MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default Hoe een highlight te maken?

    wie kan er iets over uitleggen? programma? hoe te beginnen? er zitten hier op het forum een aantal mensen die al een keer een highlight hebben gemaakt dus ik ben benieuwd
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Ik gebruik gewoon Windows Moviemaker, knip alle interessante scenes uit en sla die apart op. Dan zoek ik een passend muziekje met langzame en snelle stukken er in bij en importeer het in WM, dan zie in je in de timeline waar de snelle en langzame stukken zitten van de muziek en dan probeer ik met die opgeslagen scenes de boel een beetje op maat te krijgen...gebruik weinig tot geen effecten alleen slomo's....dan titeltje er voor en credits er achter en klaar is klara....

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Adobe Premiere.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    sony vegas

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq
    Ik gebruik gewoon Windows Moviemaker, knip alle interessante scenes uit en sla die apart op. Dan zoek ik een passend muziekje met langzame en snelle stukken er in bij en importeer het in WM, dan zie in je in de timeline waar de snelle en langzame stukken zitten van de muziek en dan probeer ik met die opgeslagen scenes de boel een beetje op maat te krijgen...gebruik weinig tot geen effecten alleen slomo's....dan titeltje er voor en credits er achter en klaar is klara....
    ok gaan we dat eens proberen

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Highline
    Quote Originally Posted by phranq
    Ik gebruik gewoon Windows Moviemaker, knip alle interessante scenes uit en sla die apart op. Dan zoek ik een passend muziekje met langzame en snelle stukken er in bij en importeer het in WM, dan zie in je in de timeline waar de snelle en langzame stukken zitten van de muziek en dan probeer ik met die opgeslagen scenes de boel een beetje op maat te krijgen...gebruik weinig tot geen effecten alleen slomo's....dan titeltje er voor en credits er achter en klaar is klara....
    ok gaan we dat eens proberen
    suc6, als je vragen hebt hoor ik het wel!

  7. #7
    Jochem Guest

    Default

    Jij hebt toch zo die brute highlight van Ramon dekker gemaakt? Das mijn alltime favorite highlight, en ik heb er veeeeeel. Heb je hem trouwens ook in betere kwaliteit? nu ik het er toch over heb

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem Branderhorst
    Jij hebt toch zo die brute highlight van Ramon dekker gemaakt? Das mijn alltime favorite highlight, en ik heb er veeeeeel. Heb je hem trouwens ook in betere kwaliteit? nu ik het er toch over heb
    Ik heb thuis het origineel nog, zal 'm wel ff voor je uppen als ik thuis ben!

  9. #9
    Jochem Guest

    Default

    Quote Originally Posted by phranq
    Quote Originally Posted by Jochem Branderhorst
    Jij hebt toch zo die brute highlight van Ramon dekker gemaakt? Das mijn alltime favorite highlight, en ik heb er veeeeeel. Heb je hem trouwens ook in betere kwaliteit? nu ik het er toch over heb
    Ik heb thuis het origineel nog, zal 'm wel ff voor je uppen als ik thuis ben!
    super, thx!

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    hoe zet je dan die muziek erin met moviemaker?? dat lukt me dus nooit..
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chico
    hoe zet je dan die muziek erin met moviemaker?? dat lukt me dus nooit..
    links staat iets van muziek of audio importeren, slepen in de tijdlijn en hoppa klaar is chico

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    oh ok.. thx.. ik zal het eens proberen :mrgreen:
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •