MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 53
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    Zo werkt het toch niet in een rechtstaat?
    Hoe kun je tien miljoen uitlenen zonder dat het zwart op wit staat? Je leent toch geen tien miljoen uit aan iemand waarvan je niet weet of hij het terugbetaalt? Als het zwart op wit staat moet het gewoon terugbetaald worden door die gasten.

    Nu probeer ik even in jouw belevingswereld te denken: als we redelijk door redeneren zou de Engelse staat zou nu Lee Murray's moeder moeten verkrachten en zijn familie uit moeten moorden. Dat zou oog om oog, tand om tand zijn.... Toch?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by }|^-_-^|{
    Zo werkt het toch niet in een rechtstaat?
    Hoe kun je tien miljoen uitlenen zonder dat het zwart op wit staat? Je leent toch geen tien miljoen uit aan iemand waarvan je niet weet of hij het terugbetaalt? Als het zwart op wit staat moet het gewoon terugbetaald worden door die gasten.

  3. #28
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Er staat nergens bij mijn tekst geschreven dat ik het goed praat ....
    Ik ben alleen blij dat er geen slachtoffers gevallen zijn...
    (in de fysieke zin)

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel
    Er staat nergens bij mijn tekst geschreven dat ik het goed praat ....
    Ik ben alleen blij dat er geen slachtoffers gevallen zijn...
    (in de fysieke zin)
    desalniettemin laat je doorschemeren dat je bankovervallers ook erkent als beroepsgroep
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by }|^-_-^|{
    Zo werkt het toch niet in een rechtstaat?
    Hoe kun je tien miljoen uitlenen zonder dat het zwart op wit staat? Je leent toch geen tien miljoen uit aan iemand waarvan je niet weet of hij het terugbetaalt? Als het zwart op wit staat moet het gewoon terugbetaald worden door die gasten.

    Nu probeer ik even in jouw belevingswereld te denken: als we redelijk door redeneren zou de Engelse staat zou nu Lee Murray's moeder moeten verkrachten en zijn familie uit moeten moorden. Dat zou oog om oog, tand om tand zijn.... Toch?

    Wat ben jij naief he niet normaal ben je nou zo dom of wat

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by }|^-_-^|{
    Quote Originally Posted by remco pardoel
    Er staat nergens bij mijn tekst geschreven dat ik het goed praat ....
    Ik ben alleen blij dat er geen slachtoffers gevallen zijn...
    (in de fysieke zin)
    desalniettemin laat je doorschemeren dat je bankovervallers ook erkent als beroepsgroep

    Jij moet echt effe je bek houden want je praat echt schijt op dit forum je bent echt een sukkel je probeert woorden in zijn tekst te leggen domoor en ja ik erken dat beroep zeer ten zekers en als remco dat ook doet so be it met je waardeloze opmerkingen je bent echt naief gewoon sufferd lee en remco zijn hele goeie maten van elkaar en als remco hem ook zo dissen op dit forum zou ik remco een hondenlul vinden hij staat achter ze vriend ongeacht wat het besluit is jij zou kennelijk niet zo zijn jij zou gelijk je ziel verkopen ECHT EEN LOSER!!!!!!!!!!!!!!11

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Dit was ik hierboven

  8. #33
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Hij wou gaan wonen in ze vaderland marokko, en gelijk heeft ie hij kan er mooi wonen. Ze vader is marokkaan en ze moeder brits
    Zn vaderland is Engeland, en met zn vader had hij overigens niet meer dan alleen maar ellende, had er ook geen contact meer mee. En Lee kennende denk ik niet dat hij in Marokko de rest van zn leven door zou brengen, slechts als uitvalbasis even eerder...
    Maargoed, marokka heeft normaal dus ook geen uitleveringsverdrag, nu hebben ze een uitzondering gemaakt...dus gewoon bad luck denk ik...

    Quote Originally Posted by }|^-_-^|{
    Quote Originally Posted by remco pardoel
    Er staat nergens bij mijn tekst geschreven dat ik het goed praat ....
    Ik ben alleen blij dat er geen slachtoffers gevallen zijn...
    (in de fysieke zin)
    desalniettemin laat je doorschemeren dat je bankovervallers ook erkent als beroepsgroep
    Pfff..ga je dit nou echt serieus menen?

    Waarom zou je iemand moeten laten vallen die altijd goed voor je is geweest, waar je toffe tijden mee hebt meegemaakt en die altijd eerlijk naar jou is geweest. En als die persoon dan iets doet? Dan neem ik aan dat je die persoon herrinnerd zoals jou ervaringen met die persoon zijn....zeker als je hem persoonlijk kende...

    Het is nogal makkelijk (en begrijpelijk) dat jij vanachter je krant je oordeel klaar hebt, maar als een bekende van jou in zo'n situatie komt...ga je dan ook zo miereneukerig lopen doen?

    Nogmaals het is niet goed te praten, maar sommige mensen doen het nou net even anders dan de rest...

    [/quote]

  9. #34
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Hij wou gaan wonen in ze vaderland marokko, en gelijk heeft ie hij kan er mooi wonen. Ze vader is marokkaan en ze moeder brits
    Dan is dat toch zijn moederland, want hij is toch Brits?!
    Maarre, het blijft toch een rare actie van Lee.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  10. #35
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het de vetste actie in een lange tijd!!! Net als die diamantroof op Schiphol!!!

    Lee mag van mij een lintje krijgen! hehehe

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The navy Seals
    Als er meer dan een tiental miljoen van jouw wordt gestolen ga dan maar lekker naar de deurwaarder dan moet je wel hele harde stappen ondernemen daarom dat is het probleem van kantoorpikkies ze kunnen geen onderscheid maken jullie zien alles als zwart en wit dat is dom als iemand naar jouw komt en vraagt van he kan je een paar miljoen investeren en zwart geld is het en daarna wordt je bedondert waar je bij staat logisch dat je dan in staat bent om te woorden zoals diegene die boven me heeft gepost als ik je moeder zou neuken en daarna je zus en haar afmaken dan wordt je toch ook kwaad van woede ben je ook in staat te moorden en zo voelen die lui zich ook als je ze van hun geld steelt dat betekent dus dat je hem hebt genaaid ik hoop dat je het nu snapt kantoor pikkie
    wat ben jij een flapdrol! wat ben jij dan? chuck noris?? ga jij maar eens fatsoenlijk werk vinden ipv stelen van andere. en noem je geen "The navy Seals"!! je hebt over moorden en slachten net of jij verstand van hebt!

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    als je zoeits doet doe het dan op zijn minst goed

    in die films worden ze ook nooit gepakt

    beetje amateurs dit dus, vet veel geld jatten en dan paar honderd kilometer verderop in je focking vaderland schuilen. Vooral niet vertrekken naar Belize , Peru of Hunkuipunki. Nee gewoon rondhangen waar de mensen je kennen.

    dat klinkt allemaal erg pienter zeg............... En ook het aantal mensen wat betrokken is bij de roof. Hoe dom kan je zijn om meer dan 14 mensen erbij te betrekken.

    tja ik ben geen voorstander van dit soort acties maar als je het doet dan het dan focking goed. Dit was echt een aanfluiting. De bankrovers zouden zich moeten schamen.

    En 10 jaar zitten is moeilijke ellende. Zeker als je familie hebt, daar weegt geen geld tegen op. En hoeveel kan je wel niet verdienen in 10 jaar op legale manier. Ook zat om een gezin te onderhouden.

    Nee ik zou me rot schamen als ik bij dit rommelige kraakje betrokken was en zo mijn mid-life vergooide en mn kinderen vaderloos achterliet. Maar ja dat ben ik .......................

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by }|^-_-^|{
    Quote Originally Posted by remco pardoel
    Er staat nergens bij mijn tekst geschreven dat ik het goed praat ....
    Ik ben alleen blij dat er geen slachtoffers gevallen zijn...
    (in de fysieke zin)
    desalniettemin laat je doorschemeren dat je bankovervallers ook erkent als beroepsgroep

    Jij moet echt effe je bek houden want je praat echt schijt op dit forum je bent echt een sukkel je probeert woorden in zijn tekst te leggen domoor en ja ik erken dat beroep zeer ten zekers en als remco dat ook doet so be it met je waardeloze opmerkingen je bent echt naief gewoon sufferd lee en remco zijn hele goeie maten van elkaar en als remco hem ook zo dissen op dit forum zou ik remco een hondenlul vinden hij staat achter ze vriend ongeacht wat het besluit is jij zou kennelijk niet zo zijn jij zou gelijk je ziel verkopen ECHT EEN LOSER!!!!!!!!!!!!!!11
    Maar ik heb wel een accountje

    Lee Murray heeft heel veel geld gestolen van mensen die daar vast voor gewerkt hebben, dat vind ik verwerpelijk en mijns inziens zou iedereen die netjes werkt voor zijn geld dat moeten vinden.

    Remco kan ook gewoon zijn mond houden en er het zijne van denken. Wat is jouw rol trouwens in het geheel? Het kan aan mij liggen, maar je reageert een beetje aangebrand...
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike
    En ook het aantal mensen wat betrokken is bij de roof. Hoe dom kan je zijn om meer dan 14 mensen erbij te betrekken.
    Kan jij ruim € 70.000.000,= in je eentje tillen dan?
    Ush,
    Marco.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    navyseals is duidelijk fan van goodfellas en films.. hahaha..

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    @Navy Seals...

    NAVY (IMBE)CIEL PAST BETER BIJ JE !!
    Wat een praatjes, je lijkt me het type dat zo een moord op die twee Belgische meisjes ook goed keurt, omdat het je "vriend" is. Vreselijke hondenlul dat je bent !!

  17. #42
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Enschede
    Posts
    1.577
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the Navy Seals
    Quote Originally Posted by }|^-_-^|{
    Zo werkt het toch niet in een rechtstaat?
    Hoe kun je tien miljoen uitlenen zonder dat het zwart op wit staat? Je leent toch geen tien miljoen uit aan iemand waarvan je niet weet of hij het terugbetaalt? Als het zwart op wit staat moet het gewoon terugbetaald worden door die gasten.

    Nu probeer ik even in jouw belevingswereld te denken: als we redelijk door redeneren zou de Engelse staat zou nu Lee Murray's moeder moeten verkrachten en zijn familie uit moeten moorden. Dat zou oog om oog, tand om tand zijn.... Toch?

    Wat ben jij naief he niet normaal ben je nou zo dom of wat
    Dit is de meest ironische post die ik ooit heb gelezen op dit forum, maar wat er nog leuker aan is, is dat het waarschijnlijk niet eens ironisch is bedoelt.
    Hoogvliegers vallen diep!!
    Peace & Love

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    hier komt vast een film van :shock:

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph
    Quote Originally Posted by remco pardoel
    als iedereen geboren was voor een kantoorbaan met grijs pak
    was er ook geen forum met topic zoals dit geweest.
    Klopt, maar ik vind iemand kidnappen en z'n familie bedreigen toch wat te ver gaan...
    ja, gaat inderdaad wel wat ver............................................... ?!

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marco (scheids)
    Quote Originally Posted by Mike
    En ook het aantal mensen wat betrokken is bij de roof. Hoe dom kan je zijn om meer dan 14 mensen erbij te betrekken.
    Kan jij ruim € 70.000.000,= in je eentje tillen dan?
    nee ik zou pakken wat ik kon tillen en de rest laten liggen. Waarom anderen erbij halen?

    waarom denk je dat iedereen gepakt wordt van deze groep?

    teveel mensen is teveel risico. Mensen gaan lullen en mensen lappen anderen erbij.

    en sowieso , er zijn vrouwen bij betrokken!!!??

    bij serieuze zaken moet je nooit vrouwen betrekken, die slaan altijd door als ze onder druk staan wie bedenkt nou zoiets?!

    hoe meer info ik over de kraak lees hoe belachelijker t wordt. Tis echt de grootste noob roof van de laatste twintig jaar.De enige garantie die ze hadden was een lange celstraf.

    van sporen wissen hebben ze blijkbaar nog nooit gehoord

    ik kan best respect hebben voor mensen die het criminele pad kiezen en zonder geweld zichzelf verrijken door banken en overheden op te lichten. De zogenaamde robin hoods zeg maar

    Maar laten we eerlijk zijn, deze bankrovers hebben er weinig kaas van gegeten. Het waren prutsers.....en daarom gaan ze nu ook allemaal lange tijd zitten. En als ze vrij komen is er geen cent meer over van de buit.
    Nou wat een succesverhaal , wat stoer allemaal zeg

  21. #46
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Ik typ met mijn mond dicht.
    dus mond houden slaat nerges op
    :-)

    Mensen die een misdaad begaan hebben ook een soort van code.
    Personen die een delict begaan op (of is het met) kinderen verdienen geen respect in hun wereld.


    Maar zullen we het on topic houden?
    Het was een gesprek over Lee Murray zover ik me het kan herinneren.


    Remco Pardoel

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    er is geen geweld gebruikt, dus dan had me ook geen fuck uitgemaakt als hij niet zou worden opgepakt.

    En mike: Alsof het allemaal zo makkelijk is om zo iets alleen te organiseren. helemaal alleen lukt je een overval (waarbij je een groot geldbedrag buit maakt) echt niet, en zeker niet een groots opgezette klus als die, lijkt mij. en nee, ik ben zelf geen dalton, Ik hou me niet bezig met de criminele branche, maar het lijkt me erg moeilijk om geen handlangers te hebben als je zo iets flikt.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mb79
    er is geen geweld gebruikt, dus dan had me ook geen fuck uitgemaakt als hij niet zou worden opgepakt.

    En mike: Alsof het allemaal zo makkelijk is om zo iets alleen te organiseren. helemaal alleen lukt je een overval (waarbij je een groot geldbedrag buit maakt) echt niet, en zeker niet een groots opgezette klus als die, lijkt mij. en nee, ik ben zelf geen dalton, Ik hou me niet bezig met de criminele branche, maar het lijkt me erg moeilijk om geen handlangers te hebben als je zo iets flikt.
    mee eens

    ik heb t ook niet over GEEN handlangers , ik verbaas me over het idioot hoge aantal handlangers. Thats all

    en sowieso ik was kneiterlam toen ik dat schreef vanacht dus neem t maar niet te serieus. Doe ik ook niet

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    en sowieso ik was kneiterlam toen ik dat schreef vanacht dus neem t maar niet te serieus
    daar heb ik ook best vaak last van. Dan lees je de dag erna wat je geschreven hebt en dan denk je: Damned!


    op de vot dermit

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Murray is gewoon een prutser opsluiten die gast en lang ook

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •