MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 119 of 119
  1. #101
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Damn, wat een teringlijers. Ik snap nog steeds niet hoe sommige mensen niet met hun vingers van andermans spullen kunnen afblijven. Zou mooi zijn om zo iemand op heterdaad te betrappen...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Sam Hoger is in Nederland, dus ik denk dat hij het heeft gedaan!
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  3. #103
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    381
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Dat men spullen uit Hunter zijn tas steelt , die in zijn kleedkamer staat is niet goed te praten , de verandwoordelijke hiervoor is de organisator, die stelt namenlijk de beveiliging aan , en die hebben op hun beurt weer te zorgen dat en geen mensen die er niets te zoeken hebben in de kleedkamers komen, kun je lang en kort over praten , maar zo is het en niet anders , als mensen van de organisatie , waar ik bij betrokken ben de beveiliging verzorgen is de kans zeer klein dat zulke zaken gebeuren . Er zijn veel personen die denken dat een gala beveiligen, het zelfde is als bijvoorbeeld een dansfeest of en concert beveiligen, en dan krijg je oa dit soort misstanden, bijzonder vervelend ,en mag niet voorkomen.
    typisch dat je meteen over jezelf begint hoeveel verstand jij van beveiliging afweet terwijl er net een jongen bestolen is van zo te lezen hele waardevolle spullen en dit na een KO nederlaag.

    Hunter sterkte met je blessure en hoop dat de schade dmv. verzekeringen etc. nog beperkt kan worden.

  4. #104
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Hoi,

    heeft niemand de partij van Sebastiaan gefilmd?

  5. #105
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DK
    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Dat men spullen uit Hunter zijn tas steelt , die in zijn kleedkamer staat is niet goed te praten , de verandwoordelijke hiervoor is de organisator, die stelt namenlijk de beveiliging aan , en die hebben op hun beurt weer te zorgen dat en geen mensen die er niets te zoeken hebben in de kleedkamers komen, kun je lang en kort over praten , maar zo is het en niet anders , als mensen van de organisatie , waar ik bij betrokken ben de beveiliging verzorgen is de kans zeer klein dat zulke zaken gebeuren . Er zijn veel personen die denken dat een gala beveiligen, het zelfde is als bijvoorbeeld een dansfeest of en concert beveiligen, en dan krijg je oa dit soort misstanden, bijzonder vervelend ,en mag niet voorkomen.
    typisch dat je meteen over jezelf begint hoeveel verstand jij van beveiliging afweet terwijl er net een jongen bestolen is van zo te lezen hele waardevolle spullen en dit na een KO nederlaag.

    Hunter sterkte met je blessure en hoop dat de schade dmv. verzekeringen etc. nog beperkt kan worden.

    Zie even niet wat een probleem u heeft dk ,het woord 'typisch' gaat even aan mij voorbij, ik maak duidelijk dat wat er gebeurt is absoluut niet kan en dat er al het mogenlijke gedaan moet worden op het gebied van beveiliging om dit soort zaken in het vervolg tot het maximale mogelijke te voorkomen. U peroonlijke aanval op mijn persoon lijkt mij verder dan ook volkomen overbodig en niet terzake doende.


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  6. #106
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Quote Originally Posted by DK
    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Dat men spullen uit Hunter zijn tas steelt , die in zijn kleedkamer staat is niet goed te praten , de verandwoordelijke hiervoor is de organisator, die stelt namenlijk de beveiliging aan , en die hebben op hun beurt weer te zorgen dat en geen mensen die er niets te zoeken hebben in de kleedkamers komen, kun je lang en kort over praten , maar zo is het en niet anders , als mensen van de organisatie , waar ik bij betrokken ben de beveiliging verzorgen is de kans zeer klein dat zulke zaken gebeuren . Er zijn veel personen die denken dat een gala beveiligen, het zelfde is als bijvoorbeeld een dansfeest of en concert beveiligen, en dan krijg je oa dit soort misstanden, bijzonder vervelend ,en mag niet voorkomen.
    typisch dat je meteen over jezelf begint hoeveel verstand jij van beveiliging afweet terwijl er net een jongen bestolen is van zo te lezen hele waardevolle spullen en dit na een KO nederlaag.

    Hunter sterkte met je blessure en hoop dat de schade dmv. verzekeringen etc. nog beperkt kan worden.

    Zie even niet wat een probleem u heeft dk ,het woord 'typisch' gaat even aan mij voorbij, ik maak duidelijk dat wat er gebeurt is absoluut niet kan en dat er al het mogenlijke gedaan moet worden op het gebied van beveiliging om dit soort zaken in het vervolg tot het maximale mogelijke te voorkomen. U peroonlijke aanval op mijn persoon lijkt mij verder dan ook volkomen overbodig en niet terzake doende.
    Zucht, hele diepe zucht......

  7. #107
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad zucht. verder laat ik het indeze maar hierbij.


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  8. #108
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    lol @ moeilijk ogend Nederlandsch taalgebruik... :mrgreen:
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  9. #109
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    U peroonlijke aanval op mijn persoon lijkt mij verder dan ook volkomen overbodig en niet terzake doende.
    De aanval was zeer terecht omdat jij denkt dat je het wéér 's beter kunt...verder is het zeer opvallend dat jij alleen post wanneer je ergens over kunt zeiken....of is dat de leeftijd misschien?

  10. #110
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Hunter sterkte met je blessure en hoop dat de schade dmv. verzekeringen etc. nog beperkt kan worden.
    Helaas..... mijn inboedelverzekering vergoed alleen diefstal uit huis of uit een auto. Niet uit een sporttas waar 'iedereen' bij kan.

    Ik ga er dus een kleine 1000 euro op achteruit. Stom, nooit dingen in je sporttas laten zitten zeggen ze altijd. Inderdaad. Maar ik verwachtte toch dat een plek waar alleen coaches en vechters komen wel iets veiliger zou zijn. En de organisatie is in geen velden of wegen te bereiken :?

    Heb net trouwens een nieuw rijbewijs gehaald.... moet je ook 'gewoon' nog ruim 63 euro voor neertellen. Come on zeg. Krijg er zo alleen nog maar meer hoofdpijn van

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  11. #111
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER
    Hunter sterkte met je blessure en hoop dat de schade dmv. verzekeringen etc. nog beperkt kan worden.
    Krijg er zo alleen nog maar meer hoofdpijn van
    Gelukkig krijg je nog geld van mij, voor dat Sudo shirt, en hebben we op tijd je gage veilig gesteld..................

  12. #112
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    naja veilig.............
    kweet niet of je je nog kan herinneren wie dat kreeg
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  13. #113
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    381
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER
    Hunter sterkte met je blessure en hoop dat de schade dmv. verzekeringen etc. nog beperkt kan worden.
    Helaas..... mijn inboedelverzekering vergoed alleen diefstal uit huis of uit een auto. Niet uit een sporttas waar 'iedereen' bij kan.

    Ik ga er dus een kleine 1000 euro op achteruit. Stom, nooit dingen in je sporttas laten zitten zeggen ze altijd. Inderdaad. Maar ik verwachtte toch dat een plek waar alleen coaches en vechters komen wel iets veiliger zou zijn. En de organisatie is in geen velden of wegen te bereiken :?

    Heb net trouwens een nieuw rijbewijs gehaald.... moet je ook 'gewoon' nog ruim 63 euro voor neertellen. Come on zeg. Krijg er zo alleen nog maar meer hoofdpijn van
    Dat is echt kut man. hopelijk stond er geen onvervangbaar materiaal op je datasticks.

  14. #114
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    311
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    heeft die dave doremans ooit wel eens een mma partij gewonnen??????????????
    Het moet zijn dave dormans :P en nee niks gewonnen

  15. #115
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Hey mama, wanneer komen de foto's...?

  16. #116
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    130
    vCash
    126000

    Default

    :twisted: Jeh das echt balen dat ze je spullen jatten :twisted: Kan me voorstellen dat dat een ongelooflijke domper is

    thanks voor het verslag zou het bijna vergeten

  17. #117
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Hey mama, wanneer komen de foto's...?
    sorry heb ff iets anders aan mijn hoofd
    raar he
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  18. #118
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    quote]

    Dat is echt kut man. hopelijk stond er geen onvervangbaar materiaal op je datasticks.[/quote]

    Of materiaal wat je toekomst als politicus kan schaden

  19. #119
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap
    quote]

    Dat is echt kut man. hopelijk stond er geen onvervangbaar materiaal op je datasticks.
    Of materiaal wat je toekomst als politicus kan schaden[/quote]

    The hunter tapes..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •