MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 60
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Inderdaad, veel plezier met Nevland
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Nou idd... ik heb er weer veel vertrouwen in dit seizoen. :?
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Succes, Dirk Kuyt!



    En ook succes Feyenoord.... die zullen het meer nodig hebben dit seizoen ben ik bang.....

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik gun het Kuijt wel en hoop dat het goed gaat bij Liverpool

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #30
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    DIRK KUYT NAAR LIVERPOOL

    Feyenoord heeft met Liverpool overeenstemming bereikt over de transfer van Dirk Kuyt naar de topclub in de Premier League. De Feyenoord-spits stond al lang op het verlanglijstje van manager Rafael Benitez, maar verder dan een voorzichtige verkenning begin juli is het nooit gekomen. Daarna is er ook geen enkel contact meer geweest tussen de clubs, totdat het management van Liverpool begin deze week weer bij Feyenoord aan de deur klopte met een serieus bod, waarna de onderhandelingen werden afgerond.


    ‘We hebben er alles aan gedaan om Dirk voor Feyenoord te behouden’, aldus voorzitter Jorien Van den Herik. ‘Daar zijn we heel ver in gegaan en Dirk stond daar voor open, maar we wisten ook dat als zijn droomclub zou komen, de kans zou bestaan dat hij zou vertrekken. Liverpool, ook dat was bekend, was en is zijn droomclub. Veel clubs hebben de afgelopen periode geprobeerd Dirk te contracteren, maar telkens heeft hij nee tegen die clubs gezegd omdat ze niet aansprekend genoeg waren voor hem, terwijl er toch zeer gerenommeerde clubs tussen zaten. Dat tekent de instelling van Dirk: of Feyenoord of mijn droomclub.’

    Feyenoord, Dirk Kuyt en zijn management in de persoon van Rob Jansen hebben altijd aangegeven dat alleen in goed onderling overleg een transfer tot stand zou komen. Jorien Van den Herik: ‘Alle partijen hebben zich aan de afspraken gehouden en tot op heden was de reactie steeds nee, maar toen Liverpool met een serieus bod aanklopte wisten we dat een transfer tot de mogelijkheden behoorde.’

    Dirk Kuyt tekent een vierjarig contract in Liverpool. ‘Het is jammer voor Feyenoord, maar we gunnen hem deze stap’, zegt Van den Herik. ‘We moeten Dirk dankbaar zijn voor zijn inzet en loyaliteit richting Feyenoord en haar supporters. Hij verdient respect en een groots afscheid van Feyenoord en we hopen dat hij na zijn buitenlandse loopbaan weer terugkeert in De Kuip.’

    Dirk Kuyt is ingenomen met zijn overstap naar de winnaar van de UEFA Champions League in 2005: ‘Liverpool is voor mij inderdaad de droomclub waar ik naar uitkeek. Er was meer belangstelling uit het buitenland, maar voor mijn gevoel was er niet één bij van het kaliber Liverpool. Een geweldige club met een enorme uitstraling en een fantastisch meelevend publiek. En een historie om van te smullen. Ik vind het een eer om voor zo’n club te gaan spelen.’

    ‘Ik verlaat Feyenoord met gemengde gevoelens. Ik heb drie geweldige jaren beleefd in Rotterdam, ondanks het feit dat we geen grote prijs hebben kunnen winnen. Het publiek bleef zich desondanks positief opstellen, Feyenoord-supporters zijn fans zoals elke club ze in hun stadion zou willen hebben. Daar zal ik altijd respect voor blijven houden, zoals ik dat ook heb voor al de mensen binnen de club. Daarom beschouw ik het ook als een eer dat de voorzitter mij ooit graag terug wil zien in de Kuip. Daar spreekt waardering uit. Ik wens de spelers, trainers en alle fans heel veel succes toe dit seizoen. Vanuit Engeland blijf ik alles volgen wat er in de Kuip gebeurt.’

    Jorien Van den Herik erkent dat de transfer op een ongelukkig moment komt, zo vlak voor de start van de competitie: ‘Maar dat kun je Dirk niet aanrekenen, daar is het Europese transfersysteem debet aan. Competities zijn al lang en breed begonnen in veel landen maar tot 31 augustus bestaat er een grote mate van onzekerheid. Het systeem van een transfer window tot en met 31 augustus werkt gewoon niet, daar moet in Europees verband echt over gesproken worden. Door het systeem zitten trainers en spelers lang in onzekerheid en als club weet je nooit zeker wat er nog kan gebeuren, daar is de transfer van Dirk nu een voorbeeld van.’

    Dirk Kuyt verblijft donderdag in Liverpool voor zijn medische keuring en om de laatste details van zijn contract af te ronden. Feyenoord en Liverpool doen geen mededelingen over de hoogte van de transfersom.

    Lekker dan :roll:
    Alles valt en staat met de aankomende twee weken en wat er gehaald gaat worden.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Bron ?
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  7. #32
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Feyenoord.nl

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    vind het wel lullig voor die jongens aan de maas... je 2 beste spelers kwijt en nog niets ervoor terug....

    Neemt niet weg dat ik erg blij ben dat ie weg is

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Het enige voordeel is dat Feyenoord nu eindelijk eens wat poen heeft om wat spelers aan te trekken, maar een speler als Kuyt koop je daar niet voor terug.

    18 miljoen is toch een behoorlijke bak geld.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  10. #35
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Het enige voordeel is dat Feyenoord nu eindelijk eens wat poen heeft om wat spelers aan te trekken, maar een speler als Kuyt koop je daar niet voor terug.

    18 miljoen is toch een behoorlijke bak geld.
    En er lag nog een beetje geld,want ze hadden al 7 miljoen voor Tymo geboden en wilden ook nog een back en/of een centrale verdediger halen,ongeacht of Kuijt weg zou gaan.
    Ik ben er van overtuigd dat dit het beste is voor Feyenoord,altijd hebben ze zitten zeuren dat ze geen grote klappers maakten en daarom niet mee konden doen met PSV en Ajax,nu hebben ze alleen met kalou en Kuijt al dik 25 miljoen binnen gehaald,als je daar de transfer's van Ono,Ghaly en Goor bij optelt heeft het afgelopen jaar dik 30 miljoen opgelevert,dat is een hele grote bak met geld,de spelers die ze tot nu toe hebben aangetrokken hebben bijna niks gekost,dus is er nog zat over om fatsoenlijke vervangers aan te trekken.
    Ik heb er het volste vertrouwen in......als liefhebber ben ik er ziek van,want voor een speler als Kuijt ga ik naar het stadion.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    Liverpool website

    REDS AGREE KUYT DEAL
    http://www.liverpoolfc.tv/news/drill...60817-0947.htm
    Paul Eaton 17 August 2006

    Rafael Benitez is on the verge of landing Dutch striker Dirk Kuyt after Liverpool agreed a fee with Feyenoord for his transfer.
    The 26 year old, who played for Holland in their 4-0 victory over Republic of Ireland in Dublin last night, will undergo a medical on Merseyside before completing his switch to Anfield.

    "For me, Liverpool is sure to be the dream club I was looking for," explained Kuyt.

    "There was more interest from abroad, but for me there was nothing of the calibre of Liverpool, a brilliant club with an enormous reputation, fantastic support and a fabulous history. It is an honour to play for a club like that."

    Feyenoord were desperate to keep their prolific striker in Holland but fully understand his decision to begin a new career with the five times European champions.

    "We did everything we could to keep Dirk at Feyenoord," said Chairman Jorien Van den Herik. "We went a long way to doing that and Dirk was open to that, but we knew that the chance was he would leave if his dream club came in. Liverpool is his dream club.

    "Many clubs have tried to contact Dirk over the recent period, but he's said no to clubs every time because they were not appealing enough despite there being many renowned clubs among them. That characterises Dirk's attitude: either Feyenoord or my dream club."

  12. #37
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Nijmegen!
    Posts
    1.105
    vCash
    126000

    Default

    jammer voor ons...maar super voor hem! het is hem gegund

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Heb ik net ook gelezen.
    Precies het zelfde intervieuw als hierboven...
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  14. #39
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default

    Mooi voor Dirk maar jammer voor Feyenoord.Benieuwd wie ze nu gaan halen, Nevland?

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Die schijnt idd op het lijstje te staan....
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben echt heel benieuwd wie ze allemaal gaan halen.... Als het maar niet van die paniekaankopen worden. Misschien wachten ze wel tot volgend seizoen met aankopen als Feyenoord 100 jaar bestaat. Dan moet er natuurlijk kampioen geworden worden....

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Nevland opvolger Kuyt bij Feyenoord?

    ROTTERDAM, 17 augustus 2006 16:00 - Het definitieve vertrek van Dirk Kuyt naar Liverpool heeft waarschijnlijk ook voor FC Groningen consequenties. De Rotterdammers zien in Erik Nevland namelijk de ideale opvolger voor de Katwijker. De Noorse spits staat hoog op het verlanglijstje van Erwin Koeman. Nevland heeft nog een contract tot 1 juli 2008 in Groningen en zal dus wel het nodige moeten kosten. Toch gaan er al geruchten dat hij komende maandag zal worden gepresenteerd als de vervanger van Kuyt.

    Mocht Nevland niet haalbaar zijn voor Feyenoord, dan verlegt de eredivisionist de interesse naar één van de andere namen die momenteel rondzingen in de Kuip, te weten de ex-Feyenoorders Jon Dahl Tomassen en Julio Ricardo Cruz. Ook de jonge Oekraïense international Artem Milevski van Dinamo Kiev staat op het verlanglijstje van de club uit Rotterdam-Zuid.


  18. #43
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Beste voor beide partijen. Kuyt was zo'n beetje wel klaar in de eredivisie en tsja aan de maas is het geld weggedreven van het veld de laatste jaren dus als ze het nu zwembandjes om doen kunnen ze er nog wat mee doen.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf
    Quote Originally Posted by ashi76
    Het enige voordeel is dat Feyenoord nu eindelijk eens wat poen heeft om wat spelers aan te trekken, maar een speler als Kuyt koop je daar niet voor terug.

    18 miljoen is toch een behoorlijke bak geld.
    En er lag nog een beetje geld,want ze hadden al 7 miljoen voor Tymo geboden en wilden ook nog een back en/of een centrale verdediger halen,ongeacht of Kuijt weg zou gaan.
    Ik ben er van overtuigd dat dit het beste is voor Feyenoord,altijd hebben ze zitten zeuren dat ze geen grote klappers maakten en daarom niet mee konden doen met PSV en Ajax,nu hebben ze alleen met kalou en Kuijt al dik 25 miljoen binnen gehaald,als je daar de transfer's van Ono,Ghaly en Goor bij optelt heeft het afgelopen jaar dik 30 miljoen opgelevert,dat is een hele grote bak met geld,de spelers die ze tot nu toe hebben aangetrokken hebben bijna niks gekost,dus is er nog zat over om fatsoenlijke vervangers aan te trekken.
    Ik heb er het volste vertrouwen in......als liefhebber ben ik er ziek van,want voor een speler als Kuijt ga ik naar het stadion.
    Geloof nou maar niet dat feyenooit al dat geld gaat investeren aan dure aankopen

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    Die Milevski lijkt mij geen slechte optie.

  21. #46
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie
    Quote Originally Posted by aliendwurf
    Quote Originally Posted by ashi76
    Het enige voordeel is dat Feyenoord nu eindelijk eens wat poen heeft om wat spelers aan te trekken, maar een speler als Kuyt koop je daar niet voor terug.

    18 miljoen is toch een behoorlijke bak geld.
    En er lag nog een beetje geld,want ze hadden al 7 miljoen voor Tymo geboden en wilden ook nog een back en/of een centrale verdediger halen,ongeacht of Kuijt weg zou gaan.
    Ik ben er van overtuigd dat dit het beste is voor Feyenoord,altijd hebben ze zitten zeuren dat ze geen grote klappers maakten en daarom niet mee konden doen met PSV en Ajax,nu hebben ze alleen met kalou en Kuijt al dik 25 miljoen binnen gehaald,als je daar de transfer's van Ono,Ghaly en Goor bij optelt heeft het afgelopen jaar dik 30 miljoen opgelevert,dat is een hele grote bak met geld,de spelers die ze tot nu toe hebben aangetrokken hebben bijna niks gekost,dus is er nog zat over om fatsoenlijke vervangers aan te trekken.
    Ik heb er het volste vertrouwen in......als liefhebber ben ik er ziek van,want voor een speler als Kuijt ga ik naar het stadion.
    Geloof nou maar niet dat feyenooit al dat geld gaat investeren aan dure aankopen
    Zo naief ben ik ook niet hoor,ik bedoelde er ook mee dat er geld genoieg voor aankopen is,als ze al 7 miljoen voor Tymo bieden is er iig wel het één en ander mogelijk,zeker als er nu ook nog eens 18 miljoen is bijgeschreven op de bankrekening.

  22. #47
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Feyenoord op zoek naar vervanger Kuyt

    Feyenoord haalt de opvolger van Dirk Kuyt waarschijnlijk uit het buitenland. Hierdoor lijkt de komst van Erik Nevland niet door te gaan. De Rotterdammers hebben tot 31 augustus om een vervanger aan te trekken.
    Feyenoord hield al rekening met het vertrek van zijn aanvoerder. Het lijstje met mogelijke opvolgers werd echter snel kleiner, toen verscheidene kandidaten bijtekende bij hun club of voor een andere club kozen.

    Dat bevestigt ook technisch manager Peter Bosz tegenover RTV Rijnmond: "We hebben zodoende al wat namen weg moeten strepen." Bosz wil verder weinig kwijt over een mogelijke opvolger, maar weet vrijwel zeker dat hij uit het buitenland gehaald wordt.

    De kans is klein dat de Rotterdammers voor het begin van de competitie al een vervanger voor Kuyt hebben. De competitie begint voor Feyenoord met een uitwedstrijd tegen FC Groningen.
    Laten we hopen dat ze niet met Nevland aan komen zetten.

  23. #48
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    'Nieuwe spits vrijwel zeker uit buitenland'

    Radio Rijnmond meldt dat Peter Bosz niet in wilde gaan op namen van spitsen die Dirk Kuyt mogelijk op kunnen volgen. Wel zou hij hebben laten weten dat de vervanger vrijwel zeker uit het buitenland komt. Dat zou een streep zetten door de naam van Erik Nevland. De spits van FC Groningen wordt al maanden genoemd als een van de belangrijkste kandidaat-opvolgers.

  24. #49
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Daniel Cousin schijnt aangedragen te zijn door Wim Jansen als vervanger voor Kuijt.
    Kan dus ook toegevoegt worden aan het lijstje.

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ik hoop echt dat ze het voor elkaar krijgen om die Milevski te contracteren.
    Ik heb die gozer op het EK <21 en op het WK zien spelen, dat wordt echt een topper !
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •