MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default Lerares heeft 28 keer sex met leerling in 1 week

    Een 34 jaar oude lerares is de bak in gedraaid omdat ze 28 keer sex heeft gehad in een week tijd met een 13 jarige jongen. Van de 28 keer heeft ze hem 27 keer genaaid en 1 maal een blow job gegeven. Ook heeft 1 keer een 12 jarige jongen staan toekijken. Preuts Amerika aan de slag. Dat is trouwens een behoorlijk gemidddelde voor dit knaapje...

    Link met foto (pas op.... lelijk wijf: http://www.thesmokinggun.com/archive...2teacher1.html)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Bij het zien van de foto is dit voor iedereen een behoorlijk gemidddelde

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    den helder
    Posts
    2.914
    vCash
    126000

  4. #4
    Join Date
    May 2005
    Posts
    651
    vCash
    126000

    Default

    wat een zielige mensen op aarde dat zo een vrouw het moet doen met een klein jochie waar gaan we heen met deze wereld

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mighty Me
    wat een zielige mensen op aarde dat zo een vrouw het moet doen met een klein jochie waar gaan we heen met deze wereld
    denk niet dat die jongen er problemen mee heeft gehad, op een oude fiets moet je het immers leren. beter dan bij de hoeren ontmaagd worden

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by Mighty Me
    wat een zielige mensen op aarde dat zo een vrouw het moet doen met een klein jochie waar gaan we heen met deze wereld
    denk niet dat die jongen er problemen mee heeft gehad, op een oude fiets moet je het immers leren. beter dan bij de hoeren ontmaagd worden
    hoezo beter? daar kan je tenminste nog een lekkere uitkiezen
    ja, maar als je daar 28 x in een week wil komen, wordt het een dure grap.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou d'r ook doen op die leeftijd.....Dan ben je al blij als je een kutje ziet
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  8. #8
    Join Date
    May 2005
    Posts
    651
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coleman's schandknaapje
    Ik zou d'r ook doen op die leeftijd.....Dan ben je al blij als je een kutje ziet
    Ja wel als je zo een kop als jou hebt dan ben je al blij dat je uberhaupt kut in het echt mag zien

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    lol!!!

    ik zeg 1-0 might me

    jay hoov to serve

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    dit wordt trouwens geen love game denk ik

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    28 x :shock: is dat wel mogelijk?? zeker met zo'n lelijk wijf, ik denk dat ik 1 keer nog niet haal met haar

    en ik wil al helemaal haar kut niet zien :x
    zal wel een oerwoud op zitten met van die slijmslierten erin. Blweeeeeeeeeeeee...

    Die jongen krijgt trauma's als ie een keer een mooi glad poesje ziet.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat
    28 x :shock: is dat wel mogelijk?? zeker met zo'n lelijk wijf, ik denk dat ik 1 keer nog niet haal met haar

    en ik wil al helemaal haar kut niet zien :x
    zal wel een oerwoud op zitten met van die slijmslierten erin. Blweeeeeeeeeeeee...

    Die jongen krijgt trauma's als ie een keer een mooi glad poesje ziet.
    als je dertien bent en je loopt de hele dag met een stijfe, dan neem je het niet zo nauw. bovendien is dit een "mugshot" dwz een foto die in de gevangenis is genomen nadat ze is gearresteerd. met wat makeup en leuke kleding is ze misschien niet eens zo slecht.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mighty Me
    Quote Originally Posted by Coleman's schandknaapje
    Ik zou d'r ook doen op die leeftijd.....Dan ben je al blij als je een kutje ziet
    Ja wel als je zo een kop als jou hebt dan ben je al blij dat je uberhaupt kut in het echt mag zien
    Luister Pikkie, wat weet JIJ nou.......???Ik wil kijken wie er meer ervaring heeft met vrouwen..ik WEET dat ik dat ben, want uh, was jij niet dat zogenaamd gelovig mannetje...Hahahaha..dit is het laaste wat ik van jou las:

    Ik wil julie vertellen dat ik een christen ben en dat ik erachter ben gekomen dat je zonder Jezus niet naar de hemel gaat maar naar de hel als je Jezus niet aanneemt als je verlosser ga je verloren naar de hel Jezus wil dat je jouw leven aan hem geeft
    er komt een dag dat hij terug komt naar de aarde en iedereen mee neemt aan wie zijn leven aan hem hebt gegeven en als dan het geval is dat je dat niet hebt gedaan ga je verloren of als je morgen (bijv) dood gaat en je hebt niet aangenomen als je vriend ga je verloren dit wou ik ff mededelen

    Jezus houd van julie


    Moet ik jou serieus nemen....Ga nou maar je videoband terug brengen, je bent al laat :? :?

    Zzzzzzzzzz.........
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    mmm, zwakke comeback van het schandknaapje. stand is nog steeds 1-0 voor mighty me.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    mmm, zwakke comeback van het schandknaapje. stand is nog steeds 1-0 voor mighty me.
    Zal best........Ik kan Mighte Me nou eenmaal niet serieus nemen.......Anders had ik meer m'n best gedaan
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    ik zou dat paard nog niet nemen als ze me geld toe gaf, ook niet als ik horny en 13 ben.. damn .. en met 3 bier gaat ze er ook niet beter uitzien, vond dat andere nieuwsbericht beter die blonde lerares was een milf maar dit gatver..

    dat is 4x per dag sex met een nijlpaard... dat die lul niet gaat wijgeren..

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coleman's schandknaapje
    Quote Originally Posted by Anonymous
    mmm, zwakke comeback van het schandknaapje. stand is nog steeds 1-0 voor mighty me.
    Zal best........Ik kan Mighte Me nou eenmaal niet serieus nemen.......Anders had ik meer m'n best gedaan
    Poe wat zwak
    Dit word staat in de boeken als spelbederf.

    2 punten aftrek voor Coleman's schandknaapje

    Stand 1 MM tegen -2 CS

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.104
    vCash
    126000

    Default

    Tegenwoordig zijn er genoeg meisjes van 13 die je ook 28 keer in een week kunt naaien... Heb ik mij laten vertellen

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.104
    vCash
    126000

    Default

    `Dat die arme jongen of geen smaak heeft of onder dwang met die heks sex heeft gehad. Jij denkt meteen weer gekke dingen :?

  20. #20
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    Quote Originally Posted by Dalgliesh
    Tegenwoordig zijn er genoeg meisjes van 13 die je ook 28 keer in een week kunt naaien... Heb ik mij laten vertellen



    Nee grapje hoor

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Dalgliesh
    Tegenwoordig zijn er genoeg meisjes van 13 die je ook 28 keer in een week kunt naaien... Heb ik mij laten vertellen
    KLOPT

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Waarschijnlijk betreft het hier een hardleerse leerling dan heb je geen keus en moet je het erin stampen, nogal logisch eik.

  24. #24
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Een vriend van me is 22 en die had een wijf van 13 alle hoeken van de tent laten zien op vakantie

    En ik weet niet wie hier op z'n 13e al kon uitkiezen wie die neukte, maar ik denk niemand, en als je dan je lerares kan neuken, die toch grote tieten heeft en je meot et toch leren.... geil ben je toch wel als je 13 bent, alles wat een gat heeft neuk je!

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by smike
    Een vriend van me is 22 en die had een wijf van 13 alle hoeken van de tent laten zien op vakantie
    nekschot voor die vriend van jou

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •