MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default Die kleine aapjes...

    Ik dus vanwege enkel blessure gestopt met trainen... en ik dacht ik kan wel blijven assisteren met lesgeven.. was ik net een aantal weken van een ribblessure af krijgt een stel van die 8 tot 10 jarige apies het in hun hoofd dat ze wel een hoopje op meester kunnen doen... zit ik nu weer met die rib ... maar ze zijn wel lief....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    661
    vCash
    126000

    Default

    hoopje??

    hahahahaha

    wel lachen he die kinders

  3. #3
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Ze hebben wel respect voor hun sensei he Chico? :mrgreen:

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    hahahahahaha

    zo herkenbaar

    alleen doen ze t bij mij altijd op de een of andere manier met beginnerstoernooitjes. Leuk hoor, ff een middagje scheidsen, heb je 40 x 20 kilo op je liggen...... no wonder dat ik zo dun ben

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    tuurlijk wel freddy... (tenminste hoop ik )

    ILoveKO.. thx... had ik wel ff nodig

    @ hunter.. khad een keer op zo'n beginnerstoernooitje zo'n bijdehandje van een jaar of 12 die me liep uit te dagen door met z'n wedstrijdbanden naar me te slaan (wel mis maar toch ) dus op een gegeven moment na talloze keren dreigen pakte ik hem vast.. houdgreep.. handjes vastgebonden.. toen kwam de ehbo snel aansnellen... NEE NEE NEE... dat moet je zo niet doen... dus die liet me de juiste manier zien hoe je iemand moet vastbinden... daarna de beentjes.. en toen laten liggen op de midden van de mat voor een kwartier ofzo... z'n ouders zaten aan de kant en vonden het prachtig :mrgreen:
    en dan denk je dat ze je niet meer uitdagen.. maar op één of andere manier willen ze altijd meer...
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •