MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29
  1. #1
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default zweet ammoniak!!!

    wie een oplossing tegen ammoniak geurend zweet!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Meer eiwitten eten, je spieren worden afgebroken..daarom stinkt het naar amoniak..

  3. #3
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Deuce
    Meer eiwitten eten, je spieren worden afgebroken..daarom stinkt het naar amoniak..
    nog meer ik eet me eigen al helemaal vol met eiwit.
    miss beter shakies erbij ofzo?

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    nog meer ik eet me eigen al helemaal vol met eiwit.
    miss beter shakies erbij ofzo?
    hier heb je je probleem...

    Te veel ei zorgt voor amoniak geurende switta..

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Het is idd eiwitten die je verbrandt. Dus ik zou juist niet meer eiwitten eten maar koolhydraten. Je kan tijdens je training fles water met druivesuiker nemen en zeker voor je training zorgen voor meer koolhydraat inname.

  6. #6
    Jochem Guest

    Default Re: zweet ammoniak!!!

    Quote Originally Posted by bastaard
    wie een oplossing tegen ammoniak geurend zweet!!
    je kleding wassen en niet meer tegen deuce trainen

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Je gebruikt wwarschijnlijk te veel eiwit, inplaats van een anabool resultaat krijg je het tegenovergestelde, katabool, en dan gaat je zweet naar ammoniak ruiken.
    Is best aardig van je lichaam dat je zo´n duidelijk signaal krijgt dat je je voeding aan moet passen, in jouw geval waarschijnlijk wat minder eiwit!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Je gebruikt wwarschijnlijk te veel eiwit, inplaats van een anabool resultaat krijg je het tegenovergestelde, katabool, en dan gaat je zweet naar ammoniak ruiken.
    Is best aardig van je lichaam dat je zo´n duidelijk signaal krijgt dat je je voeding aan moet passen, in jouw geval waarschijnlijk wat minder eiwit!
    En je koolhydraten verhogen anders helpt het nog niet. Want waarom gaat je lichaam eiwitten verbranden. Omdat de suikerspiegel niet optimaal is. Het is dus niet het verlagen van de eiwitiname alleen (als die te hoog is) maar ook het verhogen van de koolhydraat inname.
    Omdat het lichaam te weining koolhydraten heeft om omtezetten gaat het beroep doen op eiwitten en vetten doormiddel van glucagon. Vet naar glucose kan niet dus zullen er eiwitten aangespoken worden. Niet direct uit de spieren maar uit je voeding.

    Dus: verhoog je koolhydraat inname en zorg dat je vocht huishouding op pijl is. Dus ga meer water drinken.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Idd meer koolhydraten eten...das je eerste verbrandingstof...

    Octavius knows his shit

  10. #10
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Octavius
    Het is idd eiwitten die je verbrandt. Dus ik zou juist niet meer eiwitten eten maar koolhydraten. Je kan tijdens je training fles water met druivesuiker nemen en zeker voor je training zorgen voor meer koolhydraat inname.
    dat advies van die druivensuiker had ik al aangenomen, maar werkt nog niet optimaal, de een zegt dat ik meer eiwitten moet nemen en de ander minder. ik heb nu een pot eiwitten gehaald om te kijken of dat helpt, plus dat water met druiven suiker, ff kijken hoe dat werkt, thnx everybody voor de info!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bastaard
    Quote Originally Posted by Octavius
    Het is idd eiwitten die je verbrandt. Dus ik zou juist niet meer eiwitten eten maar koolhydraten. Je kan tijdens je training fles water met druivesuiker nemen en zeker voor je training zorgen voor meer koolhydraat inname.
    dat advies van die druivensuiker had ik al aangenomen, maar werkt nog niet optimaal, de een zegt dat ik meer eiwitten moet nemen en de ander minder. ik heb nu een pot eiwitten gehaald om te kijken of dat helpt, plus dat water met druiven suiker, ff kijken hoe dat werkt, thnx everybody voor de info!
    GEEN EXTRA EIWITTEN, je neemt er al teveel en nu nog meer :shock: : zal uitleggen waarom:

    Een te hoge verhouding koolhydraten zal leiden tot een hongergevoel doordat het lichaam teveel insuline gaat aanmaken. Insuline is een hormoon dat glucose (suiker) omzet naar glycogeen (energie). Als de glycogeenvoorraad vol is wordt de rest opgeslagen als vet in het lichaam. Teveel eiwitten zullen de productie van glucagon remmen. Glucagon is een hormoon dat precies het tegengestelde van insuline doet. Het stimuleert de omzetting van glycogeen en vetten (energie) in glucose (suiker), alleen kan vet niet omgezet worden naar glucose. Een goede verhouding van koolhydraten, eiwitten en vetten is dan ook essentieel om de suikerspiegel optimaal te houden.

    Dus nog meer eiwitten zal een groter negatief effect geven op je energie. Want de aanmaak van glucagon wordt geremt. Zo gaat je lichaam eerst aminozuren (vertakte eiwitten) en eiwitten direkt uit je voeding halen en dan pas uit de spieren. Kortweg je gaat nog meer ammoniak ruiken.

    Wat je moet doen is en wat ik al eerder heb gezegd: Neem koolhydraten en vocht.

    Je zij al dat je druivesuiker had geprobeert en niet werkte. Dan neem je over de hele dag gezien te weinig koolhydraten.
    Wat ik denk is dat je wil aankomen en dik aan de shakes zit. Laat die dure troep staan en geef je geld uit aan echt voeding..

  12. #12
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Octavius
    Quote Originally Posted by bastaard
    Quote Originally Posted by Octavius
    Het is idd eiwitten die je verbrandt. Dus ik zou juist niet meer eiwitten eten maar koolhydraten. Je kan tijdens je training fles water met druivesuiker nemen en zeker voor je training zorgen voor meer koolhydraat inname.
    dat advies van die druivensuiker had ik al aangenomen, maar werkt nog niet optimaal, de een zegt dat ik meer eiwitten moet nemen en de ander minder. ik heb nu een pot eiwitten gehaald om te kijken of dat helpt, plus dat water met druiven suiker, ff kijken hoe dat werkt, thnx everybody voor de info!
    GEEN EXTRA EIWITTEN, je neemt er al teveel en nu nog meer :shock: : zal uitleggen waarom:

    Een te hoge verhouding koolhydraten zal leiden tot een hongergevoel doordat het lichaam teveel insuline gaat aanmaken. Insuline is een hormoon dat glucose (suiker) omzet naar glycogeen (energie). Als de glycogeenvoorraad vol is wordt de rest opgeslagen als vet in het lichaam. Teveel eiwitten zullen de productie van glucagon remmen. Glucagon is een hormoon dat precies het tegengestelde van insuline doet. Het stimuleert de omzetting van glycogeen en vetten (energie) in glucose (suiker), alleen kan vet niet omgezet worden naar glucose. Een goede verhouding van koolhydraten, eiwitten en vetten is dan ook essentieel om de suikerspiegel optimaal te houden.

    Dus nog meer eiwitten zal een groter negatief effect geven op je energie. Want de aanmaak van glucagon wordt geremt. Zo gaat je lichaam eerst aminozuren (vertakte eiwitten) en eiwitten direkt uit je voeding halen en dan pas uit de spieren. Kortweg je gaat nog meer ammoniak ruiken.

    Wat je moet doen is en wat ik al eerder heb gezegd: Neem koolhydraten en vocht.

    Je zij al dat je druivesuiker had geprobeert en niet werkte. Dan neem je over de hele dag gezien te weinig koolhydraten.
    Wat ik denk is dat je wil aankomen en dik aan de shakes zit. Laat die dure troep staan en geef je geld uit aan echt voeding..

    bedankt voor je advies, maar ten eerste zit ik helemaal niet dik aan de shakes, ik heb sinds jaren weer eens zon`n pot gehaald om te kijken of het helpt. ten 2e eet ik de hele dag door snoep dat zijn toch ook koolhydraten? ik ben ook niet zo`n gast die in de fitness als je dat denk, ik heb het tijdens de muay thai training, en ik weet dat die lucht een signaal is ik weet alleen niet precies wat het betekent, en iedereen zegt wat anders vandaar dat ik weer eens die eiwitten ging gebruiken. als het niet helpt probeer ik weer wat anders.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Kan je nu al zeggen dat extra eiwitten niet gaat helpen. Snoep heel de dag door is geen voeding. Je zult toch echt boterhammen enz moeten eten.

    Maar goed, succes iedergeval.

  14. #14
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Octavius
    Kan je nu al zeggen dat extra eiwitten niet gaat helpen. Snoep heel de dag door is geen voeding. Je zult toch echt boterhammen enz moeten eten.

    Maar goed, succes iedergeval.
    dat snoepen is natuurlijk naast me gewone eten erbij, maar ik zie wel of die eiwitten helpen ik heb die pot er nou tog staan. bedankt in ieder geval.

  15. #15
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default

    je vraagt om advies, je krijgt het en vervolgens ga je alsnog je eigen (verkeerde) gangetje?

  16. #16
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad wat een wijsneus, mensen zetten zich in om hier wat bruikbare info neer te zetten. En komt ie met zulke antwoorden.

    Ga dan maar lekker eiwitten en snoep vreten.

  17. #17
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dietrik
    Inderdaad wat een wijsneus, mensen zetten zich in om hier wat bruikbare info neer te zetten. En komt ie met zulke antwoorden.

    Ga dan maar lekker eiwitten en snoep vreten.

    en wie ben jij dan, ik ken me niet herinneren dat ik om jou
    ge bemoei heb gevraagd. ik vraag gewoon nuttige informatie
    dus ik hoef jou gemompel niet te horen.

  18. #18

    Default Re: zweet ammoniak!!!

    Quote Originally Posted by bastaard
    wie een oplossing tegen ammoniak geurend zweet!!
    Hoi neem eens een kijkje op het forum : www.dutchbodybuilding.com
    daar staan goeie tips van profi's tegen de amoniakgeur....
    En trek daar een conclusie uit
    (ga naar de link en dan klikken op : zoeken en dan amoniak intypen)
    succes ermee!

  19. #19
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default Re: zweet ammoniak!!!

    Quote Originally Posted by samurai.nl
    Quote Originally Posted by bastaard
    wie een oplossing tegen ammoniak geurend zweet!!
    Hoi neem eens een kijkje op het forum : www.dutchbodybuilding.com
    daar staan goeie tips van profi's tegen de amoniakgeur....
    En trek daar een conclusie uit
    (ga naar de link en dan klikken op : zoeken en dan amoniak intypen)
    succes ermee!
    thnx man.!!!!!!

  20. #20
    Join Date
    May 2006
    Posts
    3
    vCash
    126000

    Default

    Wat een loze site, donkergrijze achtergrond met zwarte letter

  21. #21
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Je gebruikt wwarschijnlijk te veel eiwit, inplaats van een anabool resultaat krijg je het tegenovergestelde, katabool, en dan gaat je zweet naar ammoniak ruiken.
    Is best aardig van je lichaam dat je zo´n duidelijk signaal krijgt dat je je voeding aan moet passen, in jouw geval waarschijnlijk wat minder eiwit!

    Inderdaad. De meest gemaakte fout is het overvloedig innemen van (voedingssuplementen).
    Iemand met een grote spiervolume kan meer innemen dan iemand met beduidend minder spiermassa.
    Alleen is het zo dat de "kleinere" sporters graag willen groeien en een oplossing zien in meer voeding of supplementen in plaats van meer training.
    Je moet het zo zien dat bij traingsarbeid de spieren afgebroken worden en de eiwitten hulp bieden bij het herstellen van de beschadigde spiercellen.
    Alle eiwit wat overtollig is wordt of afgevoerd via de urine of blijft achter in het lichaam zonder dat het enige functie heeft.
    Al met al onnodig en behalve dat slecht voor je portemonnaie...

  22. #22
    chief108 Guest

    Default

    listen to Octavius...

    en hoeveel train je eigenlijk?
    en hoe deel je dat in?

  23. #23
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Deuce
    Idd meer koolhydraten eten...das je eerste verbrandingstof...

    Octavius knows his shit
    nou niet bepaald.. als 1e heb je een goedje genaamd
    creatine wat in je spieren zit.. hoewel t daar n andere
    naam heeft met n mooie afkorting.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Evilman
    Quote Originally Posted by Deuce
    Idd meer koolhydraten eten...das je eerste verbrandingstof...

    Octavius knows his shit
    nou niet bepaald.. als 1e heb je een goedje genaamd
    creatine wat in je spieren zit.. hoewel t daar n andere
    naam heeft met n mooie afkorting.
    evilman....

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    het gaat hier echt bergafwaards :roll:

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •