MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default Zinedine Zidane had gelijk

    bron: kladblog


    Het is duidelijk, Zinedine Zidane deed wat hij moest doen. Als je ziet wat Materazzi in zijn voetballeven allemaal gedaan heeft, let vooral ook even op de twee laatste fragmenten.


    http://www.kladblog.com/content/html.../materazzi.asp
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Denk niet dat Zidane gelijk had. Een kopstoot had hij nooit mogen geven. (toch vreemd vindt ik het want je zou verwachten als iemand doordraaid dat hij dan die kopstoot in z'n gezicht geeft). Je kunt nu ook zo'n filmpje van Zidane maken met overtredingen.

    Denk ook dat materazzi niet de enige is. er lopen nog een lading van die slopers rondt. Jan Wouters werdt hier in nederland geprezen toen hij met een elleboogstoot Gasgoigne uit de wedstrijd sloeg (gebroken jukbeen) en nederland mede hierdoor langs engeland kwam.

    Denk dat de voetbal bonden strenger moeten optreden tegen echt smerige overtredingen. Als zoiets op video staat en wordt geconstateerd na afloop dan alsnog zware straffen uitdelen aan daders van echte grove overtredingen. en ook van die schwalbe boys!!
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    hij had gewoon even moeten wachten tot na de wedstrijd

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Hoe kan je zo'n actie nou goedpraten, ongeacht het gedrag van je tegenstander.......

    Dus als iemand mij op trainen in mijn ballen trapt, GEEFT mij dat meteen het recht om het terug te doen??????

    Zidane had zich moeten beheersen, vooral op dit WK, en in z'n laatste westrijd...dat maakt hem de speler die hij nu is!
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Heerlijk zo'n voetballer. Moeten ze er veel meer van hebben. Niet zeiken maar gaan. Al die gillende heupwiegende schwalbe nichten die al vallen als ze bijna worden aangeraakt kunnen hun borst natmaken.

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha
    hij had gewoon even moeten wachten tot na de wedstrijd
    Ja en dan een kopstoot in het gezicht geven.
    "...luck is when preparation meets opportunity." - Ken Shamrock

    "Simplicity is the key to brilliance."
    - Bruce Lee

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ik ga deze topic verplaatsten voordat Silat deze topic op OT vind...
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    MWAHAHAHAHAHAAHA mooie vent man , en niet 1 keer klagen of terug zeuren he , hunter is correct zo moeten er meer zijn

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #10
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    matenaaierazi kan ie zich beter noemen!

    Tuurlijk had Zidane gelijk, de man is de beste voetballer ter wereld van de laatste 10 jaar, een wereldkampioen d.m.v. penalties en omkoopschandalen kan daar geen verandering in brengen.

    Figo dat is ook zo'n matenaaier, die had ik ook al naar de eeuwige sportvelden gejaagd!
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  11. #11
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru
    matenaaierazi kan ie zich beter noemen!

    Tuurlijk had Zidane gelijk, de man is de beste voetballer ter wereld van de laatste 10 jaar, een wereldkampioen d.m.v. penalties en omkoopschandalen kan daar geen verandering in brengen.

    Figo dat is ook zo'n matenaaier, die had ik ook al naar de eeuwige sportvelden gejaagd!
    X2
    Figo is echt een matennaaier!.... begin dit wk had ik nog wel respect voor portugal en voor Figo.. omdat het een goeie voetballer is!
    maar na dit WK mogen ze van mij echt aan het gas wat een achterbakse lui zeg... en nee dit zeg ik niet omdat we verloren hebben van ze maar puur om dat hele SWALBE!!!!
    Stel mietjes zijn het... lijken soms net een stel verwijfde homo`s die aan het spelen zijn... maar goed dat weten jullie allemaal vast wel!

    Zidane had het misschien iets anders aan kunnen pakken... jammer maar ik geef hem zeker geen ongelijk

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jay Hoov
    Hoe kan je zo'n actie nou goedpraten, ongeacht het gedrag van je tegenstander.......

    Dus als iemand mij op trainen in mijn ballen trapt, GEEFT mij dat meteen het recht om het terug te doen??????

    Zidane had zich moeten beheersen, vooral op dit WK, en in z'n laatste westrijd...dat maakt hem de speler die hij nu is!
    Als iemand op de training jou express een trap in je balletjes geeft mag je hem gewoon de tyfus stompen ja. Per ongeluk is een heel ander verhaal, maar je noemt iemand niet per ongeluk de zoon van een terroristiscge hoer,

  13. #13
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Zidane kon zich niet beheersen en dat maakt hem van held tot sukkel in 3 seconden.
    En schadelijk voor het hele team, want hij kon dus geen penalty nemen.

    Figo is een matennaaier, is hij al heel lang. Maar tijdens zijn afscheidswedstrijd zal hij er niet met rood uitgaan.


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •