hallo
mijn papa is gister avond overleden aan een herseninfarct

zaterdag had ik een kickboxwedstrijd daar was hij bij toen zou hij zondag avond even langs komen om de beelden terug te bekijken maar hij stapte bij hem thuis uit de deur en toen zei hij tegen ria zijn vriendin ik word niet goed doe de deur weer open toen is hij in de hal in elkaar gezakt en toen heeft ria snel 112 gebeld en de buren geroepen want papa zei ik ga dood! ik ga dood! toen begon zijn mond hoek te hangen en is hij afgevoerd naar het ziekenhuis in de ambulance stopte hij met zelfstandig ademen dus hebebn ze hem laten beademen toen kreeg hij maandag ochtend koorts erbij die opliep tot 41,5 ongeveer en in de avond werd het allemaal erger zijn koorts was op het laatste 42,7 dus toen hebben we gevraagt of dat scherm niet uit kon dat heeft de zuster toen uitgezet (hun konden het wel in de gaten houden)

toen had hij veel slijm in zijn keel en ging ze dat schoon maken toen heeft hij zijn beademing eruit gehoest en ging zelf ademen maar heeeeeel zwaaaar toen duurde het nog anderhalf uur ongeveer en wij waren er bij dat hij overleed.


ik besef het niet !! het is zo snel gegaan hij was kern gezond!!!!!!!