MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Vale Tudo in de buurt van uden

    goededag medesporters

    ik zoek een vale tudo school in de buurt van uden wil ongeveer 30 km rijden niet verder want anders gaat het me teveel kosten
    weten jullie mischien sites of telefoon nummers van scholen want ik kan echt niks vinden
    alvast bedankt ATS
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Pardoel Sports in Oss....
    www.pardoelsports.nl

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ok dank je wel maar is er ook een sportschool in de buurt waar ze echt vale tudo geven staand en grond vechten ik doe nu al thaiboksen maar wil er toch nog graag wat staand vechten erbij is toch altijd wel fijn
    heb in eindhoven ook pancrase gevonden
    wat is het preciese verschil tussen pancrase en vale tudo bij vale tudo mag je knieen op het hoofd doen als je op de grond ligt en da was bij pancrase tochnie of toch wel ?? :?

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ATS
    ok dank je wel maar is er ook een sportschool in de buurt waar ze echt vale tudo geven staand en grond vechten ik doe nu al thaiboksen maar wil er toch nog graag wat staand vechten erbij is toch altijd wel fijn
    :?

    Quote Originally Posted by ATS
    wat is het preciese verschil tussen pancrase en vale tudo bij vale tudo mag je knieen op het hoofd doen als je op de grond ligt en da was bij pancrase tochnie of toch wel ?? :?
    Wat maakt het uit als nog geen mma wedstrijden draait op prof niveau waar je dat zelfs in NL amper ziet.

    En je kan toch trainen zoals je wil?

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Silat = Correct, ik weet niet wat voor wedstrijden je wilt gaan doen, maar tenzij je van plan bent naar Japan te gaan heb je niet echt veel aan knieen op het hoofd in NL..

    Maar je kunt tijdens een training toch altijd wel wat inbouwen voor jezelf als je graag knieen op het hoofd wil oefenen...

  6. #6
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Je traint toch om goed te worden in vale tudo, dat betekend dat je grond & staand moet trainen (wat beide kan in de sportschool waarvan de link is gegeven).

    Eerst dat maar even doen en dan pas knieen en ellebogen ok

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    ja idd.....

    als je geen goede positie hebt dan zijn knieen leuk, maar dan lig je er zo weer af :?

    als je je thaiboksen met BJJ en worstelen/judo combineert dan denk ik dat je die knieen vanzelf wel een keertje kunt gaan toevoegen.... als je die idd al mag op nederlandse gala's

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER
    ja idd.....

    als je geen goede positie hebt dan zijn knieen leuk, maar dan lig je er zo weer af :?
    LOL en als je wel een goede positie hebt zijn knieen gewelidig, toch Alistair?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •