MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Cardio met vuilzak

    ik heb gehoord dat je met cardio met een vuilzak aan om je lichaam slecht is voor je organen

    dat je organen na enige tijd minder goed functioneren en dat je zelfs een hartstilstand kunt krijgen

    ik loop sedert een aantal weken met een vuilzak om

    Ja, je verliest vocht geen vet.

    En gevaarlijk. Met zo'n pak kan je lichaam geen warmte kwijt, waardoor je organen al dan niet tijdelijk minder goed functioneren of zelfs kunnen uitvallen
    aub serieuze antwoorden
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    t enigste wat je verliest is vocht door die vuilniszak, en na een training zit je weer aan t water.en dus vul je dat vocht weer bij

    trainen met een vuilniszak om heeft dus helemaal geen nut. of je moet voor een wedstrijd snel afvallen

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Je lichaam kan minder goed warmte kwijt, daarom transpireer je heftiger, en verlies je meer vocht, echter na de training vul je dat toch weer aan, dus doe je eigenlijk niets behalve flink zweten.

    als je lichaam zwakker is, dan zul je meer moeite hebben met de warmte afvoeren, of ermee omgaan, en misschien dat je dan ook een hartstilstant kunt krijgen ja.

    maar een gezonde sporter met een redelijk goede conditie, welke geen middellen gebruikt welke invloed hebben op het hart, kan normaal gesproken hier heel goed tegen. enkel met een aangeboren hartafwijking ofzo dat er iets kan gebeuren

    dus als je gezond bent kan het idd geen kwaad voor je, maar zoals icon al aangaf, heeft het eigenlijk ook totaal geen nut.

    als je goed wilt zweten, moet je naar een sauna gaan, dat is ook gezonder voor je lichaam, en zelfs van tijd tot tijd goed voor. beter dan zon stinkende vuilniszak

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb een man van 50 jaar uit Tunesie die altijd met zo'n zweetpak aan traint. Hij stinkt enorm, je ruikt hem al als je binnenkomt. Hij traint gewoon 3 uur soms achter elkaar. Hij zuipt een paar bidons leeg. Opeens stond ie in een hoekje, trekt ie dat elastiek om z'n pols los en het zweet kletterde zo op de vloerbedekking! Toen heb ik er maar wat van gezegd. Dat kan echt niet, wat ranzig.

    Hij weegt iig over de 100 kg. Hij was prof boxer en heeft een tijd terug een ongeluk gehad en nu zit er nog een ijzeren pin in z'n rug. Maar hij is mega aangekomen na dat ongeluk. Eerst moet dat eraf en dan kan ie weer geopereerd worden.

    Ik heb meerdere malen met deze man gepraat, maar hij sport al 35 jaar en is zo eigenwijs als de pleuris..
    En heeft maar een setje sportkleren en sport zo ma t/m vrijdag.

    gelukkig is ie maar tijdelijk in NL :roll:

  5. #5
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Pff hehe silat ik ken die figuren, my god bij mij op mn werk ook een paar ranzige figuren...

    Inc een turk die standaard een flesje uit de prullenbak vist om die vervolgens te vullen met water....geen zin om zn eigen flesje iedere keer mee te nemen :shock:

    ranzig hoor...

  6. #6
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    201
    vCash
    126000

    Default

    Mijn favorieten training dag voor de wedstrijd! maar je hebt er inderdaad maar tijdelijk iets aan, en de gevolgen lijken mij hetzelfde als bij normale uitdroging!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •