MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 53
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default LEE MURRAY GEVONDEN EN GEARRESTEERD IN MAROCCO

    Net bekend gemaakt op MMAWEEKLY:



    Cage fighter held over £53 million Kent robbery

    by Adam Fresco, London Times

    A man arrested in Morocco in connection with Britain’s biggest cash robbery was today named as martial arts expert Lee Murray.

    Mr Murray, who is believed to have been under surveillance for several weeks, was detained in the capital Rabat yesterday on suspicion of kidnap and robbery.

    Kent police also revealed that two men had been arrested on Friday in connection with money laundering. They said that a "significant amount" of money had been recovered but refused to confirm reports that it was £1 million.

    The money was still being counted and forensically examined today to see if it was connected to the £53 million Securitas raid in Tonbridge, Kent, four months ago.

    Moroccan police swooped on the suspect, who is known as Lee "Lightning" Murray, while he was with other men near to the Mega Mall in the Souisi district.

    Mr Murray, 26, is a well known cage fighter, who has appeared on television. Cage fighting is a mixture of kick boxing and wrestling in which contestants fight in a cage.

    Mr Murray, who is from the South London area, nearly died last year when he was stabbed outside a London nightclub.

    Detective Superintendent Paul Gladstone, Kent Police’s head of Serious and Major Crime, said that the UK would now be seeking Mr Murray’s extradition.

    Britain has no formal extradition treaty with Morocco, so would have to make a special, one-off request. The last extradition from Morocco to Britain was in 1995.

    Speaking outside Kent Police HQ, Mr Gladstone, said: "At 4.30pm yesterday Moroccan police officers arrested a 26-year-old man, Lee Murray, of Sidcup, South London, near the Mega Mall shopping centre in the capital city, Rabat.

    "He was arrested for robbery, kidnap and other offences linked to the £53 million Securitas raid in Tonbridge, Kent, in February.

    "The arrest was made with the authority of the Crown Prosecution Service, Kent Police and the Moroccan authorities. The man is in custody in Rabat and the United Kingdom is now seeking extradition.

    "We are grateful for the help of the Moroccan authorities and Foreign and Commonwealth Office in this matter.

    "This latest development is part of our ongoing investigation and our inquiries continue.

    "We are aware that some media are reporting that a further £1 million cash has been recovered, linked to the Securitas robbery.

    "Working with Surrey and Hampshire Police, we did arrest a number of people in Surrey and Hampshire on Friday and have now charged two men, from Devon and Hampshire, with the offence of money laundering. A significant amount of cash was recovered.

    "However, we are not able to confirm the amount at this stage or link the cash to the robbery or any similar crime. The money is now being counted and forensically examined."

    Five men and two women have already been charged in connection with the robbery and are due to appear in court next month.

    Raiders netted £53,116,760 [approximately 90 million U.S. dollars] in the early hours of February 22. Most of the cash is still missing.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

  3. #3
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    die gaat het zwaar krijgen..
    Krijg je undisputed in het echt

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    tja...
    die gaat tien jaar zitten en daarna...
    genieten van zijn geld als ie 40 jaar is
    :-)

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd of hij 'zijn' geld dan nog heeft... Justitie in Engeland gaat vast proberen iemand aan het praten te krijgen voor strafvermindering. Maar goed, nog steeds niet echt een snuggere actie van Lee. Mooi z'n leven verkloot (ook klote voor zijn kind).

  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Ieder zijn beroep / bezigheid.

    als iedereen geboren was voor een kantoorbaan met grijs pak
    was er ook geen forum met topic zoals dit geweest.


    en het is kinderen..

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel
    als iedereen geboren was voor een kantoorbaan met grijs pak
    was er ook geen forum met topic zoals dit geweest.
    Klopt, maar ik vind iemand kidnappen en z'n familie bedreigen toch wat te ver gaan...

  8. #8
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Iemand kapot schieten voor een tientje, of doodtrappen voor een mp3 speler vind ik erger....

    Tja dat kind had niet gehoeven en het is niet goed te praten, maar er is geen schot gelost en niemand gewond geraakt. Als je het dan toch hebt over een "gentlemans crime"....dan is dit daar een goed voorbeeld van!

  9. #9
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Emmermeer Z.O.D.
    Posts
    935
    vCash
    126000

    Default

    boel geld.....

  10. #10
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Mijn antwoord was in betrekking met de uitspraak "klote voor zijn kind" Lee heeft 3 kinderen..

    Iedereen leest toch graag sensatie verhalen??
    anders reageer je niet op een topic als je het niks doet

    remco

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    De bajes zit vol met mensen die voor minder geld zitten... dit is de roof van de eeuw. 73 miljoen euro dat zou ik ook wel een kansje voor wagen

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    hij gaat wel vet de geschiedenis in zo.. en als je zoveel messteken overleeft, overleef je de bak ook wel.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.048
    vCash
    126000

    Default

    Ja laten we het even goed praten met zijn allen. Die gozer wordt neergestoken en is op geen enkele manier bereid zijn leven te beteren ondanks dat hij kinderen heeft. Vervolgens gaat hij aan geld zitten wat niet van hem is en daarbij ook nog bedreiging en kidnapping. Het kan best zijn dat als je hem kent dat je wat milder in je oordeel bent of dat je hem een leuke gozer vindt maar zijn daden goedpraten lijkt me niet goed. Ik hoop dat hij gaat inzien dat hij zo nooit ergens komt.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    gekidnapte mensen zijn voor het leven getraumatiseerd en bedreiging kan er ook aardig inhakken.

    Lee heeft wel genoeg slachtoffers gemaakt dacht ik zo!

    Marcel T. (niet ingelogd)

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default

    Dit valt absoluut niet goed te praten. Lee Murray is gewoon een crimineel. Gentlemen's crime bestaat niet in mijn ogen. De ene misdaad is wat minder bruut als de ander, maar het blijft hetzelfde principe.

    Van mij mag ie de volle straf krijgen, dat zal hem leren!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    He, het gaat hier wel om iemand uit de vechtsportwereld! Dus net als in vergelijkbare gevallen maakt het niet uit of degene iemand heeft vermoord, afgetuigd of gekidnapt. Normaal roepen we bij alles om moord eb brand maar nu hopen we weer dat ze snel vrij komen zodat we ze weer op een gala kunnen zien!

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    hehe the man is a legend... 8-)

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    Mooi dat er altijd mensen zijn die het twijfelachtig allooi van de vechtsportwereld weer weten te benadrukken. Daar bedoel ik niet alleen meneer Murray mee, maar ook een brave burgerman als meneer Pardoel die enige trots laat doorschemeren voor deze gijzelnemer.
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Hij wou gaan wonen in ze vaderland marokko, en gelijk heeft ie hij kan er mooi wonen. Ze vader is marokkaan en ze moeder brits

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel
    Ieder zijn beroep / bezigheid.

    als iedereen geboren was voor een kantoorbaan met grijs pak
    was er ook geen forum met topic zoals dit geweest.


    en het is kinderen..
    Beetje jammer dit antwoord uit de mond van een top sportman in de vechtsport.
    Dit valt niet goed te praten toch? ook niet omdat het toevallig iemand is die je kent. Als kennissen van mij opgepakt worden voor overvallen / berovingen etc laat ik ze echt wel merken dat ik het daar niet mee eens ben. En beroep?? nee ben het hier totaal niet mee eens.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Weetje he guest jij bent een zware gay, wat iedereen doet voor de kost moet ie zelf wetenn jij faget ass toen ron nyqvist die 2 gasten had doodgeknald had ik er begrip voor hij was bedondert met geld wat ik zo heb gelezen op internet voor heel wat geld en als hun jouw dat geld niet willen terug geven moet je het zelf doen ik respecteer dat

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    416
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil tot die tijd wel op zijn centen passen

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Navy Seals
    Weetje he guest jij bent een zware gay, wat iedereen doet voor de kost moet ie zelf wetenn jij faget ass toen ron nyqvist die 2 gasten had doodgeknald had ik er begrip voor hij was bedondert met geld wat ik zo heb gelezen op internet voor heel wat geld en als hun jouw dat geld niet willen terug geven moet je het zelf doen ik respecteer dat
    Ik zou eens beginnen de schuldenaar in gebreke te stellen en vervolgens naar een deurwaardersprocedure toewerken. Gelijk neerknallen is meer wat voor de onderwereld, vind je niet?
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Als er meer dan een tiental miljoen van jouw wordt gestolen ga dan maar lekker naar de deurwaarder dan moet je wel hele harde stappen ondernemen daarom dat is het probleem van kantoorpikkies ze kunnen geen onderscheid maken jullie zien alles als zwart en wit dat is dom als iemand naar jouw komt en vraagt van he kan je een paar miljoen investeren en zwart geld is het en daarna wordt je bedondert waar je bij staat logisch dat je dan in staat bent om te woorden zoals diegene die boven me heeft gepost als ik je moeder zou neuken en daarna je zus en haar afmaken dan wordt je toch ook kwaad van woede ben je ook in staat te moorden en zo voelen die lui zich ook als je ze van hun geld steelt dat betekent dus dat je hem hebt genaaid ik hoop dat je het nu snapt kantoor pikkie

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The navy Seals
    Als er meer dan een tiental miljoen van jouw wordt gestolen ga dan maar lekker naar de deurwaarder dan moet je wel hele harde stappen ondernemen daarom dat is het probleem van kantoorpikkies ze kunnen geen onderscheid maken jullie zien alles als zwart en wit dat is dom als iemand naar jouw komt en vraagt van he kan je een paar miljoen investeren en zwart geld is het en daarna wordt je bedondert waar je bij staat logisch dat je dan in staat bent om te moorden zoals diegene die boven me heeft gepost als ik je moeder zou neuken en daarna je zus en haar afmaken dan wordt je toch ook kwaad van woede ben je ook in staat te moorden en zo voelen die lui zich ook als je ze van hun geld steelt dat betekent dus dat je hem hebt genaaid ik hoop dat je het nu snapt kantoor pikkie

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •