MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11

Thread: knakjes

  1. #1
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Heiloo, Noord-Holland
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default knakjes

    Hallo allemaal,

    ik loop al een tijdje met allemaal verschillende knakjes die optreden als ik aan het krachtsporten ben en ook met herhaaldelijk dezelfde beweging.

    als ik bijv de standaard bench dumbell flyes oefening doe knakt men rechterelleboog elke x als ik omhoog beweeg met de dumbell.

    met de Incline bench press machine knakt men linkerschouder elke rep als ik omhoog beweeg.

    weet iemand of dit ernstig is?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    bliep bliep pixels tegen je hoofd

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Ja binnen 3 weken zullen je gewrichten het begeven er is niks meer aan te doen. Maar er is nog een kleine hoop en die vind je denk ik hier http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=20748


    krakende wagens lopen het langts

  3. #3
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    die ene keer dat ik fitness ofzo knakken mijn ellebogen ook altijd de 1e keer maar dat komt omdat ik te lui ben voor een warming up dan heb ik t niet (jaja ik weet het slecht) mja... niet blijvent ofzo.. verder meer variatie bij het rukken je kunt het namelijk ook anders doen zodat je meer triceps gebruikt enzo.. dan hoef je ook nie meer je armen te trainen met fitness..

  4. #4
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    mijn knieeen knakken mijn hele leven al.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    ik knak ook mijn hele leven al aan alle kanten. zelfs mijn linker sleutelbeen (rechts niet gek genoeg) mijn schouders, tenen, knieen, vingers, nek ribben, heupen, noem maar op. nergens last van, misschien over 20 jaar wel

    maar inderdaad, de een is de ander niet, en je kan niet puur op de reacties van een forum af gaan

  6. #6
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Ik knak er ook aardig op los. Zelfs m'n borstbeen knakt regelmatig. Ook als ik ff gezeten heb en dan opsta: dan vooral knieën en enkels. Maarja de naam zegt het al: KRAAKbeen
    Hebben jullie trouwens ooit gehad dat je je spieren hoort als je ze aanspant? Klinkt niet echt als scheuren of kraken, maar wel zoiets.

    greetz

  7. #7
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default

    Ik zelf kraak ook aan alle kanten rug, nek, knieën etc. Het zijn luchtbeltjes tussen de gewrichten, ik weet niet of het kraken van mijn rug slecht is maar het lucht altijd wel even op.

  8. #8
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Nee dan toch meer 'n soort van kraken/scheuren als je ze ongeveer 'n dag na zware training of noeste arbeid aanspant, vooral bi- en triceps en borst. Doet verder geen pijn ofzo, maar beetje raar.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Stelletje freaks!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •