MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default TE gevoelige bovenbenen?

    Als ik tijdens het trainen een trap tegen mijn dijbeen krijg doet dat behoorlijk pijn terwijl de impact niet eens zo hard is.
    Ik krijg nooit een blauwe plek terwijl mijn sparrings partners onder zitten maar heb er blijkbaar veel meer en langduuriger ahem..plezier van
    Nou vraag ik mij af waar dat nu aan kan liggen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ****************

    --- Ronald ---

    Als je geen serieus antwoord kunt geven, antwoord dan niet. Het is niet de bedoeling dat elke serieuze vraag met een zogenaamd grappig antwoord teniet wordt gedaan.

    ---/Ronald ---

  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    661
    vCash
    126000

    Default

    misschien proberen met krachttraing??

    of als dat niet lukt denk ik tog dat wenning het moet oplossen en probeer ze goed aan te spannen op een moment dat een lowkick geplaatst wordt,en probeer na die tijd goed te laten herstellen.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ik heb het ook gehad, je moet gewooon veel je boven benen trainen, is enige manier, en tot die tijd laat ze niet te hard jou slaan

  5. #5
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Yes, gewoon veel mank lopen in het begin en op een gegeven moment gaat de gevoeligheid eraf :mrgreen:

    Tis echt zo..

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Dank jullie voor de repy's maar het grappige is dat mijn benen behoorlijk gespierd zijn,dus daar kan het niet aan liggen.
    Ik voel de pijn wel altijd heel diep in de spier. :?

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Dank jullie voor de repy's maar het grappige is dat mijn benen behoorlijk gespierd zijn,dus daar kan het niet aan liggen.
    Ik voel de pijn wel altijd heel diep in de spier. :?
    Geloof me, hoe langer je traint.. des te minder de pijn..

  8. #8
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    110
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fr3ddy..
    Quote Originally Posted by Anonymous
    Dank jullie voor de repy's maar het grappige is dat mijn benen behoorlijk gespierd zijn,dus daar kan het niet aan liggen.
    Ik voel de pijn wel altijd heel diep in de spier. :?
    Geloof me, hoe langer je traint.. des te minder de pijn..
    Idd.. gewoon doortrainen...
    na een tijdje voel je er steeds minder van..

  9. #9
    Jochem Guest

    Default Re: TE gevoelige bovenbenen?

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Als ik tijdens het trainen een trap tegen mijn dijbeen krijg doet dat behoorlijk pijn terwijl de impact niet eens zo hard is.
    Ik krijg nooit een blauwe plek terwijl mijn sparrings partners onder zitten maar heb er blijkbaar veel meer en langduuriger ahem..plezier van
    Nou vraag ik mij af waar dat nu aan kan liggen.
    wat ik nog niet heb gehoord is commentaar over techniek. Ik weet uit ervaring dat als je de spanning verkeerd zet, je indd die "diepe" pijn hebt, en geen blauwe plekken. als je de spanning er goed op zet, krijg je oppervlakkig pijn en wel blauwe plekken.

    mijn theorie hierover, die logisch klinkt, maar niet bepaald onderbouwd is.
    Als je te weinig spanning op je bovenbeen hebt staan, schopt de scheen van de tegenstander je spier tegen je bot aan. je kneust dus de binnenkant en buitenkant van je spier. Als je wel spanning erop zet, kneust de buitenkant van je spier, plus je huid (bloeduitstortingen/blauwe plekken)

    je zet spanning op de juiste spieren door ertegen in te gaan, op de buitenkant van je voorkant van je voet staan.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Hmmmm interesant,ik heb idd de neiging om met mijn voorste been wat losjes op de grond te zetten.
    Ik zal is gaan klooien met m'n stance hoewel het wel moeilijk is om die weer aan te passen

    Thx for tha tips

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •