MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 51
  1. #1
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default the best of Dennis the Preter

    Eerder had ik commentaar op Wustenberg, maar die vind ik nog goed in vergelijk met De Preter. WAt is die slecht en ook dom. Het was echt pijnlijk om hem de hele avond aan te horen. Ik noem een paar dingen, maar anderen weten ervast nog veel meer dus post ze even.

    *Interview Carbin ging volgens mij zo:
    D: "Hoelang zit je al in dit vak?"
    C:"Sinds 1972."
    D: Stilte, denk , denk, denk vraagt uiteindelijk: "Hoe lang is dat?"
    C:"Geen idee."
    D: Na een hele tijd.............................................. ..............."Dat is dan 34 jaar dames en heren."

    Vechters staan in de ring. D:" Ik kan u verzekeren dat u deze partij later gaat zien."

    * "He has a record of 23 wins and 5 defeatnesses"

    * "De website is www.maxxximum dot punt nl"
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ook wel grappig, maar niet echt de schuld van De Preter.

    Interview met organisator Machmut. D: Hoe krijg je zoveel topvechters bij elkaar in een line-up. M: Dat heeft mijn broertje Hussein allemaal geregeld. H. wordt geroepen en krijgt dezelfde vraag voorgeschoteld. H; Dat heb ik allemaal te danken aan mijn broer M. En ze omhelzen elkaar.

    OK zeer bedankt voor het nuttige en informatieve interview

  3. #3
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    LOL dat vind ik dus ook.........mijn god wat vond ik hem slecht...

    Een paar quotes:

    Hoe lul ik de tijd vol als de promoter maar niet in de ring wil komen:
    Het nieuwe vechtsportblad Gloves, dat schrijf je gloooves en betekend handschoenen......

    Werd er geld verzameld:
    "Ik heb hier 2500 euro in mijn poezelige handje, wie zal het krijgen....." Shiiiiiiiiiiiiiit gaylord...........

    En dan de vragen die hij stelde aan die mensen die in de ring kwamen, echt een slecht intervieuwer....

    Hij lulde teveel naar mijn inzien..

  4. #4
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ja lulde veeeel te veel. Ja inderdaad.

    * " Wordt lid van het fight magazine "gloo-vus" , gloves in het Engels; dat betekent handschoenen".

    Zou hij gestudeerd hebben?

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    round freeeeee!

    ecth weer dramatisch. toen hij werd opgeroepen zei ik tegen mijn vriendin al: nee he niet hij weer.

    andere quotes

    ik dacht dat ik in de camera aan het praten was maar ik zie dat het de scheids is...dan maar tegen het publiek!

    3500 euro in mijn lief klein handje!

    pajunsok krijgt natuurlijk maar 2 bath haha

    natuurlijk ook nog round tree (hij sprak het uit alsof hij het over een boom had)

    ik wil mahmut naar de ring eerder beginnen we niet!

    even kijken hoe chabari naar 5 rondes vechten weer op zijn kameel komt, net zo makkelijk!

    pa (stem die overslaat "the hunter ofzo??? " jansoeeeeeek

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    tegen die worstelkampioen! welke stijl? ik bedoel grieks -romeins? grieks-romeins? ja ik weet niet hoe je dat zegt in het turks? greaken romania? grieks romeins? ja mensen we izjn er overuit het is grieks romeins

  7. #7
    Join Date
    May 2005
    Posts
    454
    vCash
    126000

    Default

    the winner of toetouzundentoe!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default


  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    ach.... als je wustenberg hoort dan is die echt niet veel beter. En die belg met de stem van samson (die ze met de 1e gentlemen fightnight en in lommel hadden) is helemaal te slecht voor woorden. Dennis probeert er iig nog iets van te maken..... in mijn ogen niet terecht dat hij zo wordt neergesabeld terwijl er schijnbaar weinig goede ringannouncers voorhande zijn

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  10. #10
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Niet mee eens. Ik vind wustenberg ook nodig aan vervanging toe , maar in vergelijking met dennis vind ik hem zelfs nog goed.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt
    Niet mee eens. Ik vind wustenberg ook nodig aan vervanging toe , maar in vergelijking met dennis vind ik hem zelfs nog goed.
    precies mijn mening

  12. #12
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Al eerder een paar keer vermeld op dit forum, maar nog steeds een klassieke De Preter: "And the winner of this contest is ........................a draw!"

  13. #13
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    256
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het helemaal eens met de Topicopener, het was allemaal waardeloos het duurde allemaal veels te lang,Het Gala was opzich de beste waar ik ooit ben geweest niks op aan te merken...Maar een Ringspeaker behoort alles snel af te werken, en te zorgen dat de aandacht naar de vechters en het publiek gaat..en niet continu naar mensen die de ring in moeten komen...die er geeneens zijn, of geeneens willen?

    En plus, waarom roept hij tijdens de partij ( rust voor de 5e Ronde )Najim vs Ruben ..keihard door de speaker, dat de teen van Najim is gebroken??
    Doordat hij dat zei..ging Ruben opeens voluit tegen Najim..voordat hij zwaar neer ging..je zou haast denken dat Dennis partijdig was?

    Bij de partij Linda Ooms vs Ilonka Elmont was hij overduidelijk vol lof over FFC en Luciën Carbin ,en over Ilonka..toen hij haar opriep zou iedereen het weten ook!!
    Bij Linda Ooms werd gewoon haar naam genoemd..en niks bijzonders vermeld..
    Toen de partij voorbij was riep hij als eerste " geef Ilonka The Killerqueen een daverend aplaus " ??
    En daarna zei hij pas ( heel bescheiden ) geef Linda één aplaus??
    Normaal zeg je ; " geef beide kemphanen/vechters een daverende aplaus.".'ja toch "?

    Ik heb het niet zo op partijdige Ringspeakers. :roll:

  14. #14
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kaoklai
    Ik ben het helemaal eens met de Topicopener, het was allemaal waardeloos het duurde allemaal veels te lang,Het Gala was opzich de beste waar ik ooit ben geweest niks op aan te merken...Maar een Ringspeaker behoort alles snel af te werken, en te zorgen dat de aandacht naar de vechters en het publiek gaat..en niet continu naar mensen die de ring in moeten komen...die er geeneens zijn, of geeneens willen?

    En plus, waarom roept hij tijdens de partij ( rust voor de 5e Ronde )Najim vs Ruben ..keihard door de speaker, dat de teen van Najim is gebroken??
    Doordat hij dat zei..ging Ruben opeens voluit tegen Najim..voordat hij zwaar neer ging..je zou haast denken dat Dennis partijdig was?

    Bij de partij Linda Ooms vs Ilonka Elmont was hij overduidelijk vol lof over FFC en Luciën Carbin ,en over Ilonka..toen hij haar opriep zou iedereen het weten ook!!
    Bij Linda Ooms werd gewoon haar naam genoemd..en niks bijzonders vermeld..
    Toen de partij voorbij was riep hij als eerste " geef Ilonka The Killerqueen een daverend aplaus " ??
    En daarna zei hij pas ( heel bescheiden ) geef Linda één aplaus??
    Normaal zeg je ; " geef beide kemphanen/vechters een daverende aplaus.".'ja toch "?

    Ik heb het niet zo op partijdige Ringspeakers. :roll:
    HAHAHAHAHA wat een prutser zeg, nou volgende keer kunnen ze beter Tom Wesselink of Joop Kasteel als ringspeaker. The winner is.......DRAW HAHAHAHAHA gvd ik krijg pijn in mijn maag van het lachen

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    909
    vCash
    126000

    Default

    zo veel haat voor Dennis ik vind zelf ook wel dat dennis af en toe een steekje laat vallen maar dit verdiend ie niet :?

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Maniac
    zo veel haat voor Dennis ik vind zelf ook wel dat dennis af en toe een steekje laat vallen maar dit verdiend ie niet :?

    helemaal mee eens ik vond het ook wel meevallen , ik kan er altijd wel om lachen

  17. #17
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    256
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Maniac
    zo veel haat voor Dennis ik vind zelf ook wel dat dennis af en toe een steekje laat vallen maar dit verdiend ie niet :?



    Haat is een groot woord..en de definitie van haat heeft verschillende vormen.
    Bij deze Topic is er geen sprake van haat.? Maar wel sprake van zowel negatieve ( terechte ) als opbouwende kritiek met betrekking tot de functie ringspeaker die Dennis vervult, waardoor Dennis er alleen maar beter van word in de toekomst.
    dit is geen persoonlijke kritiek wat iedereen uit.? Nee..dit is beroepsmatige kritiek wat ook wel vaak gebeurt over vechters , Bonden, Promotors enz..

    Ook vechters en trainers krijgen jarenlang elke dag kritiek op verschillende fora , maar dan word er toch ook niet gesproken van haat?

    Kritiek kun je van leren , of je negeert het gewoon ( heel simpel )

  18. #18
    Jochem Guest

    Default

    Ik was er ook, en ik vond hem verschrikkelijk. Op zich heb ik er wel om gelachen hoe slecht hij was, dus dat is dan wel weer ok.

    Haat? nee, maar ontslag ter plekke was wat mij betreft terecht.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    909
    vCash
    126000

    Default

    als je de bovengenoemde replies goed leest is het niet echt kritiek het is gewoon iemand afbreken met negatieviteit

  20. #20
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Lol dat van die teen sloeg alles ja...

    En die tegenstander maar beuken op dat been...raar he...

  21. #21
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem
    Ik was er ook, en ik vond hem verschrikkelijk. Op zich heb ik er wel om gelachen hoe slecht hij was, dus dat is dan wel weer ok.

    Haat? nee, maar ontslag ter plekke was wat mij betreft terecht.
    Helemaal mee eens!

  22. #22
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Enschede
    Posts
    1.577
    vCash
    126000

    Default

    Waarom mag je in de vechtsportwereld nooit eens een keer je mening geven over iemand? Als je een bepaalde vechter of zoals in dit geval een ringspeaker gewoon slecht vindt (om welke reden dan ook) mag je dat toch best zeggen? :!:

    Iedereen met zijn: je moet respect voor diegene hebben, hij durft er te staan, jij doet het hem niet na etc. FUCK IT!
    Natuurlijk verdienen ze respect doordat ze de ring in durven te stappen, maar dat wil niet meteen zeggen dat ze heilig zijn. Als een vechter het slecht doet, mag je dat toch best vinden en zeggen?
    Ik doe het ze misschien niet na, maar daarom sta ik daar ook niet en zij wel. Ik mag gewoon veel van een vechter (of ringspeaker dus) verwachten. En als diegene er niets van bakt, mag je daar best kritiek op leveren.

    Ik ga er van uit dat een ringspeaker een professional is, zijn huiswerk doet en zijn baan gewoon goed begrijpt. De dingen die mensen als Wustenberg of de Preter soms zeggen slaan gewoon nergens op. En dan mag je dat niet zeggen omdat je dan 'geen respect hebt'?? Ik vraag me af waarom.......
    Hoogvliegers vallen diep!!
    Peace & Love

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    idd Tom Wesselink is een goede ringspeaker, kan goed praten en heeft humor.. beter dan Dennis de Preter.. jongens die net hun eerste B partij draaien: ja mensen dit niveau hangt tegen de A klasse aan.... :S

  24. #24
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    1 naam.1 reactie..TOM WESSELINK........
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  25. #25
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    We hebben het er al uitgebreid over gehad in de Wustenberg- topics............
    In het land der blinden is éénoog koning.......


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •