MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 8 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 198
  1. #51
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Quote Originally Posted by Nicky
    Zegt meer over de Nederlandse competitie dan over Kuijt maar goed je moet ze er wel inschieten maar Kuijt is zwaar overschat maar dat is de Nederlandse mentaliteit, zelfde geldt voor Robben, ook zo waardeloos.
    Bij Liverpool zal hij je ongelijk bewijzen, mark my words.
    X2
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop echt dat het niet waar is maar de geluiden dat kluivert de nieuwe spits wordt worden steeds heviger :shock:

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Tja.... er zijn slechtere alternatieven te verzinnen.... :?
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  4. #54
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Tja.... er zijn slechtere alternatieven te verzinnen.... :?
    :shock:

    Ik kan me deze nog wel heugen.......


    Patje mag ik oversteken hi ha ho
    Wordt ik dan niet doodgereden hi ha ho


    Dat werd gezongen door het Legioen toen Patrick zich vervoegde naar de penalty-stip om een pingel te nemen.......


    Die vervolgens hoog over ging


    Nee geen patje in de kuip,dat ga ik niet trekken........

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :twisted:

    ik hoop ook van niet want ik vind kluivert nog steeds top

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Feyenoord gaat voor Kluivert

    Geschreven door Pieter Hanson op donderdag, 24 augustus om 19:02

    Feyenoord wil zich versterken met Patrick Kluivert, zo meldt de NOS zojuist. De aanvaller is door de Rotterdamse club gepolst over een eventuele transfer.

    Kluivert heeft geen toekomst meer bij Valencia FC en liep vandaag boos weg van de training. Hij heeft nog niet gereageerd op het voorstel van Feyenoord.

    Kluivert speelde eerder voor Newcastle United, Ajax, FC Barcelona en AC Milan.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    En nog een keer... :shock:

    'Feyenoord informeert naar Kluivert'

    24 augustus 2006, 19:08

    Feyenoord heeft vandaag bij Valencia geïnformeerd naar de beschikbaarheid van Patrick Kluivert, zo meldt de NOS. De Spaanse club gaf aan dat de spits voor elk aannemelijk bod mag vertrekken. Of ook Kluivert interesse heeft is niet bekend.
    De naam van Kluivert is nog niet eerder in verband gebracht met Feyenoord. De Rotterdammers zijn al weken op zoek naar een vervanger van de inmiddels vertrokken Dirk Kuyt maar vingen tot nu toe telkens het bot. Kluivert komt echter niet aan spelen toe in Spanje en zou dus zomaar eens belangstelling kunnen hebben in een overstap naar Feyenoord.

    Feyenoord kreeg eerder al 'nee' te horen van onder andere Julio Ricardo Cruz (Internazionale), Jon Dahl Tomasson (VFB Stuttgart), Vagner Love (CSKA Moskou), John Carew (Olympique Lyon) en Claudio Pizarro (Bayern München). Daarnaast besloot de stadionclub zelf af te zien van een aankoop van Nikola Zigic (Rode Ster Belgrado).
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    grappig dat de feyenoorders Kluivert niet willen haha... Kluivert zou dan de beste spits zijn die Feyenoord ooit heeft gehad... Daar heeft Feyenoord meer dan Kuijt en Kalou bij elkaar!

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Het is niet dat ik hem als spits per se niet zou willen, maar zeg nou zelf.........

    Dit is toch geen porem. :shock:

    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    En hierover maak ik me nog het meest zorgen:

    Woerts: "Kluivert niet in beeld bij Feyenoord"

    Feyenoord heeft de opvolger voor de naar Liverpool vertrokken Dirk Kuyt nog niet gevonden. De clubleiding ontkende donderdag dat Patrick Kluivert, die weg moet bij Valencia, een belangrijke kandidaat is.

    "Hij staat op geen enkel lijstje. Hij is dus niet in beeld bij ons", liet directeur Chris Woerts weten.



    Leonard stond namelijk ook op "geen enkel lijstje" en volgens Woerts was Feyenoord absoluut niet geinteresseerd in die belg... :?
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  11. #61
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nicky
    grappig dat de feyenoorders Kluivert niet willen haha... Kluivert zou dan de beste spits zijn die Feyenoord ooit heeft gehad... Daar heeft Feyenoord meer dan Kuijt en Kalou bij elkaar!
    Is gewoon ondenkelijk. Hij zou hier gelynched worden.

    We hebben het Cruijff eigenlijk ook nooit vergeven

    En hunnie wim janssen vast niet...

  12. #62
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w::::
    Quote Originally Posted by Nicky
    grappig dat de feyenoorders Kluivert niet willen haha... Kluivert zou dan de beste spits zijn die Feyenoord ooit heeft gehad... Daar heeft Feyenoord meer dan Kuijt en Kalou bij elkaar!
    Is gewoon ondenkelijk. Hij zou hier gelynched worden.

    We hebben het Cruijff eigenlijk ook nooit vergeven

    En hunnie wim janssen vast niet...
    Dat klopt zeker,ik ben er wel overheen,maar vergeven........nope.
    Die ijsbal vergoede een hoop,en ik heb echt wel een hoge pet op van de knowhow van Jansen(met één s )maar van de mens ben ik minder gecharmeerd,al ben ik ervan overtuigd dat hij het beste met de mooiste club van Nederland voor heeft.

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Feyenoord: 9,5 miljoen in kas maar niet voor Kluivert

    25/8/2006 10:32

    Feyenoord dat informeert naar Patrick Kluivert. Het bericht dat NOS Studio Sport donderdagavond de wereld in stuurde, veroorzaakte veel onrust onder de aanhang van de Rotterdamse club.
    De diverse fansites werden vrijwel meteen overspoeld met reacties van talloze supporters, die via duidelijke woorden lieten blijken dat ze niet zitten te wachten op de komst van de dertigjarige Amsterdammer. 'Zeg alsjeblieft nee', was nog een van de vriendelijkste opmerkingen, naast 'Dit kan niet waar zijn' en 'Kluivert, nooit!'

    Reden voor algemeen directeur Chris Woerts om direct te ontkennen dat Feyenoord van plan is Kluivert in te lijven. 'Hij staat op geen enkel lijstje. Hij is dus niet in beeld bij ons', reageerde Woerts via Teletekst op het gerucht omtrent Oranje's topscorer aller tijden, die weg mag bij Valencia.

    Woerts liet vrijdag via het Algemeen Dagblad weten dat Feyenoord na de verkoop van Salomon Kalou en Dirk Kuijt en de koop van Theo Lucius, Stein Huysegems, Henk Timmer, Philippe Léonard en Dwight Tiendalli een bedrag van 9,5 miljoen euro te besteden heeft voor het aantrekken van een middenvelder en een aanvaller.

    'We zouden de schulden in één klap hebben kunnen wegwerken als het geld van de transfer van Kuijt daarvoor zou worden aangewend. Dat doen we echter niet. We lopen de schuld in en investeren deels in nieuwe aankopen zoals elke Nederlandse club doet om gezond te blijven en perspectieven te bieden.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ik vrees dat je voor dat geld geen 2 topspelers kan aantrekken... :?
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  15. #65
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Ach,die berichten over de finacién gaan we nu toch niet meer serieus nemen toch?
    Weet je wel hoeveel onzin er de laatste paar dagen naar buiten is gebracht?

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik neem dat wel serieus, feyenooit gaat echt geen 10 miljoen investeren in 1 spits

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  17. #67
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Dat zou ook niet persé hoeven,je kunt nl ook een spits huren(Cruz)en dan 6 miljoen uitgeven aan Tymoschuk,hou je nog 4 miljoen over ook.

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Mij lijkt huren ook de beste optie. Nu dan wel een middenvelder kopen en volgend seizoen de sponsoren maar eens lief aankijken voor het 100-jarig jubileum......

  19. #69
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Media in Kroatie melden dat Feyenoord zijn interesse heeft verlegd naar de Braziliaanse Kroaat Eduardo da Silvu. De spits komt ook nadrukkelijk voor op het lijstje van PSV. De Eindhovenaren zouden al met hem gesproken hebben, maar de transfersom en het feit dat hij al in de Champions League uitkwam en dus niet meer speelgerechtigd is, zou de interesse van PSV hebben verflauwd. Volgens de berichten zou Feyenoord een bod van 7 miljoen euro hebben uitgebracht. Zijn club Dynamo Zagreb zou echter volgens geruchten het dubbele willen hebben.

    De in Rio de Janeiro geboren goalgetter liet zich in Kroatie naturaliseren en kwam inmiddels voor Kroatie onder 21 en nu ook het nationale elftal uit. Hij wordt daar nu Eduarda da Silva en ook Eduardo da Silva genoemd, maar zelf zou hij zijn Braziliaanse roepnaam Dudu prefereren.

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Dudu

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoor net dat Aerts, Boussabon en Saïdi weg zijn en dat donderdag een nieuwe spits wordt gepresenteerd.... Ik ben benieuwd.

  22. #72
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    vertel........

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Meer weet ik ook niet. Een vriend van me heeft een oom bij Feyenoord rondlopen en die kwam met deze info....

  24. #74
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph
    Meer weet ik ook niet. Een vriend van me heeft een oom bij Feyenoord rondlopen en die kwam met deze info....
    Heet die oom toevallig Paul Smits?

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    335
    vCash
    126000

    Default

    Het wordt toch Vagner Love

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •