MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    1.380
    vCash
    126000

    Default Telefoongesprek 911 tijdens wtc crash

    Een fragment van een gesprek met 911. Echt freaky

    http://www.cartedecroissant.nl/Files/wtc.htm
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



    Proud member of the Heerhugowaard clan...

  2. #2
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    Gatverdamme man dat er gewoon ratten zijn die dit opzettelijk hebben gedaan
    krijg je echt rillingen van..

  3. #3
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Almere
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Die was vlug beneden :?
    Wel kut dat het allemaal gebeurd is, maar met zo'n zeikerd aan de telefoon ben je blij dat het gebouw ingestort is !!

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Michelle
    Die was vlug beneden :?
    Wel kut dat het allemaal gebeurd is, maar met zo'n zeikerd aan de telefoon ben je blij dat het gebouw ingestort is !!
    Zelden zo'n dom commentaar gezien....Ben benieuwd hoe jij klinkt als er zoiets gebeurd bij jou op kantoor...

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    628
    vCash
    126000

    Default

    Houd je bek *******

    -----/ ashi76

    Ondanks dat ik je reply enigszins kan begrijpen wil ik je toch verzoeken dit soort uitlatingen te beperken tot de pit.

    tnx.

    ashi76/-----

  6. #6
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    geleen
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Dit zijn een man z'n laatste woorden, een beetje respect graag.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb me tot nu toe gedistantiert van de discussie rondom "michelle" maar dit onderwerp ligt me dicht aan het hart.

    Die man vecht voor zijn level in totale duisternis en geen idee wat er gebeurd. Hoe kan je zo ontzettend dom, harteloos, kortzichtig weet je er is geen woord voor maar hoe jij het kan zijn geen idee.

    Als het je een keer niet voor de wind gaat kijken of je dan ook zo lollig kan wezen.


  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    Jezus hoe kan een mens zo kortzichtig zijn door hier mee te spotten?
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  9. #9
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Michelle
    Die was vlug beneden :?
    Wel kut dat het allemaal gebeurd is, maar met zo'n zeikerd aan de telefoon ben je blij dat het gebouw ingestort is !!
    Wat ben je toch een enorm stom harteloos kutwijf,en dan gaan zitten janken dat ze je een dom blondje noemen....bah!
    Wat heb je in je kop zitten behalve zaad?stront?

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    den helder
    Posts
    2.914
    vCash
    126000

    Default

    shit dit is echt niet tof!!!!!!!!!!
    krijg er kippevel van ik d8 trouwens eerst dat die helicopter het 2e vliegtuig was...
    man echt niet tof dit!!!!!!!!!!!!!!
    gewoon geen woorden voor eigenlijk

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq
    Quote Originally Posted by Michelle
    Die was vlug beneden :?
    Wel kut dat het allemaal gebeurd is, maar met zo'n zeikerd aan de telefoon ben je blij dat het gebouw ingestort is !!
    Zelden zo'n dom commentaar gezien....Ben benieuwd hoe jij klinkt als er zoiets gebeurd bij jou op kantoor...
    Waarschijnlijk had ze het vliegtuig met open benen ontvangen. Kon die Boeing nog ringloos scoren ook :mrgreen:

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    echt die opmerking van michelle.. het zag er rustig uit en der posts waren ook minder erg maar dit slaat echt alles... hoe had je het gevonden als dat je vader of een ander familielid was? had je dan ook gezegd die zeikerd is eindelijk weg?

    doe normaal zeg stommem *(^&%@*&%@!%!%!%*&!%*&

  13. #13
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.048
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil Michelle niet gaan verdedigen hier, maar ik bemerk een dubbele standaard. Ik vind die opmerking van Michelle ook waardeloos(als het nou grappig was), maar ik snap die verontwaardiging niet. Als er de vreselijkste dingen worden gepost over zelfmoordaanslagen, hongersnood of de tsunami dan mogen er wel opmerkingen over gemaakt worden en nu niet. Ik denk dat dat komt omdat de Amerikaanse cultuur dichter bij de onze staat, waardoor we ons beter kunnen inleven. Maar het is hoe dan ook een dubbele standaard. Ik bedoel dus niet te zeggen dat de verontwaardiging nu niet op zijn plaats is, maar dat de afwezigheid van die verontwaardiging in andere gevallen een beetje vreemd is.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.048
    vCash
    126000

    Default

    Heb net het filmpje gezien en het is weerzinwekkend wat die mensen hebben meegemaakt daar. Aan je einde komen doordat een stel psychiatrisch gestoorden de kolder in de kop hebben gekregen.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by mossad
    Ik wil Michelle niet gaan verdedigen hier, maar ik bemerk een dubbele standaard. Ik vind die opmerking van Michelle ook waardeloos(als het nou grappig was), maar ik snap die verontwaardiging niet. Als er de vreselijkste dingen worden gepost over zelfmoordaanslagen, hongersnood of de tsunami dan mogen er wel opmerkingen over gemaakt worden en nu niet. Ik denk dat dat komt omdat de Amerikaanse cultuur dichter bij de onze staat, waardoor we ons beter kunnen inleven. Maar het is hoe dan ook een dubbele standaard. Ik bedoel dus niet te zeggen dat de verontwaardiging nu niet op zijn plaats is, maar dat de afwezigheid van die verontwaardiging in andere gevallen een beetje vreemd is.
    Ik ben van mening dat je een hongersnood of tsunami niet kan vergelijken met een terroristische aanslag.
    Achter een terroristische aanslag zitten personen die moedwillig onschuldige burgers om het leven brengen, het liefst zo veel mogelijk.
    Dit lijkt me toch wel een wezenlijk verschil met bijvoorbeeld een tsunami...
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  16. #16
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Almere
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Het maakt niet uit wat ik post !!!
    Als een ander hetzelfde zou posten dan zou het lachwekkend zijn
    Tuurlijk is het niet tof dat het gebeurd !!!!!
    Maar gelijk zo'n reactie (op alles wat ik zeg trouwens !!) :?

    Ik bied mijn excuses aan voor mijn grove opmerking, al was die niet zo bedoeld !!

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    628
    vCash
    126000

    Default

    Je bent niet zo snugger he?
    Zo'n reactie had iedereen hier gekregen als ze hadden gepost wat jij postte.
    Ik lees vaak mee op dit forum en post niet zo heel erg veel mee. En wat me echt ontzettend irriteert zijn jouw onnozele schaapachtige posts. Keer op keer stel ik me erboven en houd mezelf tegen te reageren op zoveel domheid. Maar nu kon ik het even niet laten. Als zoveel mensen je hier een dom wicht vinden, zou hier dan niet een kern van waarheid in zitten? Mij heb je in ieder geval overtuigd. Dus laat dit een realitycheck en een uitdaging voor je zijn om ons van het tegendeel te overtuigen.

  18. #18
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Almere
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeroen
    Je bent niet zo snugger he?
    Zo'n reactie had iedereen hier gekregen als ze hadden gepost wat jij postte.
    Ik lees vaak mee op dit forum en post niet zo heel erg veel mee. En wat me echt ontzettend irriteert zijn jouw onnozele schaapachtige posts. Keer op keer stel ik me erboven en houd mezelf tegen te reageren op zoveel domheid. Maar nu kon ik het even niet laten. Als zoveel mensen je hier een dom wicht vinden, zou hier dan niet een kern van waarheid in zitten? Mij heb je in ieder geval overtuigd. Dus laat dit een realitycheck en een uitdaging voor je zijn om ons van het tegendeel te overtuigen.
    Goh iets van excuses aanvaard had ook best gepast geweest.
    Maar nee hoor, kritiek leveren is makkelijker he

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    zuchtttttttttttttttttt...

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    628
    vCash
    126000

    Default

    Jij bent heel goed bezig... Lees nog eens op je gemak de laatste paar posts door en laat ze even op je inwerken.

  21. #21
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Almere
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeroen
    Jij bent heel goed bezig... Lees nog eens op je gemak de laatste paar posts door en laat ze even op je inwerken.
    Ik hoef het geen tweede keer te lezen
    Ik snap je standpunt, en ik ben zo netjes om mijn excuses aan te bieden.
    Accepteer het of hou er gewoon over op !!
    Ik snap zelf ook wel dat het erg genoeg is wat er gebeurd is en dat mijn geintje ietswat grof eruit kwam zetten, dat geef ik toch toe.
    Wil je er dan nog verder over discussiƫren als ik jullie al je gelijk heb gegeven en me hiervoor verontschuldigd heb ??
    Dus waarom zou ik 2 keer moeten lezen ??

    WEDEROM MIJN EXCUSES VOOR MIJN TE GROVE GRAPJE !!
    Dat het nu duidelijk mag zijn

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    628
    vCash
    126000

    Default

    Dan doe je het niet. Je bent inderdaad duidelijk geweest... in 1 opzicht, namelijk in het bevestigen van de indruk die ik al van je had.
    Welterusten en have a nice life in simpleville.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    in 1 van de documentaires die er zijn over 9/11 word er beweerd dat de gesprekken veelal achteraf ingesproken zijn om het te verergelijken, die docu die hier een tijd terug gepost is met iets in de titel als 'de betere 9./11 docu' ofzo. En als je een paar van die docu's gezien hebt ga je bijna de amerikaanse regering de schuld geven (kijk die docu maar, snap je die zin misschien wat beter, pentagon geen wrak van een vliegtuig en eerder een inslag van een missile etc).
    Ik ben het ook redelijk met Mossad eens, als er grappen worden gemaakt over andere erge gebeurtenissen word er redelijk om gedold.

    niet leuk om te horen dit soort gesprekken (mits het allemaal echt is), krijg er bijna kippevel van.

  24. #24
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.048
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Quote Originally Posted by mossad
    Ik wil Michelle niet gaan verdedigen hier, maar ik bemerk een dubbele standaard. Ik vind die opmerking van Michelle ook waardeloos(als het nou grappig was), maar ik snap die verontwaardiging niet. Als er de vreselijkste dingen worden gepost over zelfmoordaanslagen, hongersnood of de tsunami dan mogen er wel opmerkingen over gemaakt worden en nu niet. Ik denk dat dat komt omdat de Amerikaanse cultuur dichter bij de onze staat, waardoor we ons beter kunnen inleven. Maar het is hoe dan ook een dubbele standaard. Ik bedoel dus niet te zeggen dat de verontwaardiging nu niet op zijn plaats is, maar dat de afwezigheid van die verontwaardiging in andere gevallen een beetje vreemd is.
    Ik ben van mening dat je een hongersnood of tsunami niet kan vergelijken met een terroristische aanslag.
    Achter een terroristische aanslag zitten personen die moedwillig onschuldige burgers om het leven brengen, het liefst zo veel mogelijk.
    Dit lijkt me toch wel een wezenlijk verschil met bijvoorbeeld een tsunami...
    Daar is inderdaad een wezenlijk verschil tussen, maar ik maakte de vergelijking wat betreft het leed dat veroorzaakt wordt. Als er een telefoongesprek was met iemand die op het dak van een hotel wacht op een helikopter om hem te redden en net voor die tijd wordt hij hoorbaar meegesleurd door de zee zou dat voor mij niet minder erg zijn. En de reden dat er respect getoond moet worden is om het leed dat veroorzaakt wordt en niet wat de aanleiding is van dat leed.

    Ik vind overigens dat je zonder respect te verliezen, overal grappen over kunt maken. Voorwaarde is dan wel dat het daadwerkelijk grappig is en dat je er niet op uit bent mensen te kwetsen.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    naja een grap met betrekking tot een door iets veroorzaakt leed is altijd misplaatst en ongepast
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •