MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default Francois Lubbers

    ik zat net wat ouwe videos te kijken, en ik kwam meerdere partijen tegen van francois lubbers. Een hele goede A-klasse vechter, die altijd vooruit blijft vechten, en zich voor 200% inzet! Hij heeft ook veel KO's op zijn naam staan. De laatste partij die ik van hem heb gezien is ongeveer 3 jaar geleden, in rotterdam, daar won hij de nederlandse titel geloof ik door zijn tegenstander te verslaan op TKO. Sindsdien heb ik niks meer van hem gehoord of gezien, ik vroeg me af of iemand weet of hij nog traint, en zo ja, wanneer we hem weer in de ring gaan zien!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    408
    vCash
    126000

    Default

    Francois is mijn broer!!!! hahahahah!!! hij traint bij vos en hij heeft 21 mei voor de laatste in spanje gevochten... hij traint heel hard nog....en hij is nog steeds een hele goeie vechter!!!!!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    hij zal in 2003 toen in breda tegen johan dam vechten voor nederlandse titel. is toen niet doorgegaan, verder heb ik er nooit meer iets van gehoord

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by alex da silva
    Francois is mijn broer!!!! hahahahah!!! hij traint bij vos en hij heeft 21 mei voor de laatste in spanje gevochten... hij traint heel hard nog....en hij is nog steeds een hele goeie vechter!!!!!
    Ruud?

  5. #5
    Join Date
    May 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    484
    vCash
    126000

    Default

    francois heeft vanwege een blessure na zn laatste wedstrijd in september 2003 bijna 3 jaar stil gestaan. hij kreeg te horen dat hij kon vechten in barca, en na 3 maanden trainen heeft hij een top wedstrijd gedraaid! Maar helaas vocht hij tegen een lokale "held" en na een pak slaag te hebben uitgedeeld krijg hij onterecht onbeslist... Maar is nu weer volop in training en zullen hem binnenkort wel weer zien knokken!!

  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fr3ddy
    Quote Originally Posted by alex da silva
    Francois is mijn broer!!!! hahahahah!!! hij traint bij vos en hij heeft 21 mei voor de laatste in spanje gevochten... hij traint heel hard nog....en hij is nog steeds een hele goeie vechter!!!!!
    Ruud?
    LOL

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •