MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default pride owgp final matchmaking

    het is bekend gemaakt op de jap pride site(bron sherdog)

    CROCOP vs SILVA

    NOG vs BARNETT

    dit word echt top(precies hoe ik het wilde)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    JAAAAAAAAAAAAA!!!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Jammer. Ik had liever Silva vs Nog en CroCop vs Barnett gezien.....CroCop en Nog gaan dit vrij makkelijk winnen denk ik.

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  4. #4
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Hmmm zou Barnett hier voor een verrassing gaan zorgen? In het standup gedeelte van Nog heb ik nooit zo veel vertrouwen, Barnett is staand niet slecht, dus dan moet het naar de grond. Eens kijken hoe beiden aan elkaar gewaagd zijn.

    Cro-Cop vs Silva zou voor Mirko alleen een probleem kunnen worden als Silva vanaf het begin druk zet en Mirko niet in de wedstrijd laat komen. Kan Cro-Cop het tempo bepalen dan denk ik dat Silva de beperkingen van zijn eigen MT-game zal leren kennen.
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ik hoop op Silva vs Nog in de finale.
    Op een of andere manier heb ik echt de schurft aan die Barnett.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  6. #6
    Jochem Guest

    Default

    Silva bij KTFO. hoop ik.

    Barnett by decision.... denk dat dit een upset wordt. Nog heeft weinig indruk op me gemaakt laatste tijd.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    jochem die snapt het.

    SIlva om heel dat toernooi te winnen. en zo niet dan iedergeval een KO op mirko. zou super zijn.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by silav4life
    jochem die snapt het.

    SIlva om heel dat toernooi te winnen. en zo niet dan iedergeval een KO op mirko. zou super zijn.
    x2 2x

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Ik hoop op Silva vs Nog in de finale.
    Op een of andere manier heb ik echt de schurft aan die Barnett.
    Barnett spreekt mij ook niet echt aan...

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by silav4life
    jochem die snapt het.

    SIlva om heel dat toernooi te winnen. en zo niet dan iedergeval een KO op mirko. zou super zijn.
    Silva krijgt Mirko nooit KO. Silva krijgt Mirko niet op de grond, daarbij is Silva ook niet bepaald een meester in het grondgevecht daarentegen is Mirko heel erg weerbaar geworden op de grond. Mirko is van nature groter en sterker, staand is Mirko een betere kickbokser dan Silva, ik denk dat Silva wel eens aan het kortste eind kan gaan trekken. Dit is in geen geval nog te vergelijken met hun eerdere confrontatie.


  11. #11
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    2.485
    vCash
    126000

    Default

    Pittige line up, maar denk dat het Nog tegen silva wordt in de finale......al moet ik wel zeggen dat wanderlei het moeilijk gaat krijgen, CC is een stuk beter geworden en silva gaat NATUURLIJK die batlle aan staand......en dat gaat keihard worden!!! 8-)

  12. #12
    Jochem Guest

    Default

    Ik vind Barnett wel een leuke, aggresieve vechter die IMO tenminste met een heel arsenaal voor de KO of sub gaat. "he brings it on" zoals de amerikanen het zeggen. Ik ben echt zwaar benieuwd naar zijn partij tegen Nog iig, aangezien hij Cro-cop staand enigzins tegenwicht bood, tot zijn conditioning een factor werd. Dit in tegenstelling tot Nog die zon beetje de hele ring werd doorgeslagen tot ie CC prachtig subte.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Wordt voor Nog ook de eerste keer dat hiij een tegenstander heeft die groter en zwaarder is en wél mensen kan subben. Dat kon je van Sapp of Zuluzinho niet zeggen. Daarnaast kan Barnett wel een paar klappen hebben net als Nog maar zie ik Nog hem niet zo snel naar de grond brengen. Wil Nog winnen van Barnett dan zal hij eens zelf de druk moeten zetten en moeten jagen op een takedown. Voor trappen hoeftie iig niet bang te zijn bij Barnett.
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Barnett is gewoon een mafkees, maar wel een met talent en ballen.

    Ik ben heel nieuwsgierig naar zijn partij tegen Nog. Ik schat ze vrij gelijkwaardig in, Nog iets beter op de grond, Josh beter staand. Het grote verschil zit hem in offensief - defensief. Who wil prevail???
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Silva vs cro cop. Ik ga toch voor Silva. Cro cop vind ik nou niet bepaald indrukwekkend de laatste tijd. Weglopen tegen hunt de hele tijd....

    Silva moet hem gewoon onder druk zetten en keihard knokken,

  16. #16
    Jochem Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Cave
    Wordt voor Nog ook de eerste keer dat hiij een tegenstander heeft die groter en zwaarder is en wél mensen kan subben. Dat kon je van Sapp of Zuluzinho niet zeggen. Daarnaast kan Barnett wel een paar klappen hebben net als Nog maar zie ik Nog hem niet zo snel naar de grond brengen. Wil Nog winnen van Barnett dan zal hij eens zelf de druk moeten zetten en moeten jagen op een takedown. Voor trappen hoeftie iig niet bang te zijn bij Barnett.
    goed punt, maar volgens mij wegen ze momenteel hetzelfde (ongeveer 110-115 kilo), en ze zijn ook even groot.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Ik denk dat de finale een rematch tussen Nog en Cro Cop wordt 8-)

  18. #18
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ik ga v oor silva - Nog...

    tuurlijk is CC gegroeid maar ik vind hem na de pot tegen Fedor erg lauw geworden...

    Silva by KO

    Nog ook.
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  19. #19
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    257
    vCash
    126000

    Default

    ik hoop dat CC niet het ``virus`` heeft opgelopen zoals bijvoorbeeld VIror, Igor, Ignashov en nog een paar toppers die het ineens niet meer lukt of de spirit hebben om bij de top te blijven

  20. #20
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem
    Quote Originally Posted by Cave
    Wordt voor Nog ook de eerste keer dat hiij een tegenstander heeft die groter en zwaarder is en wél mensen kan subben. Dat kon je van Sapp of Zuluzinho niet zeggen. Daarnaast kan Barnett wel een paar klappen hebben net als Nog maar zie ik Nog hem niet zo snel naar de grond brengen. Wil Nog winnen van Barnett dan zal hij eens zelf de druk moeten zetten en moeten jagen op een takedown. Voor trappen hoeftie iig niet bang te zijn bij Barnett.
    goed punt, maar volgens mij wegen ze momenteel hetzelfde (ongeveer 110-115 kilo), en ze zijn ook even groot.
    Ik dacht echt dat Barnett bij zijn wedstrijd tegen Alexander nog 127 kg woog. Kennelijk een leesfoutje
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie echt geen punt waar Barnett het Nogueira moeilijk zou kunnen maken. Nogueira is boksend ontzettend vooruit gegaan, en zijn subs zijn nog steeds de beste van het circuit. Daarbij komt dat Barnett geen plan B heeft... als 1 poging tot sub mislukt is hij leeg en heel kwetsbaar.

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Ik hoop op Silva vs Nog in de finale.
    Op een of andere manier heb ik echt de schurft aan die Barnett.
    Volledig mee eens...


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Virus
    Quote Originally Posted by ashi76
    Ik hoop op Silva vs Nog in de finale.
    Op een of andere manier heb ik echt de schurft aan die Barnett.
    Volledig mee eens...
    Toch denk ik niet dat Silva het van CC gaat winnen!
    Het zijn alle twee top drie vechters maar van nature is Mirko zwaarder, sterker en doet aan snelheid zeker niet onder voor Silva...

    Het zou echt geweldig zijn als Silva deze weet te winnen maar het zou ook voor het eerst zijn dat ik niet mega teleurgesteld zou zijn bij een verlies van hem... Ik vind het immers ook een genot om Mirko te zien knokken, zeker als het een rematch betreft tegen Nogueira....


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  24. #24
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    vergeet niet dat silva al eens tegen crocop gestaan heeft.. toen was het een draw...

    ik geef hun een 50/50... en daarnaast.. komop dit is mma.. Alles is mogelijk.

  25. #25
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    475
    vCash
    126000

    Default

    Qua kickboksen geef ik toch het voordeel aan crocop, maar het is een mma gevecht dus geen grote handschoenen maar kleine. Dus ben je voorzichtig met inzetten. In ieder geval voorzichterger dan met kb. silva is erg wild en kan weleens een soort van "lucky shot" raken en dan afmaken. Maar cc is erg gegroeid sinds hun gevecht. dus het kan beide kante opgaan. toch hoop ik op silva weet niet waarom, maar ik hoop het toch

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •