MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 119
  1. #76
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Ze beginnen staand. Danny geeft aantal mushasies (als je het zo schrijft) en front kick. Danny gooit Sebastiaan een keer met een worp. Sebastiaan zoekt de aantal om naar de grond te gaan. Danny probeert te counteren en tegen te houden en ze belanden via de touwen op de grond. Danny zit in turtle positie en sebastiaan is op het hoofd aan het slaan. na 1 minuut moeten ze weer gaan staan. Danny geef een aantal stoten en hoeken die sebastiaan goed raken op de kop. Ze komen hierdoor op de grond waar (vanuit ik het kon zien) sebastiaan flink aangeslagen is. Danny zit in de site positie en neemt over met ground en pound op het hoofd van sebastiaan. De scheids komt er tussen en Danny wint op KO. Sebastiaan is flink aangeslagen en blijft een tijdje op de grond bijkomen.

    Mooie partij om te zien. Danny gefeliciteerd en Sebastiaan sterkte met het herstel
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    834
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lunatic
    Arno jonge, gefeliciteerd!
    mike's gym heeft volgensmij alles gewonnen of ni
    Yes! 6 vechters en alle 6 gewonnen!!!!!

    We zijn toch geen schooiers... :twisted:

    Je kan wel denken dat mn lul een bel is, maar trek er maar eens aan!!

  3. #78
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    yoooo peeps

    ben weer terug in Heemskerk met een mega kater. Staand was ik gewoon niet goed genoeg. Ik kreeg Danny in eerst instantie nog wel (met wat moeite) naar de grond, kwam in backmount positie, en ik kon hem redelijk raken. Helaas had ik net niet genoeg tijd om een choke aan te zetten, want de minuut was voor mn gevoel heel snel voorbij. Hierna is mij beeld ietwat blurry, ik heb zelf geen idee meer, maar ik heb een mag bult op de linker zijkant van mn hoofd, dus hij heeft me erg goed weten te raken. Wat hierna gebeurde weet ik echt niet meer, ik zal de video terug moeten zien. Ik heb iig zwaar koppijn.

    Danny gefeliciteerd, top gevochten, ik kan niet anders zeggen.

    Maar de grootste kater kwam toen ik nog half groggy de kleedkamer in kwam. Mn hele tas overhoop gehaald, en alle waardevolle spullen weg. Tasje met portemonne, rijbewijs, id-kaart, bankpassen creditcards, alles weg. Plus mn Mp3 speler, mn fototoestel, telefoon en enkele usb memory sticks. Zelfs mn g-star shirt hebben de stakkers gejat. KO gaan is niet tof, maar dit is echt nog veel erger........

    ik ga nu maar ff proberen te slapen, ik moet geloof ik iedere 2 uur wakker worden dus dat wordt een lekker nachtje :? NOT....

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  4. #79
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.283
    vCash
    126000

    Default

    sportief van je dat je zo snel reageerd Sebas !!

    en wat een schande dat er spullen uit de kleedkamers gestolen worden!


    Aujourd'ui ne pas executez de homofile - vandaag geen flikker uitgevoerd.

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Goeie reactie Hunter!!
    Wat een stumperds toch weer dat er zomaar spullen worden gejat

  6. #81
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    HE HUNTER...

    bedank voor je reactie enne die blur blijft jongen, al krijg je door de video beelden wel aanvulling...

    herstel ze en Marieke niet te moeilijke vragen stellen vanacht he...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  7. #82
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ga je KO lichamelijk dan krijg je nog een kadotje in de kleedkamer dat je geestelijk KO slaat

  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Damn, echt balen man Sebas . En helemaal zo'n kater naderhand nog.

  9. #84
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Jammer Sebastiaan ! Beterschap kerel enne ..... volgende keer is de overwinning weer voor jou!

    Hoop dat ze die klootzakken pakken die je bestolen hebben.


    ps je gsm heeft toch een imei nr? volgens mij is dat traceerbaar bij gebruik (ook met andere simkaart)
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ..die Hoyer werd ook nog uitgedaagd daar een gast van Mike´s gym na der partij. Maar Hoyer zei er nog niet klaar voor te zijn.

  11. #86
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Dat men spullen uit Hunter zijn tas steelt , die in zijn kleedkamer staat is niet goed te praten , de verandwoordelijke hiervoor is de organisator, die stelt namenlijk de beveiliging aan , en die hebben op hun beurt weer te zorgen dat en geen mensen die er niets te zoeken hebben in de kleedkamers komen, kun je lang en kort over praten , maar zo is het en niet anders , als mensen van de organisatie , waar ik bij betrokken ben de beveiliging verzorgen is de kans zeer klein dat zulke zaken gebeuren . Er zijn veel personen die denken dat een gala beveiligen, het zelfde is als bijvoorbeeld een dansfeest of en concert beveiligen, en dan krijg je oa dit soort misstanden, bijzonder vervelend ,en mag niet voorkomen.


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  12. #87
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    219
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RR
    ..die Hoyer werd ook nog uitgedaagd daar een gast van Mike´s gym na der partij. Maar Hoyer zei er nog niet klaar voor te zijn.
    Dat was Danny v Bergen...! dus degene waarbij Danny Hoyer zijn voet gebroken heeft in de ring en een jaar eruit gelegen heeft. Beetje logisch dat je dan mentaal nog een tijdje nodig hebt om nog een keer tegen deze persoon te knokken... ;-)

    Danny GEFELICITEERD..! Top gevochten en had ook niet anders verwacht...! Wat een comeback... 8-)
    Laila ook toppie gevochten... gefeliciteerd...

    Dave en John, volgende keer beter...!!!

  13. #88
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Deventer
    Posts
    2.506
    vCash
    126000

    Default

    jammer sebas, die kut 1 minuut regel sucked idd ass.
    Toch blijf je zwaar de man. Suc6 met herstel en volgende keer weer beter toch.
    A big chest makes you look like Captain UpperBody; a superhero no one wants to dress up like during Halloween

  14. #89
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Mwa max, ik denk niet dat je het tegen kan houden....

    Uiteraard kun je mensen de toegang weigeren tot kleedkamers etc, maar stel dat er op een gala 10 verschillende sportscholen zijn...elk 1 vechter en 3 begeleiders...dan heb je 40 man die daar wel wat te zoeken hebben....minimaal....

    Ik kan genoeg sportscholen opnoemen waar ik voor geen goud mn tas bij laat staan...

    Het is niet goed te praten, maar waardevolle spullen etc houden wij altijd in een tas bij ons. Stom dat het zo moet, maarja...ook bij de vechters & verzorgers zelf zitten er rotte appels bij.

    En om voor elke kleedkamer een mannetje neer te zetten die alles controleert...dat wordt te duur.

    Maar zeker een triest voorval..

  15. #90
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    76
    vCash
    126000

    Default hey

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Laila Gefeliciteerd!! Groetjes Vosje en Rach
    Hey thanx.
    xxlai

  16. #91
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default live uitslagen elst

    gefeliciteerd danny en laila!!!!!
    :twisted:

  17. #92
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Wat een klote sukkels zeg! Ongelovelijk!
    Jammer Hunter! Gratz Danny!
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  18. #93
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Jammer Sebas, volgende keer beter.. Zwaar klote van die spullen uit de kleedkamer..

  19. #94
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Klote Sebas, zo'n 1min.-regel sucked bigtime! Zorg maar voor een goed herstel (laat je goed verzorgen ) en dan komt het allemaal goed! Wel zwaar klote van die diefstal zeg, ik vind persoonlijk ook dat de organisatie hiervoor verantwoordelijk is!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  20. #95
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Herstel snel Hunter en gefeliciteerd Danny Hoyer. Dat hadden niet veel mensen verwacht!


    Ook Appelsap gefeliciteerd/

  21. #96
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Damn, bestaat die 1 minuut-regel nu nog steeds?
    Wat dat betreft zit Nederland echt nog in de MMA pre-historie.

    Hoop dat Nederland snel overschakelt op Shooto regels.

  22. #97
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    bedankt allemaal!

    was een leuk gala...

    Danny Hoyer heeft me verbaasd! Zie graag een rematch tegen onze Danny!!!!!! hehehe... hoeveel tijd heb je eigenlijk nodig gefeliciteerd man! Hunter jammer man! its all in the game...

  23. #98
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    gefeliciteerd flipper en jammer hunter volgende keer beter

  24. #99
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Omdat ik zelf erg weinig van het Gala heb gezien zal ik mij beperken tot waar ik wel wat vanaf weet. Mijn eigen partij en die van Sebas.

    Over die van mij valt niet zoveel te vertellen. uitwisseling van lowkicks, een takedown, G&P vanuit de mount, kanteling (kreeg na afloop meteen commentaar dat ik mijn mount niet had gehouden..) meteen weer een kanteling G&P, back mount verwurging. En dat alles in 40 seconden.

    Bij Sebastiaan duurde het wat langer. We hadden in de kleedkamer aangegeven wat de bdoeling was. Met overtuiging instappen. Danny is technisch erg vaardig en heeft goede trappen, maar geen ko (ja, ja, ik weet wat er gebeurt is).
    de eerste combinaties van Danny werden redelijk geblocked door Sebas, maar bij de eerste clich werd hij gegooid door Danny. Tegenvaller.
    Na enkele goede combo's van Danny gaat het uiteindelijk, Danny moest ff de touwen loslaten, toch naar de grond, waar sebas onmiddelijk in backmount komt.
    Danny zit in een goede turtle en sebastiaan strekt hem niet uit........Danny zit goed dicht, dus moet Sebas eigenlijk iets anders verzinnen. Dat doet hij niet. Hierdoor gaat de minuut voorbij en heeft Sebas Danny eigenlijk alleen wat tikken op het achterhoofd kunnen geven.
    Dan krijgt Sebas staande een paar goede combo's, waar hij niet op wil/kan instappen, en bij een van die combo's is hij volgens mij hard geraakt.
    Uiteindelijk belanden ze toch op de grond met danny in half guard, maar Sebas is al een beetje de weg kwijt, voordat ze op de grond belanden en kan niet meteen doorsturen. Hij krijgt een aantal hamer fists aan de zijkant van zijn hoofd en de scheids staakt terecht de partij.
    Mocht iemand het anders gezien hebben, dan hoor ik dat graag.

    Het enige wat ik verder kan toevoegen is dat ik kort een paar rondjes uit 2 B partijen heb gezien, waarvan ik met alle respect moet zeggen dat ik nooit geloof dat deze mensen al een partijtje of 7 a 8 winnend hebben afgesloten in het kickboksen. Ik dacht dat dat de criteria waren in de N en C klasse om door te gaan.......

    De locatie was goed, maar er was te weinig publiek. Ik hoop dat iedereen betaald heeft gekregen..................

  25. #100
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Jammer Sebas: sterkte met je herstel.....en wat ik daarna las....al je waardevolle spullen weg??? Schande.....hoop dat iemand iets gezien heeft of zo.........

    Osu

    Chris

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •