktay hebben, maar wel over zijn gedrag in de ring. Je hoeft iemand niet te kennen om dergelijke acties af te keuren denk ik. Hoewel ik me heel goed kan voorstellen dat je een call van een scheids mist in je enthousiasme, moet er denk ik toch wel een belletje gaan rinkelen als je iemand, die half buiten de ring hangt, met zijn hoofd op een tafel slaat. Dit gaat mijn beleving van MMA als sport een beetje te boven. En wellicht had de scheids er wel tussen moeten springen maar hij zal zijn redenen zeker hebben gehad om dit niet te doen. Maar dit doet niets af aan het feit dat het niet echt van respect voor je tegenstander getuigt als je hem met zijn hoofd op een tafel slaat. En verder zal Oktay best een aardige gozer zijn, dat weet ik niet en dat doet er verder ook niet toe.

'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

wederom een incident dat als een zwarte donkere wolk boven een gala hangt. Vindt dat het nu wel even genoeg is geweest over wat Oktay of Matthieu wel of niet deden. Het is nu bijna een week geleden en er wordt over helemaal niets anders meer gepraat hier. Mag ik jullie wel even helpen herinneren dat er ook andere GOEIE gevechten waren

Quote Originally Posted by Impulse
    wederom een incident dat als een zwarte donkere wolk boven een gala hangt. Vindt dat het nu wel even genoeg is geweest over wat Oktay of Matthieu wel of niet deden. Het is nu bijna een week geleden en er wordt over helemaal niets anders meer gepraat hier. Mag ik jullie wel even helpen herinneren dat er ook andere GOEIE gevechten waren
    geef je absoluut gelijk impulse

Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS
    Die waren er zeker ja!

Ik vond trouwens die radslag van Jarman echt strak! Ik dacht echt bij mezelf "Wat gaat die gozer doen joh?!" haha!
    Was trouwens sowieso een mooie partij!
    wat d8 je van het bommetje die hij probeerde te maken

Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS
    Die waren er zeker ja!

Ik vond trouwens die radslag van Jarman echt strak! Ik dacht echt bij mezelf "Wat gaat die gozer doen joh?!" haha!
    Was trouwens sowieso een mooie partij!
    wat d8 je van het bommetje die hij probeerde te maken
    was ikke hierboven.
    Toen hij die radslag maakte zat ik echt van: wat is die gekke gozer nou dan aan het doen !!!

laat iemand die partij posten haha, ben echt benieuwd!

Tags for this Thread

Bookmarks