MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default 'Feyenoord onderhandelt weer over transfer Kuijt'

    'Feyenoord onderhandelt weer over transfer Kuijt'

    26/7/2006 8 :36

    Gaat hij wel of gaat hij niet? Waar zaakwaarnemer Rob Jansen vorige week uit de doeken deed dat Dirk Kuijt met 'geen enkele club in onderhandeling is' en hij bij Feyenoord ook startte aan de voorbereiding, lijkt de aanvaller alsnog uit Rotterdam te vertrekken.
    De Telegraaf meldt dat Feyenoord weer met Liverpool om de tafel zit om te onderhandelen over de transfersom voor de 26-jarige aanvoerder. Zelf zegt Kuijt deze week in Voetbal International 'dat er een club geïnteresseerd is waar ik graag zou willen spelen.'

    'Er is alleen een verschil tussen willen en kunnen', zegt de Katwijker in VI. 'Die club zal er met Feyenoord moeten uitkomen en mij dan het gevoel geven dat ze me echt graag willen hebben. Dat gevoel heb ik nodig. Een tussenweg bestaat niet.'
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    haha dit ziet er goed uit

    de man wil echt graag weg

    en dat is logisch


    die speelt dit jaar nog ergens anders

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Kuijt wil gewoon heel erg graag CL spelen en dan moet je niet bij feyenooit blijven

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Ik zeg niks...... :twisted:

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Nieuwe elftalfoto Feyenoord mét Kuijt

    26/7/2006 14:54

    Feyenoord maakte woensdagochtend een nieuwe foto van de complete selectie. In Winterswijk stond Dirk Kuijt wel tussen zijn ploegmaats, daar waar hij vorige week tijdens een eerste fotosessie nog had ontbroken.

    Het was tegelijkertijd reden voor Feyenoords algemeen directeur Chris Woerts om nog eens te bendrukken dat een transfer van de huidige aanvoerder nog ver weg is, ook al meldde De Telegraaf woensdagochtend dat de Rotterdamse club opnieuw met Liverpool in onderhandeling zou zijn.

    'Blijkbaar hechten de kranten geen waarde aan het oude journalistieke principe dat je dingen even moet checken voordat je ze publiceert. De realiteit is dat wij over Dirk Kuyt momenteel met geen enkele club onderhandelen. En zolang dat zo blijft, blijft Dirk gewoon bij Feyenoord’, reageerde Woerts.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Zou ik ook zeggen over de grootste speler die feyenooit ooit gehad heeft

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Geen club lijkt hem te willen hebben. Alleen voor een habbekrats als aanvulling voor de bank zijn ze geinteresseerd zo lijkt het.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Je hebt de laatste tijd wel veel moeite met inloggen he ??
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  9. #9
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Een echte held :roll:

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •