MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 8 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 198
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default 'Cruz of Pizarro moet Dirk Kuijt vervangen'

    'Cruz of Pizarro moet Dirk Kuijt vervangen'

    21/8/2006 9 :18

    Feyenoord heeft enkele spitsen van naam op het oog om het vertrek van Dirk Kuijt op te vangen. Claudio Pizarro en Julio Ricardo Cruz staan hoog op het lijstje, meent Het Algemeen Dagblad.
    Zowel Cruz als Pizarro zou graag willen komen, maar Internazionale noch Bayern München zou bereid zijn mee te werken. Cruz staat nog tot medio 2008 onder contract bij Inter, Pizarro heeft nog één seizoen te gaan bij Bayern.

    Cruz speelde al drie seizoenen voor Feyenoord. In die drie jaren maakte hij 44 doelpunten in de Eredivisie. Vorig seizoen had hij zijn beste jaar bij Internazionale met vijftien goals, maar bij die club zag hij onlangs de concurrentie flink toenemen door de komst van Hernan Crespo en Zlatan Ibrahimovic.

    Pizarro zat de eerste twee duels van dit seizoen op de bank en mocht alleen in de ouverture tegen VfL Bochum vier minuten invallen. Hij heeft te maken met Roy Makaay, Lukas Podolski en Roque Santa Cruz. De Peruaan heeft er vijf seizoenen opzitten bij Bayern, waarvoor hij de laatste drie jaar telkens elf keer scoorde.

    Overigens zoekt Feyenoord niet alleen naar versterking voor de voorhoede, maar ook voor de defensie en de middenlinie.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Op Cruz zit ik niet te wachten.
    Luie voetballer.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Er staat heel wat te gebeuren deze week,ik heb vernomen dat ze echt de knip willen gaan trekken en 3 of 4 spelers van het niveau Pizzaro willen halen,nl een linksback,een rechtsback,een verdedigende linkermiddenvelder en een spits.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Zal tijd worden.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    en dan redden ze het nog niet

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    en dan redden ze het nog niet
    Held :roll:






    (voorspelbaar hè?)

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf
    Er staat heel wat te gebeuren deze week,ik heb vernomen dat ze echt de knip willen gaan trekken en 3 of 4 spelers van het niveau Pizzaro willen halen,nl een linksback,een rechtsback,een verdedigende linkermiddenvelder en een spits.
    en dat geloof jij ? :roll:


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie
    Quote Originally Posted by aliendwurf
    Er staat heel wat te gebeuren deze week,ik heb vernomen dat ze echt de knip willen gaan trekken en 3 of 4 spelers van het niveau Pizzaro willen halen,nl een linksback,een rechtsback,een verdedigende linkermiddenvelder en een spits.
    en dat geloof jij ? :roll:

    Ik denk dat dat gaat gebeuren ja,alles wijst iig wel in die richting.
    Ik weet niet of je het weet ,maar er staat nu een elftal wat net zo slecht is als in de HCS periode(zegt dat je wat?)en dat gaat het Legioen nooit pikken,zeker niet met al die miljoenen die ze hebben ontvangen,en dat beseffen ze in het Maasgebouw ook dondersgoed,die mensen moeten ook nog een keer naar huis.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Heb ook gelezen dat ze de ''gouden kanarie'' Love willen halen van CSKA Moskouw... Die speler is beter als deze 2 spelers bij elkaar... Anders moet Feyenoord eens gaan voor Liedson... die kennen ze ook wel toch

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nicky
    Heb ook gelezen dat ze de ''gouden kanarie'' Love willen halen van CSKA Moskouw... Die speler is beter als deze 2 spelers bij elkaar... Anders moet Feyenoord eens gaan voor Liedson... die kennen ze ook wel toch
    Die hufter heeft nog steeds mijn aansteker niet teruggegeven.


    Even over Love,het schijnt idd dat ze een bedrag van om en nabij de 5 miljoen hebben geboden op deze Braziliaanse spits.(het is echter wel enkel een geruchtje)

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf
    Quote Originally Posted by Wheelie
    Quote Originally Posted by aliendwurf
    Er staat heel wat te gebeuren deze week,ik heb vernomen dat ze echt de knip willen gaan trekken en 3 of 4 spelers van het niveau Pizzaro willen halen,nl een linksback,een rechtsback,een verdedigende linkermiddenvelder en een spits.
    en dat geloof jij ? :roll:

    Ik denk dat dat gaat gebeuren ja,alles wijst iig wel in die richting.
    ik geloof best dat ze 3 of 4 spelers gaan halen maar echt niet allemaal van het niveau Pizarro...... dream on

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Er komt iig een goeie spits en een goeie middenvelder van dat niveau,voor de backpositie's ligt de lat misschien iets lager.
    Waarschijnlijk wordt vandaag of morgen de transfer van Léonard openbaar gemaakt,maar dat die komt staat inmiddels vast.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Sorry hoor, maar die Leonard zie ik niet echt als een versterking.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  14. #14
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Sorry hoor, maar die Leonard zie ik niet echt als een versterking.
    Slechter als Bosschaart kan hij iig nooit zijn.
    Ik denk dat het wel een slimme zet is,hij kost niks,en je kunt hem gewoon een één-jarig contract aanbieden en dan kijken hoe Drenthe zich manifesteerd.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Je kan ook een fatsoenlijke back aantrekken en dan alsnog kijken hoe Drenthe het doet.
    Ik wordt een beetje moe van dat soort "Kolka" achtige voetballers die voor niets naar de Kuip komen.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  16. #16
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Je kan ook een fatsoenlijke back aantrekken en dan alsnog kijken hoe Drenthe het doet.
    Ik wordt een beetje moe van dat soort "Kolka" achtige voetballers die voor niets naar de Kuip komen.
    Ik begrijp[ je volkomen maar liever twee of drie echte toppers aangevuld met transfer-vrije spelers dan weer allemaal net niet spelers van een miljoentje of twee.
    Léonard met kolkka vergelijken is niet reeel,hij is echt wel een stukje beter als Kolkka,Boskamp heeft echt op zijn knieën gelegen om die jongen in Luik te houden en dat doet hij echt niet voor een prutser.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ik ben benieuwd.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  18. #18
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Ik krijg door dat Tiendalli voor de rechtsback positie wordt/is aangetrokken,wederom geen superspeler maar middelmaat in mijn ogen,ik snap het wel maar wordt er niet erg vrolijk van.
    De bedoeling is dat Greene centraal komt te spelen met of Vlaar of Bahia en dan léonard en Tiendalli als beide backs.
    Het kost naturlijk niet veel waardoor er genoeg geld overblijft om een goeie spits en een goeie middenvelder(of misschien 2)aan te trekken.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Hoe krijg je dat door dan... van Jomanda ofzo ?? :?
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  20. #20
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Hoe krijg je dat door dan... van Jomanda ofzo ?? :?
    Ik geef alleen door wat ik te horen krijg,je krijgt af en toe wel eens wat door van mensen die vlak bij het vuur zitten of dat beweren,na het scheiden van het kaf en het koren in de loop der jaren blijven er bepaalde personen over die wel degelijk gelijk hebben gehad in het verleden omtrend aankopen,zo is de transfer van bijv Vlaar ook door diezelfde mensen bevestigd nog voor dat het bekend was.
    Diezelfde personen hebben nu deze info gegeven,en dan is de info over Léonard van verschillende kanten bevestigd,die van Tiendalli nog maar van één persoon.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Veenendaal
    Posts
    1.662
    vCash
    126000

    Default

    eerst zien en dan geloven! iedereen kan mooie praatjes hebben!

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    lmao @ aliendwurf

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Voorlopig zie ik ook nog steeds geen Tymoschuk en De Cler in de Kuip lopen.
    Die transfers waren ook zo goed als beklonken toch ?

    Ik ben echt erg benieuwd hoe Feyenoord zich door dit seizoen heen gaat knokken.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  24. #24
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Voorlopig zie ik ook nog steeds geen Tymoschuk en De Cler in de Kuip lopen.
    Die transfers waren ook zo goed als beklonken toch ?

    Ik ben echt erg benieuwd hoe Feyenoord zich door dit seizoen heen gaat knokken.
    Over deCler heb ik alleen gemeld dat die weer in gesprek scheen te zijn (met de nadruk op scheen)

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Het enige wat ik er mee probeer te zeggen, is dat het voor mij pas definitief is op het moment dat het op Feyenoord.nl staat.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •