MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 46 FirstFirst ... 234567891016 ... LastLast
Results 126 to 150 of 1144
  1. #126
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Hahaha ja dat is wel grappig. Elke keer als ik op de hoofdpagina ben en zie "guest" staan dan gok ik dat het over deze topic gaat. Vaak is dat ook het geval
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap niet dat Sjaak toen niet zijn door Bluming gekregen dangraden niet heeft terug gegeven. Als Bluming niet deugd zou ik niet met een dangraad van hem willen rondlopen.

    En ik post als guest vanwege het hoge aantal guests in deze topic aan het posten is.

  3. #128
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Emmermeer Z.O.D.
    Posts
    935
    vCash
    126000

    Default

    tja dat maakt het ook nog extra triest

  4. #129
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Ik gok dat deze topic 20 paginas gaat halen, en dat we tot midden september nog kunnen genieten van deze topic.

  5. #130
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Ik snap niet dat Sjaak toen niet zijn door Bluming gekregen dangraden niet heeft terug gegeven. Als Bluming niet deugd zou ik niet met een dangraad van hem willen rondlopen.
    Dat doet die ook niet, Sjaak heeft alle banden met Bluming en Jan de Jong verbroken. Sjaak heeft aangeboden aan Bluming om de enige dan (zijn 4e dan) die hij van Bluming heeft gekregen netjes terug te sturen met een lintje er om heen als Bluming zijn geld terug zou geven lijkt me eerlijk. Sjaak is door IKO Japan kancho Toru Tezuka 8e dan direkte leerling van Oyama gepromoveerd naar 6e dan in december 2004 en heeft dus een officieel erkend en geregisteerde Japanse IKO graad. Marius Goedegebuur heeft Bluming aangeboden om zijn 6e dan (Hongarije 2000) terug te geven als Bluming zijn 1000 GULDEN terugstort, Bluming weigerd dat dus dan moet die ook niet zeiken.

    Bron : www.musashi.nl

    Ik post dit ook anoniem omdat mensen uit de Bluming groep hier ook anoniem reageren en ja behoor ook tot de kyokushin karate groep die tot 1994 allemaal 1 was. Helaas hebben de grote shihans onder leiding van de grote Bluming het verziekt met hun machtsspelletjes en hang naar keiharde guldens. (nu euro's).

  6. #131
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Top secret

    1 ding snap ik niet in deze ellelange discussie. Op het Kamakura toernooi kondigd Bluming aan dat Gerard Gordeau zijn opvolger wordt en 2 maanden later pikken Jan de Jong en Gerard Gordeau Blumings organisatie en start Bluming de REAL IBK. Op de site van de IBK (Jong / Gordeau) staat dat Bluming have stepped away wat duidelijk een leugen is want anders start hij niet de REAL IBK samen met Kuipers

    Wat is nu de reden van deze splitsing :?: Moet wel een top secret geheim zijn dat niemand er over wil praten of de REAL waarheid wil vertellen

    Anybody :?:

  7. #132
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Dat doet die ook niet, Sjaak heeft alle banden met Bluming en Jan de Jong verbroken. Sjaak heeft aangeboden aan Bluming om de enige dan (zijn 4e dan) die hij van Bluming heeft gekregen netjes terug te sturen met een lintje er om heen als Bluming zijn geld terug zou geven lijkt me eerlijk. Sjaak is door IKO Japan kancho Toru Tezuka 8e dan direkte leerling van Oyama gepromoveerd naar 6e dan in december 2004 en heeft dus een officieel erkend en geregisteerde Japanse IKO graad. Marius Goedegebuur heeft Bluming aangeboden om zijn 6e dan (Hongarije 2000) terug te geven als Bluming zijn 1000 GULDEN terugstort, Bluming weigerd dat dus dan moet die ook niet zeiken.
    Onzin Sjaak zijn 5e dan heeft hij ook van Bluming. De 6e dan heeft hij van Tezuka. Met beide leraren heeft Sjaak (en die Goedebuur ook) gebroken. En beide leraren (bluming en tozuka) deugen voor geen meter in hun ogen. Geld of geen geld: dan ga je niet met hun dangraden rondlopen. Dat kun je niet aan jezelf en aan je leerlingen verkopen!!

  8. #133
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Dat doet die ook niet, Sjaak heeft alle banden met Bluming en Jan de Jong verbroken. Sjaak heeft aangeboden aan Bluming om de enige dan (zijn 4e dan) die hij van Bluming heeft gekregen netjes terug te sturen met een lintje er om heen als Bluming zijn geld terug zou geven lijkt me eerlijk. Sjaak is door IKO Japan kancho Toru Tezuka 8e dan direkte leerling van Oyama gepromoveerd naar 6e dan in december 2004 en heeft dus een officieel erkend en geregisteerde Japanse IKO graad. Marius Goedegebuur heeft Bluming aangeboden om zijn 6e dan (Hongarije 2000) terug te geven als Bluming zijn 1000 GULDEN terugstort, Bluming weigerd dat dus dan moet die ook niet zeiken.
    Onzin Sjaak zijn 5e dan heeft hij ook van Bluming. De 6e dan heeft hij van Tezuka. Met beide leraren heeft Sjaak (en die Goedebuur ook) gebroken. En beide leraren (bluming en tozuka) deugen voor geen meter in hun ogen. Geld of geen geld: dan ga je niet met hun dangraden rondlopen. Dat kun je niet aan jezelf en aan je leerlingen verkopen!!
    Je bent een beetje slecht geinformeerd knul, ik was er zelf bij toen Sjakie zijn 5e dan kreeg en die is niet van Bluming, die heeft die gehad van 5 verschillende kyokushin organisatie's en als je dat niet geloofd dan check je toch zijn certificaat, lijkt me bewijs genoeg dus geen bulshit uitkramen.

    En waar zie je Sjakie slecht over Bluming spreken :?: ik lees wel tientalle haatverhalen van Bluming waarin Sjakie niet deugt. Maar voordat Sjakie zelf weg ging was die geweldig volgens Bluming. Na zijn vertrek deugt er niks meer aan Sjakie, wel een beetje raar :?

    Of misschien ook wel niet want Bluming heeft met 90 prc van de kyokushin wereld ruzie, maar het ligt nooit aan Bluming

    En ik zou ook eerst me geld terug willen voordat ik me dannetje terug zou sturen. Dus als Bluming effe 1500 gulden terugstort dan zal Sjakie en Marius ongetwijfeld hun woord nakomen daar ben ik van overtuigt.

    oesh

  9. #134
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Deze topic gaat over Jon Bluming, de IBK, de real IBK, Jan de Jong en Gordeau's en niet over de vete tussen Jon Bluming en Sjaak vd Velde.

    Als je over Sjaak wilt lullen open je maar een nieuwe topic

    GRAAG ON TOPIC

  10. #135
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    van 5 verschillende kyokushin organisatie's ...
    En welke 5 organisaties mogen dat dan wel wezen??

  11. #136
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Is het niet een beetje raar dat Bluming 10e en Gordeau 9e dan is terwijl de Japanse opvolger van Oyama Matsui 8e dan is en de hoogste kyokushin graad in de wereld heeft ?

    Hoe kan je nu hoger zijn dan de hoogste in de wereld :?

    IKO 1 hoogste graad 8e dan Japanner Matsui
    IKO 2 hoogste graad 7e dan Japanner Midori
    IKO 3 hoogste graad 8e dan Japanner Matsushima
    IKO 4 hoogste graad 8e dan Japanner Tezuka

    Waarom is Scharrenberg 4e dan en Gordeau 9e dan terwijl Koen zijn sempai was.
    Dat wil ik ook wel weten

  12. #137
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default Re: Top secret

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Wat is nu de reden van deze splitsing :?: Moet wel een top secret geheim zijn dat niemand er over wil praten of de REAL waarheid wil vertellen
    Precies ja. 6 Pagina's + nog een andere topic, en nog steeds weet niemand waar het nou eigenlijk om te doen is :? .

    Btw. moet er betaald worden voor dangraden? :shock:

  13. #138
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Hoe kan je nu hoger zijn dan de hoogste in de wereld

    IKO 1 hoogste graad 8e dan Japanner Matsui
    IKO 2 hoogste graad 7e dan Japanner Midori
    IKO 3 hoogste graad 8e dan Japanner Matsushima
    IKO 4 hoogste graad 8e dan Japanner Tezuka
    Dit rijtje is verre van compleet. Moet in ieder geval aangevuld worden zodat het volgende ontstaat:

    IKO 1 hoogste graad 8e dan Japanner Matsui
    IKO 2 hoogste graad 7e dan Japanner Midori
    IKO 3 hoogste graad 8e dan Japanner Matsushima
    IKO 4 hoogste graad 8e dan Japanner Tezuka
    IBK hoogste graad 10e dan Nederlander Jon Bluming

    (bovenstaande rijtje is overigens dan nog steed 10 compleet)

    De hoogste graad in de wereld heeft Jon Bluming!!!!!!!! Laat ieder daar svp van bewust zijn!!

  14. #139
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Jon Bluming is direct of indirect de leraar geweest van alle Kyokushin-karateka's in Nederland.

  15. #140
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Hoe kan je nu hoger zijn dan de hoogste in de wereld

    IKO 1 hoogste graad 8e dan Japanner Matsui
    IKO 2 hoogste graad 7e dan Japanner Midori
    IKO 3 hoogste graad 8e dan Japanner Matsushima
    IKO 4 hoogste graad 8e dan Japanner Tezuka
    Dit rijtje is verre van compleet. Moet in ieder geval aangevuld worden zodat het volgende ontstaat:

    IKO 1 hoogste graad 8e dan Japanner Matsui
    IKO 2 hoogste graad 7e dan Japanner Midori
    IKO 3 hoogste graad 8e dan Japanner Matsushima
    IKO 4 hoogste graad 8e dan Japanner Tezuka
    IBK hoogste graad 10e dan Nederlander Jon Bluming

    (bovenstaande rijtje is overigens dan nog steed 10 compleet)

    De hoogste graad in de wereld heeft Jon Bluming!!!!!!!! Laat ieder daar svp van bewust zijn!!
    Is niet waar hoe kom je daarbij ?. Even tijd voor een terugblik in de geschiedenis en wat feiten.

    De IKO's zijn kyokushin organisatie's die ontstaan uit de originele IKO van Oyama na zijn dood in 1994 en worden allemaal geleid door voormalige leerlingen van Oyama. Er zijn er in totaal 4.

    De IBK is geen kyokushin organisatie en de dangraden van Bluming worden door geen enkele Japanse IKO organisatie enkent en ook Bluming zijn graad wordt niet erkent.

    Bluming staat in Japan geregistreerd als 6e dan de graad die Oyama hem heeft gegeven. Oyama heeft Bluming als 6e dan uit de IKO organisatie geroyeerd en de rest van de dangraden heeft Bluming zichzelf gegeven door zijn leerlingen hem te laten promoveren. Alleen Kurosaki erkent Blumings 10e dan hem maar die behoort ook tot de IBK en heeft hem zelf met een paar kickboksbonden uitgereikt.

    Kijk in de lijst van de IBK en dan zie je bv Chris Dolman 9e dan IBK en hoewel Dolman een geweldige vechtsporter is heeft die niks te maken met kyokushin karate.

    IBK is Blumings vechtstijl die gebaseerd is op JUDO en geen kyokushin.

  16. #141
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Re: Top secret

    Quote Originally Posted by Ronald
    Quote Originally Posted by Anonymous
    Wat is nu de reden van deze splitsing :?: Moet wel een top secret geheim zijn dat niemand er over wil praten of de REAL waarheid wil vertellen
    Precies ja. 6 Pagina's + nog een andere topic, en nog steeds weet niemand waar het nou eigenlijk om te doen is :? .
    Dus tijd voor de waarheid, wie durft

  17. #142
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Die waarheid komt toch niet....allemaal gebazel om niks...vind deze topic ook helemaal niet leuk, gaat al 6 paginas over niks...

    Ik kan slap lullen en kan niet veel toevoegen aan dit forum.....maar ik ben minder erg dan dit topic..

  18. #143
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Is niet waar hoe kom je daarbij ?. Even tijd voor een terugblik in de geschiedenis en wat feiten.

    De IKO's zijn kyokushin organisatie's die ontstaan uit de originele IKO van Oyama na zijn dood in 1994 en worden allemaal geleid door voormalige leerlingen van Oyama. Er zijn er in totaal 4.

    De IBK is geen kyokushin organisatie en de dangraden van Bluming worden door geen enkele Japanse IKO organisatie enkent en ook Bluming zijn graad wordt niet erkent.

    Bluming staat in Japan geregistreerd als 6e dan de graad die Oyama hem heeft gegeven. Oyama heeft Bluming als 6e dan uit de IKO organisatie geroyeerd en de rest van de dangraden heeft Bluming zichzelf gegeven door zijn leerlingen hem te laten promoveren. Alleen Kurosaki erkent Blumings 10e dan hem maar die behoort ook tot de IBK en heeft hem zelf met een paar kickboksbonden uitgereikt.

    Kijk in de lijst van de IBK en dan zie je bv Chris Dolman 9e dan IBK en hoewel Dolman een geweldige vechtsporter is heeft die niks te maken met kyokushin karate.

    IBK is Blumings vechtstijl die gebaseerd is op JUDO en geen kyokushin.
    Dit is de waarheid en Bluming is 6e dan en geen 10e dan. Vraag maar na bij Loek Hollander, Koen Scharrenberg, Sjaak van de Velde, Henny Ruberg of elke andere karateka met kennis van zaken

  19. #144
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Laatste ontwikkelingen achter de schermen

    Site www.jonbluming.nl is weer in handen van Jon Bluming

    The IBK site van Jan de Jong heeft zijn naam veranderd van International Kyokushin Budo Kai naar de International Budo Kai. Het logo is al aangepast en uit het site logo moet alleen nog kyokushin worden verwijderd

    Bluming zijn nieuwe organisatie heet nu IKBKK International Kyokushin Budo Kai Kan

    Duidelijk verschil nu

  20. #145
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Jon Bluming is direct of indirect de leraar geweest van alle Kyokushin-karateka's in Nederland.
    In zijn dromen misschien, hij is vroeger al de kyokushin organisatie uitgegooid zoals je al eerder hebt kunnen lezen, deze man zou verboden moeten worden om de naam kyokushin te dragen hij is dat absoluut niet waardig.

    Kyoku betekent het uiterste.
    Dit betekent dat je het maximale uit elke situatie wil halen door door te zetten en je geheel te geven om zo tot het uiterste te gaan voor dat wat je wilt bereiken.
    Shin betekent de waarheid.
    Dit betekent dat je alleen met een ijzeren discipline en juiste mentaliteit dit kan bereiken. Je zal zonder marchanderen de realiteit tegemoet moeten treden, en wanneer je dit kunt opbrengen, sterkt dit je in je zelfvertrouwen.
    Kai betekent samenwerken.
    Dit staat voor het samenwerken met elkaar in de juiste verhouding en altijd met het nodige respect voor ieders standpunt. Respect is een essentieel punt in de relatie tot elk mens.


    Dit slaat dus absoluut niet op bluming

  21. #146
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    I love KYOKUSHIN

  22. #147
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Laatste ontwikkelingen achter de schermen

    Site www.jonbluming.nl is weer in handen van Jon Bluming

    The IBK site van Jan de Jong heeft zijn naam veranderd van International Kyokushin Budo Kai naar de International Budo Kai. Het logo is al aangepast en uit het site logo moet alleen nog kyokushin worden verwijderd

    Bluming zijn nieuwe organisatie heet nu IKBKK International Kyokushin Budo Kai Kan

    Duidelijk verschil nu
    0esh weet waar je over praat guest www.jonbluming.nl is niet van bluming afgepakt dat is zen eiggen site !! maar deze gaat het om www.kyokushin-budokai.com . dit is van allen leden van de ibk. was

  23. #148
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Deze was het www.internationalbudokai.com

    dit is de nieuwe link

    mvg

  24. #149
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Jon Bluming is direct of indirect de leraar geweest van alle Kyokushin-karateka's in Nederland.
    Dit is ook absoluut niet waar, bv Gravenstijn sensei, heeft zijn shodan in Japan bij Oyama gehaald. En gaf omstreeks om dezelfde tijd (jaren 60) als één van de eersten les in Nederland in het Kyokushin.

    En zo zijn er nog een aantal die zich verre van Bluming hebben gehouden ivm commercie en nietszeggende vete's en ruziemakerij.



    Osu

  25. #150
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    In zijn dromen misschien, hij is vroeger al de kyokushin organisatie uitgegooid zoals je al eerder hebt kunnen lezen, deze man zou verboden moeten worden om de naam kyokushin te dragen hij is dat absoluut niet waardig.
    Laat iedereen die er zo over denkt dan zijn/haar graad inleveren welke van Bluming afkomstig is. Ik ben benieuwd wie dat allemaal gaat doen...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •