MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: Grote leugen

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default Grote leugen

    Zo, ik moet even wat kwijt.
    Zit net een beetje te google'en, kom ik in een keer een stukje tegen waarin met leugens word gestrooid over mijn vechter Nathan Schouteren.

    Lees:

    Welkom op de site van sportschool jurojin.

    Gegard wint alweer

    Zondag 5 maart stond Gegard Mousasi in Bergen op Zoom weer in de ring.
    Nadat achtereenvolgens Nathan Schouteren en Dave Paul zich terugtrokken voor de partij tegen Gegard werd de Croaat Sainjin Kadunc bereid gevonden te vechten tegen Mousasi

    Kadunc was de eerste vechter in het afgelopen jaar die er in slaagde een paar geslaagde technieken te maken tegen hem. Twee keer een goede lowkick die Gegard uit evenwicht brachten, een keer een hoge trap die hij overigens niet had mogen maken omdat hij schoenen droeg en een stoot die ook een keer min of meer raakte.

    Daarna was het afgelopen. Gegard ontplofte bracht hem met stoten naar de grond waar Kadunc in foetus houding bleef liggen terwijl Gegard op hem in hamerfde totdat de scheidsrechter de wedstrijd staakte. Totale wedstrijdtijd: 35 seconden.

    Achteraf gezien toch niet zo onverstandig van Schouteren en Paul om niet tegen hem te willen knokken.

    Heb je wat te vertellen naar aanleiding van dit stukje?
    Plaats je commentaar dan hier.


    Jazeker heb ik commentaar op dit stukje. Het is namelijk grote bullshit en zeer onrespectvol naar Nathan toe die nog nooit een gevecht uit de weg is gegaan.
    Er is namelijk NOOIT contact geweest tussen Jurjojin en mij. In de aanloop naar het gala in Bergen op Zoom is mij door de promoter gevraagd of Nathan eventueel tegen Gegard kon vechten maar Nathan was toen een stuk lichter. Daarom stelde ik toen voor om Dave tegen hem te laten vechten.

    Ik heb er toen niet eens met Nathan over gesproken, wat een fucking bullshit!

    Ik vind Gegard zelf een fantastische vechter maar degene die dit geschreven heeft moet een proberen gewoon de waarheid te spreken en niet zijn eigen mensen ten koste van andere hardwerkende vechters beter te laten lijken.

    Heel smerig.
    Oh ja, en voor de pacifisten onder ons. Ik heb al geprobeerd op de desbetreffende site een mail of een guestbook te vinden maar de site is offline...
    En aangezien ik nu niet echt bekend sta om mijn geduld hoop ik dat de betreffende persoon mij even te woord wilt staan per PM.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    En hier de (niet complete) record van Nathan. Valt wel mee met ontlopen toch?

    Results Opponent Method Event Title Date


    Win Jussi Jokinen Submission (Heel Hook) Shooto Finland-Ragnarok 10/24/2004
    Win Ross Mason TKO UC 11-Wrath of the Beast 9/12/2004
    Win Lars Besand TKO UC 10-Ultimate Combat X 6/20/2004
    Draw Evert Fyeet Draw Shooto Holland-On Tour 3/9/2003
    Loss Michael Knaap Submission Rings Holland-One Moment In Time 12/1/2002
    Draw Alexei Vezelozorov Draw FFH-Free Fight Explosion 2 6/23/2002
    Win Deniz Mustad Submission (Rear Naked Choke) Shooto Holland-The Lords of the Ring 5/12/2002
    Win Tanner Koetlu Submission (Guillotine Choke) Together Productions-Fight Gala 4/20/2002
    Loss Ryuta Sakurai Submission (Armbar) Shooto Holland-Night of the Warriors 11/4/2001
    Win Jonny van Wanrooy Submission (Kneebar) Kam Lung-Only The Strongest Survive 3 9/29/2001
    Win Brian Maulany Decision FFH-Free Fight Explosion 1 5/27/2001
    Win Nino Roberto Duyzer Submission Kam Lung-Only the Strongest Survive 2 11/18/2000
    Win Adnan Durmus Submission (Triangle Choke) IMA-Night of the Knights 3 10/28/2000
    Win Mario Beukers Submission Kam Lung-The Day of the Truth 2 5/13/2000

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Ik lees wel vaak dat wanneer Nathan heeft gevochten dat hij passief heeft gevochten en dus eigenlijk het gevecht ontwijkt

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vuurtje opstoken
    Ik lees wel vaak dat wanneer Nathan heeft gevochten dat hij passief heeft gevochten en dus eigenlijk het gevecht ontwijkt
    jij bent gewoon een kinderachtige LUL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vuurtje opstoken
    Ik lees wel vaak dat wanneer Nathan heeft gevochten dat hij passief heeft gevochten en dus eigenlijk het gevecht ontwijkt
    Ja man, kijk maar naar z'n record. 10 van de 14 partijen voortijdig beeindigd! Hahaha!

    Check dit filmpje in Ultimate Combat, dat onderstreept je post volledig!

    http://www.ultimatefight.net/Images/...ombat%2010.wmv

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    love is in the air.
    Kunnen jullie hier geen aparte nathan sectie maken. Dan kan Iwan zich daar een beetje uitleven

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vuurtje opstoken
    Ik lees wel vaak dat wanneer Nathan heeft gevochten dat hij passief heeft gevochten en dus eigenlijk het gevecht ontwijkt
    zou maar eens zelf gaan kijken , dan zie je dat je zware bullshit hebt gelezen

    pffft

    loser

  8. #8
    Join Date
    May 2005
    Posts
    454
    vCash
    126000

    Default

    lekker mensen, ga vooral in op een bericht wiens nick 'vuurtje opsteken' is...

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jofeljoh!
    lekker mensen, ga vooral in op een bericht wiens nick 'vuurtje opsteken' is...
    je hebt gelijk

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb ook lopen googlen maar kan dit stukje nergens vinden.

    Kan je de link plaatsen Iwan?

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Re: Grote leugen

    Quote Originally Posted by Iwan666
    Zo, ik moet even wat kwijt.
    Zit net een beetje te google'en, kom ik in een keer een stukje tegen waarin met leugens word gestrooid over mijn vechter Nathan Schouteren.

    Lees:

    Welkom op de site van sportschool jurojin.

    Gegard wint alweer

    Zondag 5 maart stond Gegard Mousasi in Bergen op Zoom weer in de ring.
    Nadat achtereenvolgens Nathan Schouteren en Dave Paul zich terugtrokken voor de partij tegen Gegard werd de Croaat Sainjin Kadunc bereid gevonden te vechten tegen Mousasi

    Kadunc was de eerste vechter in het afgelopen jaar die er in slaagde een paar geslaagde technieken te maken tegen hem. Twee keer een goede lowkick die Gegard uit evenwicht brachten, een keer een hoge trap die hij overigens niet had mogen maken omdat hij schoenen droeg en een stoot die ook een keer min of meer raakte.

    Daarna was het afgelopen. Gegard ontplofte bracht hem met stoten naar de grond waar Kadunc in foetus houding bleef liggen terwijl Gegard op hem in hamerfde totdat de scheidsrechter de wedstrijd staakte. Totale wedstrijdtijd: 35 seconden.

    Achteraf gezien toch niet zo onverstandig van Schouteren en Paul om niet tegen hem te willen knokken.

    Heb je wat te vertellen naar aanleiding van dit stukje?
    Plaats je commentaar dan hier.


    Jazeker heb ik commentaar op dit stukje. Het is namelijk grote bullshit en zeer onrespectvol naar Nathan toe die nog nooit een gevecht uit de weg is gegaan.
    Er is namelijk NOOIT contact geweest tussen Jurjojin en mij. In de aanloop naar het gala in Bergen op Zoom is mij door de promoter gevraagd of Nathan eventueel tegen Gegard kon vechten maar Nathan was toen een stuk lichter. Daarom stelde ik toen voor om Dave tegen hem te laten vechten.

    Ik heb er toen niet eens met Nathan over gesproken, wat een fucking bullshit!

    Ik vind Gegard zelf een fantastische vechter maar degene die dit geschreven heeft moet een proberen gewoon de waarheid te spreken en niet zijn eigen mensen ten koste van andere hardwerkende vechters beter te laten lijken.

    Heel smerig.
    Oh ja, en voor de pacifisten onder ons. Ik heb al geprobeerd op de desbetreffende site een mail of een guestbook te vinden maar de site is offline...
    En aangezien ik nu niet echt bekend sta om mijn geduld hoop ik dat de betreffende persoon mij even te woord wilt staan per PM.



    reacctie hierop de maker van de site is TJ tearie je kan met hem dit probleem bespreken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ok, laten we zeggen dat nathan niet kon vechten omdat hij niet mocht verchten van dokter...............
    maar dave wou ook niet vechten tegen gegaard,

    Hij had tegen de promoter gezegt dat hij gegard te licht vindt!!!!!!!!!!!!!!! gegaard woog 90 kg en dave woog 102 kg................. dit klopt tocht niet?????? meestaal is het toch andersoom of ben ik nou gek.............

    en daarna had hij ineens last van zijn rug....................

    laten we eerlijk zijn dit klopt toch niet helemaal!!!!!
    en Iwan je moet ook niet raar gaan kijken dat mensen zulke opmerkingen gaan maken.......

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Volgens mij gaat het Iwan vooral om het verhaal wat over Nathan geschreven is....

  15. #15
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    Dit is weer typisch zon topic dat die kut guests weer even de bek moeten houden, en aan zn record is niet te zien dat het iemand is die graag of snel af haakt, ik meng me er ook niet in. Maar hoe vervelend die guests weer zijn hoor..

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Re: Grote leugen

    Quote Originally Posted by Anonymous

    reacctie hierop de maker van de site is TJ tearie je kan met hem dit probleem bespreken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tayari Alberga bedoel je

    @ Iwan, hier kun je een bericht achterlaten

    http://www.shoto.com/health/modules.php?name=Feedback

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    ok, laten we zeggen dat nathan niet kon vechten omdat hij niet mocht verchten van dokter...............
    maar dave wou ook niet vechten tegen gegaard,

    Hij had tegen de promoter gezegt dat hij gegard te licht vindt!!!!!!!!!!!!!!! gegaard woog 90 kg en dave woog 102 kg................. dit klopt tocht niet?????? meestaal is het toch andersoom of ben ik nou gek.............

    en daarna had hij ineens last van zijn rug....................

    laten we eerlijk zijn dit klopt toch niet helemaal!!!!!
    en Iwan je moet ook niet raar gaan kijken dat mensen zulke opmerkingen gaan maken.......
    Nou, dan zijn we er toch...
    Het gaat om Nathan ja, en het gaat er niet om dat hij niet mocht vechten, maar dat er nooit sprake van is geweest dat hij tegen Gegard zou vechten.
    Simpel.
    Nooit besproken dus grote onzin.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default Re: Grote leugen

    Quote Originally Posted by Wheelie
    Quote Originally Posted by Anonymous

    reacctie hierop de maker van de site is TJ tearie je kan met hem dit probleem bespreken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tayari Alberga bedoel je

    @ Iwan, hier kun je een bericht achterlaten

    http://www.shoto.com/health/modules.php?name=Feedback
    Bericht is al verstuurd.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default natan

    ph*k jullie allemaal Arno Verbaak staat nu op mijn lijst of misschien die verdwaalde neger hahahahaha :twisted: :twisted:

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default natan

    Oh ja ook nog recente uitslagen van die wanna be Satan zoals 2005 2006 Comprende P*to

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Ben wel benieuwd wie die geweldig sympathieke Nemesis is ...

    En ik weet niet wie je bedoeld met " verdwaalde neger" maar als je daar Dave mee bedoeld. er zit nogal wat verschil tussen Dave en Arno, en dat is niet alleen de kleur van hun huid...

  22. #22
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default Re: natan

    Quote Originally Posted by nemesis
    ph*k jullie allemaal Arno Verbaak staat nu op mijn lijst of misschien die verdwaalde neger hahahahaha :twisted: :twisted:

    Lijkt me een goede reden voor een ip ban. Of gewoon guests eindelijk 's af schaffen....

  23. #23
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default Re: natan

    Quote Originally Posted by nemesis
    ph*k jullie allemaal Arno Verbaak staat nu op mijn lijst of misschien die verdwaalde neger hahahahaha :twisted: :twisted:
    SUKKEL!!!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  24. #24
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default Re: natan

    Quote Originally Posted by phranq
    Quote Originally Posted by nemesis
    ph*k jullie allemaal Arno Verbaak staat nu op mijn lijst of misschien die verdwaalde neger hahahahaha :twisted: :twisted:

    Lijkt me een goede reden voor een ip ban. Of gewoon guests eindelijk 's af schaffen....
    x2!!!!!!

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Re: natan

    Quote Originally Posted by Arjan
    Quote Originally Posted by phranq
    Quote Originally Posted by nemesis
    ph*k jullie allemaal Arno Verbaak staat nu op mijn lijst of misschien die verdwaalde neger hahahahaha :twisted: :twisted:

    Lijkt me een goede reden voor een ip ban. Of gewoon guests eindelijk 's af schaffen....
    x2!!!!!!
    done

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •