MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default Rip proof :( (rapper d12)

    Rapper Proof (30) doodgeschoten

    Afgelopen nacht is de Amerikaanse rapper Proof vermoord. Hij is 30 jaar geworden. De rapper verliet een club in de Amerikaanse stad Detroit toen hij in zijn hoofd werd geschoten, hij overleed aan zijn verwondingen. DeShaun Holton, zoals de rapper in het echt heet, is lid van de rapgroep D12. Volgens verschillende bronnen zou ook de rapper Bizarre, ook lid van D12, overleden zijn bij de schietpartij, maar dat is nog niet bevestigd. Er is één getuige verhoord, maar er zijn nog geen arrestaties verricht.

    Proof was jarenlang de MC van zijn beste vriend Eminem. In 2001 kwam D12's debuutalbum 'Devils Night' uit, het werd de best verkochte hiphop-plaat van dat jaar. Het tweede album 'D12 World' verscheen in 2004. Proof was één van de belangrijkste leden van de groep. In 2002 bracht hij samen met rapper Dogmatic een album uit onder de naam 'Promatic' en in 2005 kwam zijn solo-album 'Searching for Jerry Garcia' uit, het album was echter geen succes.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Jammer...RIP

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Zojuist meldde de platenmaatschappij van D12, interscope, dat rapper Bizarre niet betrokken is bij de schietpartij, maar thuis zat. Wie de andere doodgeschoten man wel is, is nog niet duidelijk .

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    bizzarre vonnik nog wel geinig... i'm a rockstar

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    nu is het een rapper, morgen een ander.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Silat
    nu is het een rapper, morgen een ander.
    Silat is correct, maar toch blijft het klote.... RIP!


  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    ik snap niet zo goed dat die gasten als ze al multimiljonair zijn, nog ruzie moeten gaan lopen maken om de domste dingen,zodat ze daardoor stoerder lijken.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    bling bling....

  10. #10
    Join Date
    May 2005
    Posts
    651
    vCash
    126000

    Default

    R.I.P

  11. #11
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON
    ik snap niet zo goed dat die gasten als ze al multimiljonair zijn, nog ruzie moeten gaan lopen maken om de domste dingen,zodat ze daardoor stoerder lijken.
    Makkelijk zeggen als je zelf geeen cent te makken hebt

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Deuce
    Quote Originally Posted by ICON
    ik snap niet zo goed dat die gasten als ze al multimiljonair zijn, nog ruzie moeten gaan lopen maken om de domste dingen,zodat ze daardoor stoerder lijken.
    Makkelijk zeggen als je zelf geeen cent te makken hebt
    ja ik weet t ik heb t maar goed

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    ik ben een echte weekendmiljonair, ik ken alleen armoede door de weeks, dan ben ik er toch niet bij met mijn hoofd.


    op de vot dermit

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    LOL @ mendo... R.I.P. triest als je met stappen wapens meeneemt! Waar is de tijd dat je elkaar te lijf ging met blote vuisten??!!

    What am I? Flypaper for freaks?!


  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    ^
    die ging voorbij toen mensen doorhadden dat de freefighters vaak wonnen in die situatie

    maar idd kut... vond hem niet zo'n dope rapper.. maar d12 bracht wel weer lekker wat zelf sarcasme in "the game"
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Een ruzie in een discotheek in Detroit is aanleiding geweest voor de moord op D12 rapper Proof. Proof zou ruzie hebben gekregen met een uitsmijter. Deze ruzie liep zo uit de hand dat het geheel escaleerde in een schietpartij.

    Proof werd rond half 5 's ochtends doodgeschoten en de uitsmijter, genaamd Keith Bender, raakte ernstig gewond. Volgens bronnen trokken beide heren hun wapens en was het een andere uitsmijter die uiteindelijk het fatale schot loste. Zowel Proof als de uitsmijters hadden een vergunning om wapens te dragen.

    Volgens de politie zijn er beelden van de schietpartij die opgenomen zijn door de beveiligings camera's van de discotheek. Ook wordt er nog steeds gesproken met getuigen om vast te stellen wat er werkelijk gebeurde die nacht.
    stond op nextuphiphop
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    tja hij begon zelf met schieten in de disco

    eigenschuld van proof


    Police have said that Proof, whose real name is Deshaun Holton, fired the first bullet inside a Detroit nightclub early Tuesday, touching off a shootout that ended his life.

    The bullet hit Keith Bender in the head, critically injuring him at the CCC, a nightclub in a strip of businesses along Eight Mile, the road made famous in the 2002 film starring Proof's close friend, rap superstar Eminem.

    Proof, 32, also was hit in the head and was dead when he arrived at a nearby outpatient care center, where he was taken by private car. Bender, 35, remained in critical condition Thursday at an area hospital, his mother said.

    Most of the witnesses told investigators that a fight broke out between Bender and Proof, and that Proof struck Bender with a handgun before shooting him once in the head, Tate said.


    wat een rukker dus

    mazzels gangster!

    bron Usa today http://www.usatoday.com/life/people/...tigation_x.htm

    de "dader" is ook aangehouden. Hij is de neef van de portier die door Proof door het hoofd werd geschoten. Vind persoonlijk dat hij vrijuit moet gaan, als iemand mijn familieleden door het hoofd schiet kunnen ze van mij ook een kogel krijgen. Helemaal als je er bij bent.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •