MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 46 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 26 to 50 of 1144
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Ben bang dat je dat ook niet gaat lezen op de site http://www.jonbluming.nl/

    Die is namelijk eigendom van J. de Jong
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Onzin om deze topic naar de pit te verplaatsen dit is nieuws uit vechtsportland dus die moet hier als het even kan blijven staan.
    Precies, vandaar mijn vriendelijke doch dringende verzoek om het schelden achterwege te laten...
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Halfshot
    Ben bang dat je dat ook niet gaat lezen op de site http://www.jonbluming.nl/

    Die is namelijk eigendom van J. de Jong
    Geen dingen zeggen waar je weet van hebt, hier de feiten :.

    http://www.jonbluming.nl is van Jon Bluming

    http://www.internationalbudokai.com/...eb/default.asp was van Bluming en is gejat door Jan de Jong

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    zuudloarn city
    Posts
    660
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik

    ten eerste lamzak doe jij het zelfde bij JW/BB dus begin niet over opstoken etc.
    ten tweede wat de man ook gepresteerd heeft, dit is dolkomisch en misschien had hij gewoon al lang geleden idd die geraniums eens op moeten zoeken, het is nu gewoon een grootheid die de bodem wel van heel dichtbij gaat zien, die site, dat royeren en alle complotten die daaraan schijnbaar vooraf zijn gegaan, heb niet ik, noch halfshot en zelfs guest niet verzonnen, heeft hij helemaal zelf gedaan, dus hou jij alsjeblieft op
    Jij je zin Ashi,

    Je poste zeker toen je je xxxxx aan het vullen was,een post lezen
    is voor jou al moeilijk xxx, die site, dat royeren en alle complotten die daaraan schijnbaar vooraf zijn gegaan, heb niet ik, noch halfshot en zelfs guest niet verzonnen,jullie debiele reactie op taalfouten had ik het over ,jij haalt er weer van alles bij ,xxxxxxxxxxx

  5. #30
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default


    Jij je zin Ashi,

    Je poste zeker toen je je xxxxx aan het vullen was,een post lezen
    is voor jou al moeilijk xxx, die site, dat royeren en alle complotten die daaraan schijnbaar vooraf zijn gegaan, heb niet ik, noch halfshot en zelfs guest niet verzonnen,jullie debiele reactie op taalfouten had ik het over ,jij haalt er weer van alles bij ,xxxxxxxxxxx
    Ehhh H Power, is het niet beschamend dan als de hoogste Kyokushinkai een officiële site heeft waarop in een werkelijk abominabele mengeling van Nederlands en Engels het nieuws van deze man wordt gebracht? Daarnaast maakt ook Bluming zich schuldig aan het plaatsen van verhalen die wij maar moeten geloven zonder dat er daadwerkelijk bewijs voor wordt aangevoerd. Een lijst met geroyeerde leden bijvoorbeeld is niet vreemd, wat wel vreemd is is dat er nergens getuigenissen van andere betrokkenen zijn opgenomen. Dan hebben we het over beschuldigingen die, voorlopig, niet hard worden gemaakt door de aanklager.

    En om terug te komen op de verdiensten van Bluming, die zullen ongetwijfeld groot zijn maar ik vind dat je niet kunt zeggen dat die verdiensten meteen een excuus mogen zijn voor gebrekken op andere vlakken.



    Je leert meer van je critici dan van je volgers
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  6. #31
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    [quote="Cave"]



    Je leert meer van je critici dan van je volgers


    Commercieel gezien zijn volgers beter

    Volgens mij is het Karate wereldje net zo'n badblood als het BJJ...

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Re: Kyokushin rel Bluming afgezet door zijn leerlingen

    Quote Originally Posted by kyokushin liefhebber
    Who the fuck is Jan de Jong :? en wat geeft hem het recht om deze icoon van de vechtsport zo te behandelen.
    Jan de Jong is een persoon die eerst door de NKKO van shihan Loek Hollander is weggestuurd en later door de NKA van shihan Henny Ruberg.

    In januari 2003 kwam hij onder een steen vandaan gekropen toen shihan Sjaak van de Velde stopte met Kaicho Jon Bluming omdat hij zich niet langer kon vernigen met de ideeen van Bluming.

    Bluming heeft zich nooit gerealiseert dat hij met De Jong zijn Trojaanse horse binnenhaalde die hem nu zijn organisatie afpakt.


    Hieronder een citaat van de Musashi site die eindigd met : "Het hoofdstuk Kancho Bluming, Jan de Jong en de IBK is definitief afgesloten en de onpartijdige geschiedenis zal haar oordeel vellen"

    Bron Musashi site : www.musashi.nl

    Musashi Dojo verbreekt alle banden met de I.B.K. Jon Bluming en Jan de Jong

    Op 11 januari 2003 heeft Sjaak van de Velde zich om privé redenen officieel teruggetrokken als shihandai van Jon Bluming, hetgeen betekent dat er geen enkele band meer bestaat tussen Sjaak van de Velde en Musashi enerzijds en Jon Bluming, Jan de Jong en I.B.K. anderzijds. Musashi Dojo zal verder gaan met samenwerken op de al jaren geleden ingeslagen weg met een groot aantal shihan en sensei van bevriende sportscholen en distancieert zich volledig van uitspraken en activiteiten van de I.B.K..

    Deze beslissing heeft geen enkele invloed hebben op de Agenda Kyokushin Karate Nederland en http://www.musashi.nl/nieuwsbrief.htm Alle kyokushin evenementen blijven derhalve open en toegankelijk voor karateka's van alle Kyokushin organisaties. Een overzicht van alle samenwerkende kyokushin Dojo's kunt u hier vinden. Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben !


    Brief van Marius aan de Hr Jan de Jong van de I.B.K.
    11 april 2003

    Jan, nadat wij in alle rust en in volledige overeenstemming het één en ander van wat de laatste weken heeft plaatsgevonden de revue hebben laten passeren, berichten wij het volgende : De ontmoeting die wij op 01 april jl. met jou hadden en waarbij wij de zaken doornamen was wat ons betreft verhelderend, maar niet bevredigend. Bij een conflictbeheersing draait het als regel uit op een compromis. De een geeft wat toe en de ander geeft wat toe. Als intermediair vraag je van de een dit en van de ander dat.

    Tot zover hebben we daar geen moeite mee. Anders wordt het wanneer je van partijen verlangt hun principes overboord te zetten. Daarmee raak je dan iemand in zijn binnenste en tast je in wezen zijn persoonlijkheid aan. Dan vinden wij het niet helemaal eerlijk als je vraagt zoveel water bij de wijn te doen dat je op den duur niet meer kan vaststellen: is dit water of wijn?

    Juist ja, de duidelijkheid waar we het al eerder over hadden. Je niet verdiepen in de wordings geschiedenis van het conflict, (je wilde toch niet bij het verleden stilstaan, we moesten toch naar de toekomst kijken!) leidt uiteindelijk tot onbegrip, tot versluierde berichtgeving, ja tot grotere verwarring. Ik had het zo-even over principes. Ik ga niet zeggen dat wij het hebben getroffen met onszelf, maar ontevreden over onze emoties zijn we beslist niet.

    We hebben het recht om die te hebben. Zo zijn we nu eenmaal. Sjaak op zijn manier en ik op mijn manier. Dat moet een ander dan maar van ons accepteren. In deze kunnen anderen twee dingen doen: zich aan ons optrekken of zich tegen ons afzetten. Duidelijker kan ik niet zijn. En de consequenties hieraan verbonden, nemen we op de koop toe. Wij wensen niet de geschiedenis in te gaan als een vraagteken, een kleurloze figuur.

    Hoe kun je nu beweren dangraden zeggen mij niets. Nou ons zeggen ze wel wat. Van Kancho Jon Bluming heb ik op het Hongaarse kamp in 2001 mijn 6e Dan gekregen. Waarom? Hij bracht hiermee tot uiting (ten aanzien van mij althans) dat hij mijn inzet voor het karate waardeerde. Daarmee krijg je dan een aai over je bol en dat doet je goed.

    Dat maakt emoties los. Ik heb bonken van militairen zien snikken als een kind als zij hun groene (commando's) of zwarte (mariniers) baret kregen uitgereikt. Ik kan dat begrijpen en ik voel me dicht bij hen staan. Kinderlijk? Ja misschien wel, maar in ieder geval ook menselijk. Naast karateka's willen Sjaak en ik ook mens blijven, mens met onze gevoelens.

    Juist daarom zijn wij zo verdrietig om wat er is gebeurd. Want waar gaat het nu om? Wat is er gebeurd? Sjaak is het totaal oneens met het Dangraden beleid van de Kancho en Sjaak wil zijn Musashi evenementen open houden voor iedereen.

    Hij heeft Kancho hierop in het bijzijn van 4 shihans op 11 januari 2003 open en eerlijk aangesproken in een vergadering te Numansdorp. De Kancho zei hem dat hij de baas was en dat hij het bepaalde. Sjaak heeft dit gerespecteerd en gezegd: "Inderdaad u bent de baas". Zonder boos op hem te zijn heeft hij gezegd Kancho ik kan daar niet achter staan, mijn geweten laat dat niet toe. Ik leg mijn Shihandai-schap neer en ik stop per direkt met de I.B.K. omdat ik anders in conflict kom met mijzelf. Dat is alles wat er is gepasseerd. Meer niet!

    En wat krijgt hij als beloning ? In een heftige reactie van de Kancho wordt hij zogenaamd (3 maanden later) uit het I.B.K. gezet (wat dat dan ook moge zijn) en moet hij op zijn last als een paria worden behandeld. Via Kancho’s mails wordt hij beschadigd. Ja deze mails worden door hem zelfs naar leerlingen van ons gestuurd. Hoe zou jij dat vinden als wij met jou onenigheid hadden en we stuurden jou leerlingen een e-mail waarin we jou beschadigden en opriepen jou te boycotten? Vind je het gek dat Sjaak hierom geemotioneerd is? Ik begrijp dat ten volle en ik voel met hem mee. Het is een messteek in zijn rug.

    Een reactie hierop van jouw kant richting Kancho? Waarschijnlijk geen anders hadden wij dat wel van je vernomen.

    Is dat de moderne aanpak van conflictsituaties. Jan, òf je hebt mijn vorige mail niet of oppervlakkig gelezen òf je sluit je ogen en stopt je oren toe. Op deze manier zie je niets en hoor je niets en derhalve hoef je dan ook geen standpunt in te nemen. Dat is heerlijk vrijblijvend, zo creëer je rust voor jezelf. We gaan er vooralsnog niet van uit dat je met deze modus operandie een andere bedoeling hebt.

    Let wel Jan, ik weet dat Sjaak bij tijd en wijle een enorme keienkop kan zijn die dan een pak op z'n duvel waard is, maar hij is wel mijn maatje. En ik weet als geen ander wat zijn drijfveren zijn. Als trefwoorden kan ik noemen: eerlijkheid, bezieling en onbaatzuchtigheid. Dat hij een vinger aan de pols houdt om te zien hoever hij hiermee is gekomen zij hem gegund. Hoe een en ander (jij) daar tegenaan kijkt, hoe hij de situatie ook inschat, hij of zij is daar soeverein in.

    Gelet op jouw reacties lijkt het of onze gevoelens niet passen in de mal van jouw benadering, want jouw vraag: "Wat is het probleem dan? " Getuigt ons inziens niet van inlevingsbereidheid. Kreten zoals invalshoek en doelstelling snijden wat ons betreft geen hout. Want dan is er maar weinig voor nodig om zwart wit te noemen en omgekeerd. Je kunt toch wel begrijpen dat iemand die onderweg in een rijdende trein springt en niet wil weten van welk station die trein is vertrokken, nooit een volledig reisverslag kan uitbrengen.

    Nog één keer Jan, (je zei het zelf in je mail) Sjaak is een gerespecteerde karate leraar, hij is Shihan en heeft in tegenstelling tot anderen de moed om zichzelf kwetsbaar op te stellen en zijn mening te ventileren die overigens nog vele anderen zijn toegedaan. Het zou mij dus niet onjuist voorkomen als jij duidelijk jouw mening zou ventileren. Als ik verdriet heb, huil ik. Dan zie je tranen in mijn ogen. Als ik iemand respecteert dan…. ja dan toon ik dat en dan kan ik mijn mond niet houden als zo iemand door het slijk wordt gehaald. Emoties, ja daar hadden wij het al over. Maar wat hier is gebeurd KAN NIET! Daar gaat om en niet wat de Kancho zich van de activiteiten van het I.B.K. had voorgesteld.

    Ik zal het met nog één voorbeeld duidelijk maken Jan. Als je ons dan nog niet begrijpt weten we het niet meer.

    Sorry voor mijn huiselijke taal. Je kunt stront in je zakken stoppen, dan zie je het niet, maar op den duur gaat het toch stinken in je omgeving. Ga ons niet vertellen dat wij anderen en ook jou voor het blok zetten en een keuze opdringen. Nee, iedereen bepaalt hoe hij op deze situatie zal reageren. Maar kom dan later niet met verwijten als we hieruit onze conclusies trekken. Ook wij zijn hierin soeverein.

    Jan wij stoppen ermee, Sjaak was er al mee gestopt op 11 januari en ik stop er nu ook mee want bij ons is het net als bij verouderd elastiek, de rek is er uit. Rest ons jou te bedanken voor je inzet in deze. Echter, we zijn niet geïnteresseerd in de afloop van je inspanningen. Je hoeft ons daarover niet te berichten.

    We (Sjaak, ik en alle leerlingen van Musashi) gaan ONZE EIGEN WEG!

    Het hoofdstuk Kancho Bluming, Jan de Jong en de IBK is definitief afgesloten en de onpartijdige geschiedenis zal haar oordeel vellen.

    Osu Marius Goedegebuur.

    Osu !

    Musashi Dojo

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by Halfshot
    Ben bang dat je dat ook niet gaat lezen op de site http://www.jonbluming.nl/

    Die is namelijk eigendom van J. de Jong
    Geen dingen zeggen waar je weet van hebt, hier de feiten :.

    http://www.jonbluming.nl is van Jon Bluming

    http://www.internationalbudokai.com/...eb/default.asp was van Bluming en is gejat door Jan de Jong
    Nou dan heb ik nieuws
    dat http://www.jonbluming.nl nu ook gejat is
    Hij staat op dit moment geregistreerd op de naam J. de Jong

  9. #34
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    [quote="Deuce"]
    Quote Originally Posted by Cave



    Je leert meer van je critici dan van je volgers


    Commercieel gezien zijn volgers beter

    Volgens mij is het Karate wereldje net zo'n badblood als het BJJ...
    idd

    Ach, niks menselijks is ook een vechtsporter vreemd zullen we maar denken
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  10. #35
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Halfshot
    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by Halfshot
    Ben bang dat je dat ook niet gaat lezen op de site http://www.jonbluming.nl/

    Die is namelijk eigendom van J. de Jong
    Geen dingen zeggen waar je weet van hebt, hier de feiten :.

    http://www.jonbluming.nl is van Jon Bluming

    http://www.internationalbudokai.com/...eb/default.asp was van Bluming en is gejat door Jan de Jong
    Nou dan heb ik nieuws
    dat http://www.jonbluming.nl nu ook gejat is
    Hij staat op dit moment geregistreerd op de naam J. de Jong

    Eens zien wat 10 dans tegen internet-piraterij kunnen doen
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Re: Kyokushin rel Bluming afgezet door zijn leerlingen

    [quote="Anonymous"]
    Quote Originally Posted by kyokushin liefhebber
    en wat Wat is er gebeurd? Sjaak is het totaal oneens met het Dangraden beleid van de Kancho en Sjaak wil zijn Musashi evenementen open houden voor iedereen.

    Hij heeft Kancho hierop in het bijzijn van 4 shihans op 11 januari 2003 open en eerlijk aangesproken in een vergadering te Numansdorp. De Kancho zei hem dat hij de baas was en dat hij het bepaalde. Sjaak heeft dit gerespecteerd en gezegd: "Inderdaad u bent de baas". Zonder boos op hem te zijn heeft hij gezegd Kancho ik kan daar niet achter staan, mijn geweten laat dat niet toe. Ik leg mijn Shihandai-schap neer en ik stop per direkt met de I.B.K. omdat ik anders in conflict kom met mijzelf. Dat is alles wat er is gepasseerd. Meer niet!

    En wat krijgt hij als beloning ? In een heftige reactie van de Kancho wordt hij zogenaamd (3 maanden later) uit het I.B.K. gezet (wat dat dan ook moge zijn) en moet hij op zijn last als een paria worden behandeld. Via Kancho’s mails wordt hij beschadigd. Ja deze mails worden door hem zelfs naar leerlingen van ons gestuurd. Hoe zou jij dat vinden als wij met jou onenigheid hadden en we stuurden jou leerlingen een e-mail waarin we jou beschadigden en opriepen jou te boycotten? Vind je het gek dat Sjaak hierom geemotioneerd is? Ik begrijp dat ten volle en ik voel met hem mee. Het is een messteek in zijn rug.
    Sjaak heeft netjes en correct gehandeld

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    zuudloarn city
    Posts
    660
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Quote Originally Posted by Anonymous
    Onzin om deze topic naar de pit te verplaatsen dit is nieuws uit vechtsportland dus die moet hier als het even kan blijven staan.
    Precies, vandaar mijn vriendelijke doch dringende verzoek om het schelden achterwege te laten...
    Dan doe je het toch lekker anoniem zo,goed bezig rik

    arch Memberlist Usergroups Profile You have no new messages Log out [ H POWER ]

    www.MixFight.nl Forum Index

    Inbox
    Sentbox
    Outbox
    Savebox
    Inbox :: Message
    From: rappe rik
    To: H POWER
    Posted: Fri May 26, 2006 12:34 pm
    Subject: retard
    jij bent echt een domme lambal he, je weet niet wat je leest, niet wat je schrijft, etc, ga een andere hobby zoeken dan jezelf inlikken bij grote namen ofzo

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    He Power


    help eens mee met tegels en stenen te tillen i.p.v. je met zo'n onderwerp bezig te houden. Er zijn belangrijkere dingen in het leven, vandaar de 4 levenstadia...

    1.Je gelooft in Sinterklaas
    2.Je gelooft niet meer in Sinterklaas
    3.Je bent Sinterklaas.
    4.Je ziet er uit als Sinterklaas

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Beste H-Power

    Sorry maar ik zie het verband niet

    Een post van een guest

    en een pm van Rik waar hij reageerd op jou "hoe Ashi het zo mooi verwoord" namecalling.

    Eigenlijk snap ik helemaal niet waar je op uit ben in deze topic.
    Maar misschien snap jij deze topic ook niet.
    Ik in mijn persoon heb alleen gereageerd hoe en waar ik de info vandaan haalde over z.g. vijandige overname van deze bond.

    Ik zie daar weinig vijandigst in richting JB

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Eigenlijk had ik iets heel anders willen schrijven, maar ach om het nog een beetje gezelig te houden zo voor het weekend,wou ik het hierbij laten.

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Dit is echt amusement van de bovenste plank dit!

    Anoniem posten i.v.m. mogelijke "represailles"... omfg... ; als er meer kyokushin karateka's anoniem uit de kast willen dan voorspel ik gouden tijden voor anonymous proxy's :roll:

    Vervolgens krijgen we nog wat bitcherige reacties ( dat kan erger heren , wees vooral niet bescheiden! 8-) ) maar echt vuurwerk hebben we nog niet gehad.

    Benieuwd hoe de volgende generatie omgaat met kyokushin als ze een geschiedenis zien die zo triest is dat je er meteen weer om moet lachen...
    De huidige oldtimers ( met de meest bezopen titels ; kaicho , hoe verzin je het! ) zijn er imho iig erg goed in geslaagd om de naam kyokushin goed te verkrachten , iets om trots op te zijn! :roll:

    Oesj!

    ( Bassline vanuit een druilerig Japan ... )

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default bluming


  18. #43
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default Re: bluming

    Quote Originally Posted by bulldog
    www.ikbkk.com
    Als ik het goed begrijp zijn er nu twee IBK's . Lijkt me erg verwarend voor de aangesloten Kyokushinscholen in het buitenland.
    IK weet niet wat er gebeurd is, maar ik vind het in ieder geval ziek dat mensen het lef hebben een grootheid als Bluming uit zijn eigen organisatie te zetten en zijn websites af te nemen.
    Als ik die brief van Marius lees heeft Sjaak het netter gedaan door gewoon eruit te stappen op het moment dat hij zich niet meer met e.e.a. kon verenigen.
    Wat is de vechtsportwereld toch een egowereld. Ik vind die eeuwige versplintering zo treurig. De kyokushinwereld in de wereld en in NL i/h speciaal gaat erin voorop.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Cave
    "Where I started teaching since 1964 and was a Mirine myself at age 16 in 1949"

    Een Mirine? Is een soort van Zeemeerman ofzo?

    Ik hou nu op met zeuren over de taalfouten van dhr Bluming maar ik vraag me heel erg af wat de oude samourai, die naast krijgskunst o.a. poëzie en tuinieren zeer belangrijk vonden, van 'Kaicho's' beheersing van de Engelse en Nederlandse taal zouden vinden. Ik weet wel wat mijn oud-docent Nederlands er van zou vinden: "Jon Bluming, karate een 10, judo een 9, Nederlands een 3."
    Nu weten we het wel,bovenstaande post is ook niet geheel foutloos.Svp. geen vervelende reactie!

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Re: bluming

    Quote Originally Posted by marcelt
    Quote Originally Posted by bulldog
    www.ikbkk.com
    Als ik het goed begrijp zijn er nu twee IBK's . Lijkt me erg verwarend voor de aangesloten Kyokushinscholen in het buitenland.
    IK weet niet wat er gebeurd is, maar ik vind het in ieder geval ziek dat mensen het lef hebben een grootheid als Bluming uit zijn eigen organisatie te zetten en zijn websites af te nemen.
    Als ik die brief van Marius lees heeft Sjaak het netter gedaan door gewoon eruit te stappen op het moment dat hij zich niet meer met e.e.a. kon verenigen.
    Wat is de vechtsportwereld toch een egowereld. Ik vind die eeuwige versplintering zo treurig. De kyokushinwereld in de wereld en in NL i/h speciaal gaat erin voorop.
    1) Er is nu de originele IBK onder aanvoering van Jan de Jong en Gerard Gordeau en die hebben 6 kyokushin scholen die de IBK had meegenomen zie lijst van aansloten sportscholen. Ook de meeste buitenlandse kyokushin scholen hebben Bluming verlaten.

    2) Er is de REAL IBK onder aanvoering van Jon Bluming en Henk Kuipers met nog 3 kyokushin scholen en voor de rest judo en MMA scholen.

    Jan de Jong heeft beide websites overgenomen en de naam Kyokushin Budokai op zijn naam laten registeren en Bluming is per direkt afgezet omdat hij geen uitleg wilde geven aan het bestuur van de IBK.

    Gerard Gordeau is nu de nieuwe onbetwiste leider van de IBK, de koning is dood lang leve de koning

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Waar gaat het conflict eigenlijk over? Concreet bedoel ik dan. Over welk punt is er onenigheid.

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Re: Kyokushin rel Bluming afgezet door zijn leerlingen

    Quote Originally Posted by kyokushin liefhebber
    Wh

    Hieronder een citaat van de Musashi site die eindigd met : "Het hoofdstuk Kancho Bluming, Jan de Jong en de IBK is definitief afgesloten en de onpartijdige geschiedenis zal haar oordeel vellen"

    (...)

    Musashi Dojo
    Nette brief van Marius en keurig Nederlands en de geschiedinis heeft haar oordeel gevelt

  23. #48
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by Cave
    "Where I started teaching since 1964 and was a Mirine myself at age 16 in 1949"

    Een Mirine? Is een soort van Zeemeerman ofzo?

    Ik hou nu op met zeuren over de taalfouten van dhr Bluming maar ik vraag me heel erg af wat de oude samourai, die naast krijgskunst o.a. poëzie en tuinieren zeer belangrijk vonden, van 'Kaicho's' beheersing van de Engelse en Nederlandse taal zouden vinden. Ik weet wel wat mijn oud-docent Nederlands er van zou vinden: "Jon Bluming, karate een 10, judo een 9, Nederlands een 3."
    Nu weten we het wel,bovenstaande post is ook niet geheel foutloos.Svp. geen vervelende reactie!
    Bij deze: geen vervelende reactie
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Waar gaat het conflict eigenlijk over? Concreet bedoel ik dan. Over welk punt is er onenigheid.
    Dat zou ik ook wel graag willen weten.

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    begrijp ik goed dat de gordeaus die eerst door bluming 9e en 8e dan zijn gemaakt nu bluming bedonderen en zijn organisatie en positie overnemen :roll: , met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig :shock:

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •