MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7

Thread: Spierpijn

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Spierpijn

    Iedereen heeft er wel eens last van na een intensieve training:
    Dat heerlijke gevoel wat spierpijn heet.
    Nu heb ik ff zitten googelen over dat onderwerp hoe je daar het beste mee kan omgaan en daar kwamen heel veel verschillende meningen uit.
    Bijvoorbeeld:
    De een raad aan om rust te nemen zodat de spier voledig kan herstellen en de ander beweerd weer dat je JUIST moet doortrainen omdat je spieren zich juist sneller opbouwen.
    Erg interesant allemaal 8-)
    Ah en dan zijn er nog de 30958 suplementen, zalfjes, rekoefeningen en gemalen vogelbekdierenbeenderen die eventueel een positieve uitwerking zouden hebben voor de opbouw/herstel van de spier.

    Ik ben benieuwd wat jullie ervaring is ..... so post away baby!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Warming up/cooling down, trainingsschema (goede manier van trainen en uitvoer dus), rekken, rust, goede voeding.
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Oja en erotische massages achteraf is ook een pre
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  4. #4
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    NMGN
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon trainen, en als ik na de warming up nog steeds last heb doe ik een beetje rustig aan. Eigenlijk zoals met alle pijntjes, luisteren naar je lichaam.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Ik was vanochtend zo ontzettend gaar van de spierpijn over m'n hele lichaam dat ik de eerste 3 uur continu de behoefte had om me uit te rekken en vreselijk zat te gapen. Na goed veel water en brood met kwark, ben ik maar de spieren gaan trainen die nog niet pijn deden.

    Nu ben ik compleet gaaaaaaar.... lekker wat haring vreten en shoarma en niks doen.

    Morgen niks anders dan rust.

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by jcsport
    Gewoon trainen, en als ik na de warming up nog steeds last heb doe ik een beetje rustig aan. Eigenlijk zoals met alle pijntjes, luisteren naar je lichaam.
    Niet waar vind ik.... gewoon doorgaan , knallen !!! grenzen verleggen
    als jij steken krijgt ga je dan stoppen? als je lichaam zegt dat je op bent... ga je dan stoppen? NO WAY kom op gewoon doorknallen
    dusseh... als je gewoon goed warming up en cooling down doet en dan spierpijn krijgt is er niets aan de hand heb je alleen goed getrained...
    Enne... je wilt toch goed je vechtsport kunnen beoefenen of wil je grotere spieren dan zul je beter op je plek zijn bij de fitnesszaal

    Mijn mening dus : ga (wel bewust en niet als een kip zonder kop) gewoon je warming up doen want na de warming up is het meestal gewoon over (bij mij)

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by samurai.nl
    Quote Originally Posted by jcsport
    Gewoon trainen, en als ik na de warming up nog steeds last heb doe ik een beetje rustig aan. Eigenlijk zoals met alle pijntjes, luisteren naar je lichaam.
    Niet waar vind ik.... gewoon doorgaan , knallen !!! grenzen verleggen
    als jij steken krijgt ga je dan stoppen? als je lichaam zegt dat je op bent... ga je dan stoppen? NO WAY kom op gewoon doorknallen
    dusseh... als je gewoon goed warming up en cooling down doet en dan spierpijn krijgt is er niets aan de hand heb je alleen goed getrained...
    Enne... je wilt toch goed je vechtsport kunnen beoefenen of wil je grotere spieren dan zul je beter op je plek zijn bij de fitnesszaal

    Mijn mening dus : ga (wel bewust en niet als een kip zonder kop) gewoon je warming up doen want na de warming up is het meestal gewoon over (bij mij)
    :roll:

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •