MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5

Thread: Promotie K-1

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Promotie K-1

    Ligt het nou aan mij of is het zo dat er gewoon te weinig promotie wordt gemaakt voor dit super Gala!!!

    Ik bedoel, lees maar een klein stukje van ernesto in de telegraaf, (had vandaag wel een mega stuk verwacht) maar voor de rest echt weinig artikelen in de media. Zou het nu juist niet extra moet worden gepromoot, om eindelijk voor alle vechters eens de waardering te verkrijgen die ze verdienen in nederland!!!!???? zoals voetballers etc...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default Re: Promotie K-1

    Quote Originally Posted by Sjakie
    Ligt het nou aan mij of is het zo dat er gewoon te weinig promotie wordt gemaakt voor dit super Gala!!!

    Ik bedoel, lees maar een klein stukje van ernesto in de telegraaf, (had vandaag wel een mega stuk verwacht) maar voor de rest echt weinig artikelen in de media. Zou hhttp://ma-skills.com/adsnew/adclick.php?bannerid=11&zoneid=6&source=&dest=http %3A%2F%2Fwww.royalrumble.nlet nu juist niet extra moet worden gepromoot, om eindelijk voor alle vechters eens de waardering te verkrijgen die ze verdienen in nederland!!!!???? zoals voetballers etc...
    Daar moeten de kranten dan wel zin in hebben. Sprak laatst met een verslaggever van de Gelderlander die relatief veel vechtsportnieuws plaatsen die mij melde dat als er een periode is dat er veel geplaatst wordt ze dan ook genoeg negatieve reacties krijgen(!) Nee alleen lekker lezen over voetbal of korfbal.

    Misschien moeten wij ook meer in de pen klimmen naar de diverse kranten met verzoekjes óf aanmoedigingen, als ze wel wat plaatsen.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Ja klopt, er is toch helaas nog steeds teveel negatieve spanning rondom dit soort evenementen. Maar als het zo snel uitverkocht is, dan is dat toch een teken dat het super populair is dus verkoopbaar ook voor media zou je zeggen.

    En met de gentleman fighters zoals we die nu hebben zou het toch mogelijk moeten zijn om dit soort sport evenementen net zo groot te laten worden als bijvoorbeeld tennis in ahoy. Wat gruwelijk wordt gepromoot door de media. Zelf in de pen zal niet veel helpen, denk ook dat het een taak is van de promoters van deze tak van sport om veel in de media op te duiken. De persconferentie komt vast niet op het sportjournaal bijvoorbeeld!?

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    THE ULTIMATE FIGHTER REALITY SERIE het seizoen maakt niet veel uit, zend dat uit op bv veronica of sbs 6, en kijk maar eens hoe mma en vechtsport opeens net zo hot gaat worden als darten

    het is gewoon een kwestie van de media op de jusite manier gebruiken en selectief je publiek beelden voeren waarmee je ze op de juiste manier opvoed

    een grote promoter (simon rutz :roll: ) zou dit in samenwerking met een grote tv zender best kunnen doen, eerst de serie uitzenden, en dan op het eind zelf een soortgelijk evenement plaatsen zoals in de serie, wie weet kan het op die manier wat worden

    daarna gaan kranten vanzelf meer schrijven

    groeten

    michel

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •