MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default geruchten pride owgp 2e ronde

    GP

    MIRKO x YOSHIDA

    NOGUEIRA x WERDUM

    FUJITA x WAND

    BARNETT x HUNT



    Super Fights

    MARK COLEMAN x SERGEY KHARITONOV

    ROGERIO NOGUEIRA x CYBORG

    DRAGGO x ROMAN ZENTSOV

    PAWEL NASTULA x NAKAMURA KAZUHIRO

    http://www.prideofficial.com/cgi-bin...&id=1148024837
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    2.485
    vCash
    126000

    Default

    vette line up

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    fujita vs wanderlei..omfg ik weet niet hoor..maar daar heeft wandy een hele kluif aan...ik denk niet dat die fujita er zo maar uit tikt

    crocop gaat zowieso dan kont trappen (zal vast niet zo dom zijn om na de grond te gaan dus yoshida krijgt denk ik klappen

    nogueira vs wedrum zal wel eheeel saai worden (wedrum kennende) k hoop dat nog hem staand een lesje leert...Op de grond zal het denk ik niet eindigen op een sub.

    barnett vs hunt vind ik jammer...ik had hunt liever nog een paar x in actie gezien, maar ik denk dat barnett het gevecht naar de grond brengt en daar pakt die hunt wel..

    iig kunnen we dan hopelijk de rematch van crocop vs nog een x zien! daar verheug ik me nu al op!
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Re: geruchten pride owgp 2e ronde

    winnaars:
    YOSHIDA
    NOGUEIRA
    WAND
    BARNETT
    SERGEY KHARITONOV
    ROGERIO NOGUEIRA
    ROMAN ZENTSOV
    PAWEL NASTULA

  5. #5
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    Zeeer vette lineup!

    MIRKO x YOSHIDA

    NOGUEIRA x WERDUM

    FUJITA x WAND

    BARNETT x HUNT

    Koommmaarop!! 8-)

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop op...

    YOSHIDA

    NOGUEIRA

    WAND

    HUNT



    Super Fights
    SERGEY KHARITONOV

    CYBORG
    ROMAN ZENTSOV

    NAKAMURA KAZUHIRO
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    wat een kutline-up.....

    lekker hoor mensen met ongeveer dezelfde stijl tegen elkaar. Dat levert nooit mooie partijen op.
    fujita vs wand, nog vs werdum, nakamura vs nastula is allemaal een beetje jammer. Hoop alleen dat Mark Hunt eindelijk eens een flying armbar doet.... hoewel dat wel niet zal lukken tegen Barnett

    jammer

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  8. #8
    Jochem Guest

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER
    wat een kutline-up.....

    lekker hoor mensen met ongeveer dezelfde stijl tegen elkaar. Dat levert nooit mooie partijen op.
    fujita vs wand, nog vs werdum, nakamura vs nastula is allemaal een beetje jammer. Hoop alleen dat Mark Hunt eindelijk eens een flying armbar doet.... hoewel dat wel niet zal lukken tegen Barnett

    jammer
    dacht ik ook in eerste instantie. Maar nogeira-Werdum wordt echt geen grappling matchup, Hunt tegen barnett kan wel eens een gruwelijk slugfest worden, zelfde als fujita x wand. Alleen Crocop krijgt het makkelijk ben ik bang. (ik hoop overigens heeel hard dat yoshida wint)

    Dat gezegd, ik zie toch ook de mogelijkheid voor nog meer spetterende matchups.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    besides..dit zorgt er wel voor dat het eventueel de volgende ronde heel wreed gaat worden...

    ik bedoel wie wil crocop vs nog II niet zien??

    of barnett vs fujita (naja die boeit me geen drol ahahha)

    en uiteindelijk denk ik dus crocop vs barnett...(mits ze doorkopen en mits ze round 3 zo opbouwen)
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ik ben benieuwd hoe cyborg het gaat doen ? hij deed het goed tegen manhoef in cage rage.maar denk toch dat hij tegen rogero zeker gaat afleggen :?

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    ik ben benieuwd hoe cyborg het gaat doen ? hij deed het goed tegen manhoef in cage rage.maar denk toch dat hij tegen rogero zeker gaat afleggen :?
    Ik denk dat Cyborg in de eerste ronde al gechocked wordt. Tegen Melvin was een fantastische pot, maar Rogerio is een totaal andere vechter. Die zal nooit zo'n gevecht met 'm aangaan.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Quote Originally Posted by Anonymous
    ik ben benieuwd hoe cyborg het gaat doen ? hij deed het goed tegen manhoef in cage rage.maar denk toch dat hij tegen rogero zeker gaat afleggen :?
    Ik denk dat Cyborg in de eerste ronde al gechocked wordt. Tegen Melvin was een fantastische pot, maar Rogerio is een totaal andere vechter. Die zal nooit zo'n gevecht met 'm aangaan.
    Cyborg laat zich niet zomaar choken en submitten hoor, dat is volgens mij nog nooit gebeurd bij hem. iig niet de laatste 8 jaar.

    Zou voor mij een grote verassing zijn als Rogerio hem in ronde 1 al laat opgeven. Ik denk dat dit juist wel een spektakel kan worden, en dat Rogerio , of hij t nou wil of niet , ook staand aan de bak moet.

  13. #13
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Emmermeer Z.O.D.
    Posts
    935
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem
    [ Alleen Crocop krijgt het makkelijk ben ik bang. (ik hoop overigens heeel hard dat yoshida wint)
    cro cop gaat het afleggen tegen Yoshida, zekers te weten

  14. #14
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default

    Crocop gaat het opzeker NIET makkelijk krijgen, of het zou alleen een staand gevecht moeten worden.
    Yoshida ziet altijd ruimte om dicht bij zijn tegenstander te komen waarna hij zijn tegenstander kan werpen (is tot nu toe in elke partij gebleken) en daarna zijn tegenstander kan submitten, mede omdat hij iemand zeer goed weet te controleren op de grond.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    klopt wat jullie zeggen over yoshida..maargoed..hij is geen heavyweight as far as i know..dus om dan te controleren wordt het extra moeilijk
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  16. #16
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    in den nabijheid van Rotterdam
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Yoshida draagt niet voor niets dikwijls een Gi om derhalve het gevecht op de grond te controleren en indien mogelijk te domineren.

    Volgens mij zijn de overgave technieken van Crocop niet van dien aard dat hij een opgave kan afdwingen door de Gi van Yoshida tegen hem te gebruiken.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    nee zijn sub skills maybe niet maar de ko power is ook waar die meestal mensen door uitschakelt..dus ik ben benieuwd....
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  18. #18
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    arnhem
    Posts
    2.846
    vCash
    126000

    Default

    Damn als dit de line up ios kan het nog wel eens een saai avondje worden. Maar ik hoop dat Jochem gelijk krijgt.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Mike
    Cyborg laat zich niet zomaar choken en submitten hoor, dat is volgens mij nog nooit gebeurd bij hem. iig niet de laatste 8 jaar.
    Bij Cyborg is het inderdaad vaak KO slaan of KO gaan, maar hij heeft dan ook nog niet eerder tegen iemand gevochten met de groundskills als die van Rogerio.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    en bovendien is rogerio ook een geweldige bokser

  21. #21
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    je houdt met deze line-up gewoon de grootste namen over voor de halve finale, daarop is gematched lijkt me
    as always.......
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Ongeveer de minst mogelijke combinatie. Jammer hoor.

    Hunt gaat winnen. Barnett kennende gaat ie namelijk gewoon het slugfest aan. Dat kan misschien nog tegen Alexander, tegen Hunt is dat levensgevaarlijk!

    Ik zie Yoshida ook wel winnen.
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shinbone
    Yoshida draagt niet voor niets dikwijls een Gi om derhalve het gevecht op de grond te controleren en indien mogelijk te domineren.

    Volgens mij zijn de overgave technieken van Crocop niet van dien aard dat hij een opgave kan afdwingen door de Gi van Yoshida tegen hem te gebruiken.
    Mooie woorden hoor :roll:

    Toch ben ik van mening dat Crocop deze match dik gaat winnen. Hij`s staand vele malen sterker en ik durf er geld om te verwedden dat Yoshida de grootste moeite gaat krijgen met het tegen de grond werken van Mirko...

    Ik zeg een vroege (T)KO voor Crocop...


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  24. #24
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Virus
    Quote Originally Posted by Shinbone
    Yoshida draagt niet voor niets dikwijls een Gi om derhalve het gevecht op de grond te controleren en indien mogelijk te domineren.

    Volgens mij zijn de overgave technieken van Crocop niet van dien aard dat hij een opgave kan afdwingen door de Gi van Yoshida tegen hem te gebruiken.
    Mooie woorden hoor :roll:

    Toch ben ik van mening dat Crocop deze match dik gaat winnen. Hij`s staand vele malen sterker en ik durf er geld om te verwedden dat Yoshida de grootste moeite gaat krijgen met het tegen de grond werken van Mirko...

    Ik zeg een vroege (T)KO voor Crocop...
    Ik denk dat Cro-cop gewoon simpelweg te sterk is voor Yoshida, al hoop ik dat Yoshida z'n arm eraf rukt
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  25. #25
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    in den nabijheid van Rotterdam
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Mijn fraaie woorden waren eigenlijk bedoeld als reactie op Nick.

    Ik ben dezelfde mening toegedaan als jullie. Crocop moet deze partij gewoon kunnen winnen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •