MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default MIXFIGHT SOCCERLEAGUE 2006-2007

    Het WK is nog bezig, en vanwege de diefstal van mij memorystick hebben we geen officiele uitslag van 2005-2006 (Joop Ubeda heeft met overmacht gewonnen, dat weten we dan weer wel!), maar half augustus begint de competitie dus gewoon weer!

    En wanneer er voldoende animo voor is dan wil ik de mixfight soccerleague wel weer op me nemen. De regels zullen niet erg veel worden gewijzigd t.o.v. van vorig jaar (zie onder), zij het dat we de teams vooraf NIET bekend gaan maken. Bij de competitiestart maak ik alle teams dan bekend, waardoor niemand kan 'spieken'.

    Omdat het nogal wat werk is om de boel voor te bereiden, wil ik alvast weten of we het recordaantal deelnemers van 28 gaan overtreffen, en of er nog suggesties zijn voor evt. regelaanpassingen. Laat het maar weten!


    Hier de regels:

    * Je selecteert 11 spelers uit 11 verschillende teams in de Eredivisie. Wat dus inhoudt dat je nooit 2 spelers uit 1 team kan en mag hebben.

    * Iedereen speelt in het 4-3-3 systeem, wat voor de nOObs dus inhoud dat je 1 keeper, 4 verdedigers, 3 middenvelders en 3 aanvallers selecteert. Omdat er op verschillende sites wel eens twijfel kan ontstaan over de daadwerkelijke positie van een speler houden wij de posities aan van de VI seizoensgids. Teams doen pas mee na goedkeuring van de competitieleider.

    * Over het gehele seizoen heeft iedereen 5 wissels. Deze zijn naar eigen inzicht in te delen. Echter blijft de regel gelden dat er NOOIT meer dan 1 speler van dezelfde club in 1 team mag spelen. Let dus op met evt. tussentijdse transfers! Wissels kunnen op ieder moment worden opgegeven via een PM naar de competitieleider, en zijn van kracht in de eerstvolgende ronde nadat er een bevestigings PM is verzonden door de competitieleider. De wissels zijn optioneel, dus hoeven niet te worden toegepast. Echter is het slim om in het geval van een transfer, wanneer er 2 speler van 1 club in je team staan, te wisselen. Wanneer een speler tussentijds verhuist naar een club waar je nog geen speler van hebt, is er niets aan de hand, maar een tweede speler van 1 club levert nooit punten op. Goed de transfermarkt in de gaten houden dus! Wanneer je 5 wissels op zijn, dan kun je nog wisselen, maar dan kost dit je 50 punten. Deze 50 punten worden van je totaal afgetrokken op het moment van de wissel!

    * Teams dienen te worden ingestuurd voor ... augustus 00:00 uur (12 augustus begint de competitie). Later ingeschreven teams kunnen uiteraard meedoen, maar zullen niet aan de eerste competitieronde kunnen meedoen (hetgeen dus aanzienlijk wat punten kost).

    PUNTENTELLING:

    * Een gewonnen wedstrijd levert de speler 3 punten op, een gelijkspel 1 punt en een verlies levert 0 punten op

    * Een basisplaats levert 2 punten op, wanneer een speler echter gewisseld wordt gaat hier 1 punt vanaf. Invalbeurten leveren ook 1 punt op.

    * Een goal levert verschillende scores op, afhankelijk van de veldpositie van een speler. Scoort een aanvaller, dan levert dit 6 punten op. Wanneer een middenvelder scoort dan levert dit 8 punten op, en scoort een verdediger of doelman dan worden er 10 punten verdiend. Bij een benutte penalty worden 4 punten gescoord, ongeacht de veldpositie van de speler. Een eigen goal levert -5 op voor de betrokken speler.

    * Wanneer een keeper de 0 houdt, dan levert dit hem 5 punten op. Wanneer een team de 0 houdt dan ontvangen de verdedigers van dit team 3 punten.

    * Gele en rode kaarten leveren strafpunten op. Een gele kaart is -3, wanneer dezelfde speler in 1 wedstrijd 2x geel ontvangt is dit -6 en een directe rode kaart is -8


    De teams kunnen vanaf heden worden ingeleverd (ovv naam team en je forumnaam) door een PM te sturen aan HUNTER. Wanneer het team is goedgekeurd zal het team in deze topic vermeld worden en zul je hier een bevestiging van ontvangen per PM.

    Voor vragen kun je via PM ook terecht bij HUNTER.
    Voor alle duidelijkheid, je kunt nog niet officieel inschrijven, dit kan zodra de VI seizoensgids uitkomt!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    Uiteraard doe ik weer mee!!!!
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat ik dit jaar ook maar eens meedoe. Vorig jaar was ik er te lui voor, maar vond het wel leuk om te volgen.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    fryslan
    Posts
    2.564
    vCash
    126000

    Default

    count me in!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    "Steekt hand op"
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Veenendaal
    Posts
    1.662
    vCash
    126000

    Default

    ik doe zeker weer mee! jammer dat de eindstand van vorig seizoen niet bekend is maar daar kan jij helemaal niks aan doen! super juist dat je het weer allemaal wilt gaan regelen!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Oh ja 1 regelverandering. Niemand mag Huntelaar in zijn team hebben.....
    Behalve ik dan :mrgreen:

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Heeft iemand trouwens de beker al aan Joop overhandigd? Zou wel jammer zijn als dat niet gebeurt....

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    ikke ikke ikke
    doe ook weer mee hoor
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.283
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru
    Heeft iemand trouwens de beker al aan Joop overhandigd? Zou wel jammer zijn als dat niet gebeurt....
    het is helaas nog niet gelukt om de beker aan Joop te overhandigen maar dit gaat uiteraard nog wel gebeuren.

    Enne , ik doe ook weer mee Sebas.


    Aujourd'ui ne pas executez de homofile - vandaag geen flikker uitgevoerd.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Ik doe ook wel weer mee.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    VIANEN
    Posts
    1.810
    vCash
    37639

    Default

    aanwezig!!

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    anders post jij ff alles wat je wil zeggen in 1 reply.... scheelt weer scrollen

    En Joop heeft afgelopen seizoen terecht gewonnen! De beker komt echt nog wel naar hem toe!

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  14. #14
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Vorig jaar deed ik voor de eerste keer mee en stond ik de eerste helf van de competitie in de top 10. De 2e helft van de competitie in de top 5 en zelfs een tijd op nummer 2 achter Joop!
    Ik vond het dan ook erg leuk en ben zeker weer aanwezig dit jaar!Ook top van je Hunter dat je bereid bent zoveel extra werk op je te nemen!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Ben weer van de partij

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default HP niet ingelogt

    Ik wil absoluut ook wel weer mee doen!

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil absoluut ook wel weer mee doen!

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Is er ergens een overzicht welke spelers er bij welke clubs spelen ?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •