MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35
  1. #26
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Je zou denken dat de voltallige Nederlandse media zich erop zou storten. Deze mannen zijn immers wereldberoemd. Ben benieuwd of ik er nog iets van terug zie op tv...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    NMGN
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Ja idd. We zijn er al zo aan gewend dat er door de media minimaal gereageerd word op onze sport, dat ik er nog niet echt bij stil gestaan heb.
    Verwacht wel dat de telegraaf er aandacht aan besteed en de revu ook wel na dat artikel van afgelopen week. Ben benieuwd.
    ( Zou Sem Schilt trouwens gepikeerd zijn door de woorden van Rutz over hem in de revu? Zal toch niet?)

  3. #28
    Join Date
    May 2005
    Posts
    651
    vCash
    126000

    Default

    Kheb wel gehoord dat Rtl boulevard met kwalbert verlinde er een verslag van zou maken maar of het ook echt waar is :?:

  4. #29
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    588
    vCash
    126000

    Default

    editie NL van RTL 4 is erbij en zend de intervieuws morgenavond uit

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default persconferentie 13 mei

    ik was vandaag aanwezig bij die foto shoot die werd gehouden, iedereen was er behalve S. Schilt. Die is er wel morgen bij de persconferentie.

    en die persconferentie is niet toegangelijk voor publiek!

    bij deze

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Echt wel dat iedereen welkom is! Wedden??????????????

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mighty Me
    Kheb wel gehoord dat Rtl boulevard met kwalbert verlinde er een verslag van zou maken maar of het ook echt waar is :?:
    for gods sake. Niet door Kwalbert Verlinde, die gaat de sport dus zwaar naaien met zijn homo uitspraken:

    Oh jeeh Annnemiek. die mensen zaten elkaar de kop in te beuken, het bloed spatte over het publiek heen en ze vonden het leuk om elkaar zo veel pijn te doen, oh nee Annemiek, twas een bloederige massa, dat ze zoiets toelaten in Nederland. Tis toch geen sport meer, het was gewoon elkaar een potje afrossen, wat ik wel leuk vond Annemiek, was dat ze in een kort broekje waren aan het vechten.

  8. #33
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    Quote Originally Posted by mb79
    Quote Originally Posted by Mighty Me
    Kheb wel gehoord dat Rtl boulevard met kwalbert verlinde er een verslag van zou maken maar of het ook echt waar is :?:
    for gods sake. Niet door Kwalbert Verlinde, die gaat de sport dus zwaar naaien met zijn homo uitspraken:

    Oh jeeh Annnemiek. die mensen zaten elkaar de kop in te beuken, het bloed spatte over het publiek heen en ze vonden het leuk om elkaar zo veel pijn te doen, oh nee Annemiek, twas een bloederige massa, dat ze zoiets toelaten in Nederland. Tis toch geen sport meer, het was gewoon elkaar een potje afrossen, wat ik wel leuk vond Annemiek, was dat ze in een kort broekje waren aan het vechten.
    wie is annemiek? en is ze lekker?
    maare dat maakt niet uit man, beter slechte reclame dan geen reclame, iedereen zal er wel doorheen prikken dat sport en homoseksualiteit niet zo'n beste combinatie is
    Elemieke Vermolen?
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  9. #34
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    2.485
    vCash
    126000

    Default

    effe wat fotootjes maken top man!!!

  10. #35
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    588
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jay Hoov
    Quote Originally Posted by rappe rik
    Quote Originally Posted by mb79
    Quote Originally Posted by Mighty Me
    Kheb wel gehoord dat Rtl boulevard met kwalbert verlinde er een verslag van zou maken maar of het ook echt waar is :?:
    for gods sake. Niet door Kwalbert Verlinde, die gaat de sport dus zwaar naaien met zijn homo uitspraken:

    Oh jeeh Annnemiek. die mensen zaten elkaar de kop in te beuken, het bloed spatte over het publiek heen en ze vonden het leuk om elkaar zo veel pijn te doen, oh nee Annemiek, twas een bloederige massa, dat ze zoiets toelaten in Nederland. Tis toch geen sport meer, het was gewoon elkaar een potje afrossen, wat ik wel leuk vond Annemiek, was dat ze in een kort broekje waren aan het vechten.
    wie is annemiek? en is ze lekker?
    maare dat maakt niet uit man, beter slechte reclame dan geen reclame, iedereen zal er wel doorheen prikken dat sport en homoseksualiteit niet zo'n beste combinatie is
    Elemieke Vermolen?
    Ja dat klopt met Jeroen de uitzending is om 18.15 uur met oa Melvin Manhoef en Sandertje

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •