MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default Joost Bauhaus winnaar 10.000 euro toernooi !

    Joost Bauhaus wist 4 juni in Druten het 10.000 euro toernooi te winnen.Als eerst moest hij het opnemen tegen Melvin v Leeuwarden van FFC. Joost wist deze partij al snel in de eerste ronde op KO te beslissen.
    Vervolgens moest hij het opnemen tegen Randel Halden van Vos gym. Randel die al een zware partij achter de rug had tegen Jeremy Blijd.Kon in de eerste ronde nog goed meekomen maar moest uiteindelijk toch opgeven in de 2e ronde door de snoei harde low kicks van Bauhaus!
    En toen de finale hier moest hij tegen Karapet waar hij al 2 keer eerder tegen stondt.De laaste keer was het een onbeslist. Maar dit beloofde in ieder geval vuurwerk te worden en dat werd het uiteindelijk ook. Het ging over en weer kei harde combinatie's afgerond met trappen.Joost kreeg in de 2rde ronde nog 8 tellen maar kwam kei hard terug en wist na een extra ronde de partij op zijn naam te zetten.Kortom een top finale met 2 topvechters !
    Hiermee bewijst Joost Bauhaus van Bully's gym toch maar weer eens dat men ook in de A klasse rekening met hem moeten gaan houden. Gefeliciteerd en veel succes Joost !
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ondervinding is de beste leermeester!!

  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Zeer terecht het toernooi gewonnen..

    wat een harde kerel is dat ...pffffff

    in de finale begon hij al met een ingepakt scheenbeen, maar bl;eef gewoon low kicks maken...

    Super pot in de finale , wat natuurlijk licht aan de hard knokkende Karapet.. die toch ook even liet zien dat hij behoorlijk kan buffelen...

    Gefeliciteerd
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Hier sluit ik me bij aan.
    Wat een top partij die finale zeg.
    Gewoon full time vuurwerk.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    10000 euro :roll: Ik ken zn vriendin, moet ik maar eens even mee gaan praten

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd Joost , je bent leuke vechter om bezig te zien !!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •