MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 53 of 53
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667
    en sowieso ik was kneiterlam toen ik dat schreef vanacht dus neem t maar niet te serieus
    daar heb ik ook best vaak last van. Dan lees je de dag erna wat je geschreven hebt en dan denk je: Damned!
    ja psies haha dan denk je echt hoezo schrijf ik zo'n lang verhaal en tering waar maak ik me allemaal druk om zeg. Oh well
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    On topic aub!

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    @ navyseal.

    Heb jij toevallig de lagere school overgeslagen. Naar ik me herinner is dat de plaats waar ze je punten en komma's op de juiste plek leren zetten. Dat voorrecht is je kennelijk ontnomen of je hebt er door gebrek aan een noodzakelijk aantal hersencellen geen gebruik van kunnen maken. In beide gevallen ben je dus minder bedeeld. Dat moeten we je dan maar vergeven. Verder ben ik benieuwd hoe je aan de naam Navy Seal komt. Heb je die verdiend doordat je in eigen persoon de Hell week hebt doorstaan of ben je een wannabe. Nu je voor navy seal geen rocketscientist hoeft te zijn, maar wel je eigen naam moet kunnen spellen, vrees ik dat jij een wannabe bent.
    Heel veel succes met je verdere posts, een licht van een nieuwkomer dat het niveau hier naar een hoger plan tilt zien we graag tegemoet. Nog zo'n briljante analyse over Ron N. zitten we allemaal op te wachten.

    Welkom

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •