MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default Cruyff: Verdonk is medeschuldig

    Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted)
    Gepubliceerd: dinsdag 27 juni 2006 @ 09:22
    Volgens de levende voetballegende Johan Cruyff is Rita Verdonk medeschuldig aan de uitschakeling van het Nederlands elftal op het WK-voetbal in Duitsland, doordat zij de voetballer uit de Ivoorkust een versneld Nederlandersschap weigerde. In zijn column in De Telegraaf schrijft de 'legendarische nummer 14' vandaag: ''Ik wil niet beweren dat de minister schuldig is aan de uitschakeling, maar ze is zeker medeschuldig.''

    Cruyff schrijft dat Nederland te maken had met een situatie, dat als Arjen Robben en Robin van Persie niet in de wedstrijd zaten, er geen alternatief was. En die hadden we met Salomon Kalou wél kunnen hebben, aldus de voormalige voetballer van onder meer Ajax.

    Over Verdonk schrijft hij: ''Ik wil er vooral mee zeggen, dat een minister er is om het landsbelang te dienen en dat heeft ze duidelijk niet gedaan. Niet alleen wat het WK betreft, maar ook voor de komende tien jaar. Ik vergelijk het maar even met een technisch directeur van een profclub. Als een grote speler van het kaliber Kalou zich bij m'n club zou melden en m'n manager stuurde 'm weg, dan kon hij daarna z'n conclusies trekken. Dat geldt dus ook voor Verdonk.''
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    klar!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    VIVA LA ARGENTINIA


    op de vot dermit

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Prachtig! Heerlijk toch dat die man dat allemaal kan zeggen...

  5. #5
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    175
    vCash
    126000

    Default

    Cruyff heeft altijd gelijk leven lang voor verdonk. :twisted:

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    Huntelaar?
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  7. #7
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Almere
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Is misschien wel waar en Kalou had ook veel kunnen betekenen
    Maar regels zijn regels
    Als we geen regels zouden hebben zou het maar een zooitje zijn

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    Vindt Cruijff het geen competitievervalsing om gewoon maar goede spelers naar het nationale elftal te halen als je ze in je land niet kunt vinden?
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  9. #9
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dat Cruijff er na dit WK nou niet bepaald geloofwaardiger op is geworden,begfrijp me goed ik heb hem heel hoog zitten en san Marco ook(ondanks hun afkomst ),want het zijn de twee beste voetballers die ons land heeft voortgebracht,maar als je Cruijff moet geloven hebben we fantastisch gevoetbald en hadden we makkelijk kampioen kunnen worden,en om nu met Kalou aan te komen vind ik helemaal onzin,die heeft gewoon slecht gevoetbald bij Feyenoord(zeker na de winter),en ik vond vanPersie onze beste man en die was dan wel het kind van de rekening geworden.
    Nee,Cruijff moet eens ophouden alles met een gekleurde bril te bekijken en gewoon zeggen wat er echt gebeurt op het veld en er geen sprookje van maken.
    San Marco mag wat mij betreft aanblijven(graag zelfs)want hij doet het met het materiaal wat hij heeft best goed,je kunt altijd discussieren over bepaalde spelers(dat hou je bij iedere coach)maar de beste spelers waren iig wel geselecteerd en hebben in principe ook gespeelt.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Die Cruif moet niet lullen laat me niet lachen landsbelang IN 1978 NederLAN IN DE STEEK LATEN ,omdat hij op de training geen cruifsports trainingspak mog dragen en dan over lands belang lullen wat een eikel zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Mischien waren we met hem erbij wel wereldkampioen geworden!!!!!!

  11. #11
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Cruyff heeft altijd gelijk, zoniet dan treed regel 1 in werking, da's logisch..shh


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •