MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Almere
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default Roy van der H licht Lange Frans en Baas B op

    'Meneer had mooie praatjes'

    Hoeveel moeten er nog komen?
    door Colette Boegman en Johan van den Dongen
    AMSTERDAM - Zij kunnen het amper bevatten en zijn bovenal witheet. Rappers Lange Frans en Baas B. zitten buiten hun schuld in een lastig en vooral bedreigend parket. Hun voormalige roadie Roy van der H. (28), met wie zij 2½ jaar dag en nacht optrokken, blijkt zich achter hun rug om te hebben voorgedaan als hun manager. "Hij regelde zogenaamd optredens van mij en Baas B., liet de discotheekeigenaar vooraf betalen en stak zo vele duizenden euro's in zijn zak. En intussen was iedereen boos op ons, want wij kwamen niet opdagen" , zegt 'Lange' Frans Fredriks.

    De eerste incassokleerkasten hebben zich al gemeld bij de echte manager, Willem van den Brandt. Of hij even over de brug wil komen. Van den Brandt, die zich niet meer veilig voelt in zijn eigen huis, begrijpt inmiddels hoe de vork in de steel zit. Een e-mail van een discotheekeigenaar uit Spanje bracht de zaak vorige week aan het rollen. "Frans en Bart zouden zes optredens geven in de discotheek Snoepy's in de badplaats Salou. We waren met stomheid geslagen. De baas van de tent rekende op ons. De promotie was al volop aan de gang. Er was betaald en het contract was door beide partijen ondertekend."

    De discotheekeigenaar had 12.500 euro overgemaakt op de rekening van Van der H. Tot zijn verbazing kwam daar nog eens 5000 euro bovenop: Lange Frans en Baas B. zouden namelijk een beter betaald optreden kunnen krijgen en de vliegtickets waren bovendien duurder geworden, volgens Van der H. Het was ja of nee voor de Spanjaarden. Een woordvoerder van de discotheek: "Vreemd genoeg moesten we die 5000 euro op de rekening van de vriendin van Van der H. storten."

    Om verdere problemen voor te zijn, hebben Lange Frans en Baas B. besloten op het vliegtuig te stappen om de discotheekeigenaar 'gratis' te geven wat hem is beloofd.

    Bedrogen

    Lange Frans kan het niet geloven. "We hebben met Roy zo veel dingen meegemaakt. Vooral ook goede dingen. Ondertussen was hij achter onze rug om al bezig de boel op te lichten. Ik voel mij zwaar bedrogen. Roy was wel verslaafd aan geld. Hij leefde ver boven zijn stand. We waarschuwden hem al: Roy, ga goedkoper wonen en rij in een kleinere auto. Als je drie keer zoveel opmaakt als je verdient, lopen de schulden natuurlijk snel hoog op", aldus Frans.

    "Roy is een ontzettend aardige en beleefde jongen. Hij spreekt altijd met twee woorden en weet waarover hij praat. Daarom tuinen mensen er ook zo makkelijk in. Als je Roy ziet, lijkt hij goudeerlijk." Ook rapper Bizzey ging het schip in. Hij stapte naar de politie, omdat Amersfoorter Van der H. in de hoedanigheid van zijn manager zijn rekening zou hebben geplunderd. "Als ik hem weer tegenkom? Dan vallen er weinig woorden en veel klappen", zei Bizzey gisteren.

    Directeur John Pikkaart van autoverhuurbedrijf Amcar deed gisteravond aangifte, omdat de nepmanager maandenlang zonder te betalen rondreed in een huurauto en het voertuig uiteindelijk met een opgeblazen motor op de stoep van het bedrijf achterliet. Schade: rond de 7000 euro. Het eigen risico van 1500 euro is voor rekening van het echte management van Lange Frans en Baas B. "Meneer had mooie praatjes", zegt Pikkaart.

    Hoe groot de totale schade is die Van der H. heeft aangericht, is nu nog niet te overzien. "Volgens de laatste berichten zit Van der H. in het buitenland", zegt manager Van den Brandt. "Voor hetzelfde geld sluit hij op dit moment weer een deal met een discotheekeigenaar voor een optreden. En hoeveel nepboekingen hebben Frans en Bart nog staan? Geen idee. Ik kan deze ellende niet overzien."

    Roy van der H. was gisteren niet voor commentaar bereikbaar.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Almere
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Ik lach me kapot
    Hij is de ex van Melissa van paradise hotel
    Was inderdaad een aardige jongen alleen een charmeur

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    "Volgens de laatste berichten zit Van der H. in het buitenland"
    Van der W. is toevallig ook op vakantie??
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  4. #4
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS
    Van der Wal?

    haha lol.... en gevlucht naar het buitenland... ze vermoeden thailand

  5. #5
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Almere
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    mail roy van der heiden even dan weet je het

    [email protected]

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •