MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 106

Thread: Gegard Mousasi

  1. #26

    Default

    Het is zeker n goede vechter en daar kan hij het beter bij laten.

    Want als je n interview van m leest....( :x )

    komt ie over als n beetje n rampfiguur, mischien n beetje d leeftijd, Badr had ook zoiets. Mensen hebben dan wel is de neiging er n beetje tegenaan te schoppen.

    Volgens mij is Rodney er gebrand op m te slopen, en ik gok dat dat m wel is heel goed gaat lukken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Het is zeker een toptalent dat lijkt me duidelijk. Ik hoop dat hij een mooie toekomst in Japan tegemoet gaat. Misschien dat de partij tegen Jordan ook nog eens komt!!

  3. #28

    Default

    Quote Originally Posted by BlackPearl26
    Het is zeker n goede vechter en daar kan hij het beter bij laten.
    Want als je n interview van m leest....( :x )

    komt ie over als n beetje n rampfiguur, mischien n beetje d leeftijd, Badr had ook zoiets. Mensen hebben dan wel is de neiging er n beetje tegenaan te schoppen.

    Volgens mij is Rodney er gebrand op m te slopen, en ik gok dat dat m wel is heel goed gaat lukken.
    Welke interviews heb jij gelezen . Zijn laatste interview voor pride deed hij gewoon ontzettend goed. In de engelse taal de internationale media te woord gestaan. Misschien volgt dit :ramp figuur" media training. Net zo als hij deze zaken verder ontwikkeld zullen ook zijn trainingen en gevechten zich steeds blijven ontwikkelen.

    Oh ja. Rodney zal voor hem een zware dobber worden. Rodney is met zorg gekozen als tegenstander. Ten eerste een vechter met een leeuwenhart en bovenal een met een zeer hoog MT en MMA gehalte. Als Rod al zijn titels (belts) in de ring legt zal mousasi hieronder bedolven worden. Wil alleen hiermee aangeven dat het voor Mousasi de eerste zware tegenstander wordt op nederlandse bodem. Ik denk niet dat het een sloop partij wordt maar een gevecht met weinig onderbrekingen .

    apy echteld

  4. #29

    Default

    Quote Originally Posted by BlackPearl26
    Het is zeker n goede vechter en daar kan hij het beter bij laten.
    Want als je n interview van m leest....( :x )

    komt ie over als n beetje n rampfiguur, mischien n beetje d leeftijd, Badr had ook zoiets. Mensen hebben dan wel is de neiging er n beetje tegenaan te schoppen.

    Volgens mij is Rodney er gebrand op m te slopen, en ik gok dat dat m wel is heel goed gaat lukken.
    Welke interviews heb jij gelezen . Zijn laatste interview voor pride deed hij gewoon ontzettend goed. In de engelse taal de internationale media te woord gestaan. Misschien volgt dit :ramp figuur" media training. Net zo als hij deze zaken verder ontwikkeld zullen ook zijn trainingen en gevechten zich steeds blijven ontwikkelen.

    Oh ja. Rodney zal voor hem een zware dobber worden. Rodney is met zorg gekozen als tegenstander. Ten eerste een vechter met een leeuwenhart en bovenal een met een zeer hoog MT en MMA gehalte. Als Rod al zijn titels (belts) in de ring legt zal mousasi hieronder bedolven worden. Wil alleen hiermee aangeven dat het voor Mousasi de eerste zware tegenstander wordt op nederlandse bodem. Ik denk niet dat het een sloop partij wordt maar een gevecht met weinig onderbrekingen .

    apy echteld

  5. #30
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    911
    vCash
    126000

    Default

    blijft mousasi daarna in de 93 kilo klasse of gaat hij weer terug naar de 83 na het gevecht met faverus :?:

    verder zal het zeker een top partij worden.
    ben ook zeer benieuwd hoe hij het gaat doen tegen gono
    wens hem veel succes

  6. #31

    Default

    Quote Originally Posted by Jani
    blijft mousasi daarna in de 93 kilo klasse of gaat hij weer terug naar de 83 na het gevecht met faverus :?:

    verder zal het zeker een top partij worden.
    ben ook zeer benieuwd hoe hij het gaat doen tegen gono
    wens hem veel succes
    Het gevecht tegen rod is afgesloten rond de 88/89 kg.Rod gaat een stukje omlaag en Gegard een beetje omhoog.
    Tegen gono wordt het weer lastig. Weet van Gono dat hij veel kan nemen en aan het einde vande partij het vermogen heeft nog een beetje extra gas te geven.
    Let's.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Apy, is het de bedoeling dat Gegard in de toekomst misschien LHW gaat vechten of blijft hij in deze gewichtsklasse ?

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #33

    Default

    Quote Originally Posted by apy echteld
    Quote Originally Posted by BlackPearl26
    Het is zeker n goede vechter en daar kan hij het beter bij laten.
    Want als je n interview van m leest....( :x )

    komt ie over als n beetje n rampfiguur, mischien n beetje d leeftijd, Badr had ook zoiets. Mensen hebben dan wel is de neiging er n beetje tegenaan te schoppen.

    Volgens mij is Rodney er gebrand op m te slopen, en ik gok dat dat m wel is heel goed gaat lukken.
    Welke interviews heb jij gelezen . Zijn laatste interview voor pride deed hij gewoon ontzettend goed. In de engelse taal de internationale media te woord gestaan. Misschien volgt dit :ramp figuur" media training. Net zo als hij deze zaken verder ontwikkeld zullen ook zijn trainingen en gevechten zich steeds blijven ontwikkelen.

    Oh ja. Rodney zal voor hem een zware dobber worden. Rodney is met zorg gekozen als tegenstander. Ten eerste een vechter met een leeuwenhart en bovenal een met een zeer hoog MT en MMA gehalte. Als Rod al zijn titels (belts) in de ring legt zal mousasi hieronder bedolven worden. Wil alleen hiermee aangeven dat het voor Mousasi de eerste zware tegenstander wordt op nederlandse bodem. Ik denk niet dat het een sloop partij wordt maar een gevecht met weinig onderbrekingen .

    apy echteld
    Khad t over n intervieuw op fighttalk, en dat intervieuw in RR (vooral die laatste is een topper! (kgok dat die gegeven was een dag voor d media training .)

    Dat doet niks af van d vechter hor (want een vechter is het zeker)
    Kzal alleen niet zo snel voor die gozer "op d banken gaan", thats all

    Kwil d partij tegen Rodney zeker kijken! Een matchup die alles in huis heeft om een knal partij te worden! Top!

  9. #34
    Join Date
    May 2007
    Location
    El Norte de Holanda
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Apy, is het de bedoeling dat Gegard in de toekomst misschien LHW gaat vechten of blijft hij in deze gewichtsklasse ?
    Ik denk LHW en misschien zelfs HW

  10. #35
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Grappig, deze thread...

    Reps voor het naar boven halen...

  11. #36
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Grappig, deze thread...

    Reps voor het naar boven halen...
    Haha, ik las de openingspost en dacht WTF? Daarna zag ik pas de datum

    Dat Gegard een wereldtopper is valt inmiddels door niemand meer te ontkennen.
    Gegard = de Nederlandse/Armeense versie van Fedor

  12. #37
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous View Post
    Wie zou er in Nederland van Gegard Mousasi kunnen winnen ?

    Ik vraag dit omdat ik vind dat die gozer teveel gehyped word. Ok, hij is een goede vechter maar nog geen wereldtopper IMO. Er zijn in Nederland nog genoeg mooie en zware tegenstanders voor hem.

    Gegard vs Jordan
    Gegard vs Oktay Karatas
    Gegard vs Brian Maulany
    Gegard vs Siyar
    ik vind mousasi wel een wereldtopper, vanwege

    -zijn goede record (25-2)
    -indrukwekkende stoppages over Kang, Manhoef, Jacare, Lombard etc.
    -de rust die hij uitstraalt en het gemak waarmee hij alles lijkt te doen
    -zijn allround game

    ik vind het verwonderlijk dat veel mensen mousasi overrated vinden. Hebben we eindelijk een solide topper, wordt er nog geflamed.

    /edit: oh fuck ik realiseer me dat dit een ontzettend oud topic is. fail voor mij.

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  13. #38
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    GVD....ik maar lezen en lezen....who the fuck is die anonymous....toen het over mousasi vs faverus ging in ahoy in november begon het te dagen...gvd!!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by michaell View Post
    Ik denk LHW en misschien zelfs HW
    Haha reps

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #40
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Ik dacht eerst dat hij GeRard heette, dus ik tegen iedereen over gerard praten, maar niemand wist wie ik bedoelde .....

  16. #41
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Winschoten
    Posts
    927
    vCash
    126000

    Default

    Zo zie je maar hoe het kan lopen......eerst twijfelt men nog over zijn kwaliteiten en zo ineens is het een wereldtopper!

  17. #42
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Die gozer maakt zo'n stormachtige ontwikkeling door.. Niet normaal zeg.
    En uber-cool erbij blijven. Dat is nog het mooiste! Geen praatjes, niets.
    Net als dat filmpje met volgens mij Shamrock, dat hij door het beeld liep bij dat interview.

  18. #43
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    hij heeft zeker weten zn sporen verdiend.
    ik denk dat hij een icoon kan worden
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  19. #44
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Die gozer maakt zo'n stormachtige ontwikkeling door.. Niet normaal zeg.
    En uber-cool erbij blijven. Dat is nog het mooiste! Geen praatjes, niets.
    Net als dat filmpje met volgens mij Shamrock, dat hij door het beeld liep bij dat interview.

  20. #45
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous View Post
    Wie zou er in Nederland van Gegard Mousasi kunnen winnen ?

    Ik vraag dit omdat ik vind dat die gozer teveel gehyped word. Ok, hij is een goede vechter maar nog geen wereldtopper IMO. Er zijn in Nederland nog genoeg mooie en zware tegenstanders voor hem.

    Gegard vs Jordan
    Gegard vs Oktay Karatas
    Gegard vs Brian Maulany
    Gegard vs Siyar
    Ben je niet goed ? deze man slaat heel dream aan goort plus hij doet het nog goed in k-1 ook en nog vind je hem niet goed , alle respect voor die andere vechters hoor maar die kennen niet tegen hem op .

    Heb je jordan zijn striking wel eens gezien ? doet gewoon pijn aan me ogen .

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    LOL.... kijk naar de datum

  22. #47
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    LOL.... kijk naar de datum
    hahaha

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    909
    vCash
    126000

    Default

    Gergard is Top 10 materiaal voor de MW/LHW/HW:

    Gewonnen van Jacare, Manhoef, Kang, Cyborg,Hunt KO overwinning op Musashi op k-1 regels.

    Noem maar een nederlandse topper die er dichtbij komt ja precies ja niemand

  24. #49
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Leiden
    Posts
    171
    vCash
    126000

    Default




    Haha

  25. #50
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    check em ook wijzen op de achtergrond.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •