MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 101 to 125 of 198
  1. #101
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Dit is echt te belachelijk voor woorden... Niet te geloven... Dan kan je net zo goed Pierre laten spelen..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    omg te fokking grappig dit

    word een leuk seizoen

    gefeliciteerd jongens

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #103
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    AZ word dus nu helemaal met gemak kampioen hahaha sorry ontopic

  4. #104
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/db...0054/sc=b95843

    Kijk naar de link, de beste man heeft gewoon nog nooit meer als 10 doelpunten gemaakt in 1 seizoen!

  5. #105
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    335
    vCash
    126000

    Default

    kut...het staat nu ook op vi..

    Feyenoord verrast met Charisteas als nieuwe spits

    31/8/2006 21:19

    Feyenoord heeft dan toch een nieuwe spits. Verrassend genoeg is de keuze gevallen op Angelos Charisteas. De 25-jarige Griek wordt overgenomen van Ajax en tekent een driejarig contract in De Kuip.
    'Hij is sterk aan de bal en met het hoofd, weet wat van hem verwacht wordt, daar kunnen we ons voordeel mee doen', zegt Erwin Koeman op de website van Feyenoord. 'Bovendien paste hij binnen ons budget én heeft Angelos steeds aangegeven dolgraag naar Feyenoord te willen.'

    'Ik heb altijd aangedrongen op de komst van een spits, dat was belangrijk voor mij omdat we door het vertrek van Dirk en Salomon en de blessure van Romeo veel goals en assists hebben ingeleverd', zegt Koeman verder.

    Charisteas belandde halverwege het seizoen 2004/05 bij Ajax dat hem overnam van Werder Bremen. Hij scoorde twaalf keer in dertig wedstrijden voor de Amsterdammers, maar kon niet rekenen op een basisplaats. Voor Griekenland staat Charisteas op 52 interlands (veertien goals).



    Ik ga me ook bezatten...

  6. #106
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Ik krijg zo'n ongelofelijke drang om eens flink te gaan kotsen........brrrr

  7. #107
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Van Feyenoord.nl

    ANGELOS CHARISTEAS NIEUWE SPITS FEYENOORD

    Angelos Charisteas heeft met Feyenoord overeenstemming bereikt over een driejarig contract. Met de komst van de Griekse international (26) komt een einde aan de speurtocht van Feyenoord naar een vervanger van Dirk Kuyt, die vlak voor het begin van de competitie vertrok naar Liverpool. Met de komst van Danny Buys en Angelos Charisteas heeft Feyenoord haar zoektocht naar versterkingen in de laatste week voltooid. Eerder werden al Dwight Tiendalli en Philippe Léonard aangetrokken.


    Charisteas maakte deel uit van het succesvolle Griekse nationale elftal dat in 2004 de Europese titel veroverde door in de finale gastland Portugal verrassend te verslaan. De spits maakte toen het beslissende doelpunt. ‘Hij is sterk aan de bal en met het hoofd, weet wat van hem verwacht wordt, daar kunnen we ons voordeel mee doen’, aldus Erwin Koeman. ‘Bovendien paste hij binnen ons budget én heeft Angelos steeds aangegeven dolgraag naar Feyenoord te willen. Dat hij zeer gemotiveerd is, vinden we ook heel belangrijk. Vanaf het eerste contact was hij enthousiast en dat gevoel is de laatste dagen alleen maar versterkt.’

    Trainer Erwin Koeman is dan ook dolblij met de komst van de aanvaller. ‘Ik heb altijd aangedrongen op de komst van een spits, dat was belangrijk voor mij omdat we door het vertrek van Dirk en Salomon en de blessure van Romeo veel goals en assists hebben ingeleverd. Wij hebben een erg jonge ploeg zonder al te veel ervaring en hadden behoefte aan spelers met body en wél de nodige ervaring. Met de komst van Danny en Angelos en ook Philippe is dat nu goed ingevuld. Ik ben er erg blij mee.’

    Peter Bosz, technisch manager, is blij dat aan de zoektocht een einde is gekomen. ‘We zijn blij met de komst van Angelos en Danny. Er is de afgelopen weken ongelooflijk veel gespeculeerd over de komst van de meest uiteenlopende spelers. Iedere spits of verdedigende middenvelder die vrij was of weg wilde bij een club is wel in verband gebracht met Feyenoord. Vaak moest ik glimlachen, want met de meeste spelers is nooit contact geweest. Angelos kent de Nederlandse competitie, weet hoe wij spelen en weet ook wat we van hem verwachten. Daarom ook past hij goed bij ons en waren we binnen Feyenoord van mening dat Angelos op dit moment de juiste oplossing is. Natuurlijk het is niet makkelijk om de opvolger van Dirk Kuyt te zijn, maar Angelos is ervaren genoeg om dat te beseffen, het is een nuchtere jongen, die ook ambitieus is. Hij zit vol strijd en ambitie en dat past goed bij ons. Hij is een goede voetballer, daar wordt hij op beoordeeld en dat was ook het enige criterium om hem naar Rotterdam te halen.’

    Angelos Charisteas verblijft momenteel bij de Griekse nationale ploeg en zal zich zodoende op zijn vroegst pas op 7 september melden bij Feyenoord.

    Over de hoogte van de transfersom worden geen mededelingen gedaan.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  8. #108
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    transfersom????

    %$#*&%&$#$%

    Er staat de komende dagen heel wat te gebeuren bij het stadion wat ik zo om me heen allemaal hoor.

  9. #109
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ik kan er nog steeds niet over uit.

    Hoe kan je nou in godsnaam een zelfde type spits als van Hooijdonk kopen, maardan de helft slechter en zonder goede vrije trap.
    En tot overmaat van ramp is hij ook nog eens afkomstig van 020. Nee sterker nog.... een zeer matige bankzitter uit 020.

    Het drama is nu compleet.
    Wat een vreselijke paniekaankoop zeg. Dit is het einde van het bestuur van Feyenoord. Wim Jansen is mij ook zwaar tegen gevallen. Mooie verhaaltjes met z'n we kopen alleen directe versterkingen.
    Die gare steas kan gvd nog niet eens zijn eigen veters strikken.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  10. #110
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Van mij mogen ze allemaal optieften,echt ongelofelijk wat ze ons flikken,en dan de seizoenskaarten goedkoper maken......pffff wat een lef zeg.
    Ik snap het ook gewoon niet,nieuwe mensen(waarvan je mocht aanemen ook goeie)op de belangrijke technische posities,een grote sanereing die ongekend was voor Feyenoord begrippen en dan krijg je dit zooitje ongeregeld.........

    Hoerig K****R bestuur!!!!

  11. #111
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Supporters komen uitleg vragen bij de Kuip

    Het is op dit moment druk bij de Kuip. Supporters eisen uitleg van het bestuur over de slechtste keuze van de laatste decennia. Er schijnen tientallen supporters op de stoep te staan bij de Kuip. Peter Bosz, Onno Jacobs en Van Bentum zijn ook naar buiten gekomen om uitleg te geven.


    Tegenover RTV Noord-Holland heeft charisteas op 23 augustus nog laten weten zeker niet naar Feyenoord te willen: "Ik ga zeker niet naar Feyenoord, want ik wil niet meer in Nederland voetballen als ik hier weg moet. Met mijn spel kom ik beter terecht in Duitsland of Engeland." aldus charisteas op 23 augustus.

  12. #112
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Tja.... iedereen wil een AJAX spits

    Hij viel trouwens erg goed in zondag, maar trapte na de penalty wel finaal over de bal...

  13. #113
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Hahaha mad grappig dit hahahaaaaaaaaaaaa :mrgreen:

    Waarschijnlijk komt ie beter tot zijn recht bij f'nooit

  14. #114
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    whahahaha

    wat een actie dit

    beide griekse prut spitsen naar rotterdam

    succes ermee!

  15. #115
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Las net dat er ergens op een 010 forum het volgende gezegd werd (uiteraard gekuisde versie)

    Van 5e spits bij 020 naar 1e spits in 010.

    Sommige 010 supporters zijn het er niet helemaal mee eens zo te lezen

  16. #116
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Het bestuur kan nu echt inpakken.
    Dit wordt (terecht) niet gepikt door het legioen.

    Woedende fans belagen De Kuip

    31 augustus 2006, 22:22
    Door: Edwin Ockels

    Tientallen Feyenoord-supporters hebben zich verzameld bij De Kuip om uitleg te vragen aan het bestuur. De supporters willen uitleg over de transfer van Angelos Charisteas naar Rotterdam.
    Bij het Legioen is het bericht over de transfer van Charisteas hard aangekomen. Tientallen supporters vragen bij het stadion van Feyenoord uitleg over, hoe hun het noemen, "de slechtste keuze van de laatste decennia".

    Het bestuur zou onder leiding van Bosz, Onno Jacobs en Van Bentum naar buiten zijn gekomen. Jorien van den Herik zou zich echter niet hebben laten zien. De voorzitter van Feyenoord staat zwaar onder druk in Rotterdam.[/size]
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  17. #117
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w::::
    Las net dat er ergens op een 010 forum het volgende gezegd werd (uiteraard gekuisde versie)

    Van 5e spits bij 020 naar 1e spits in 010.

    Sommige 010 supporters zijn het er niet helemaal mee eens zo te lezen
    Heb je stiekum zitten gluren bij de buren?

  18. #118
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    idd terecht.

    Maar wie weet wat Harrie allemaal doet. Straks wordt ie nog een held.

  19. #119
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf
    Quote Originally Posted by blazin.arr0w::::
    Las net dat er ergens op een 010 forum het volgende gezegd werd (uiteraard gekuisde versie)

    Van 5e spits bij 020 naar 1e spits in 010.

    Sommige 010 supporters zijn het er niet helemaal mee eens zo te lezen
    Heb je stiekum zitten gluren bij de buren?
    uiteraard niet.... dit was te lezen op het AT5 forum....

  20. #120
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Met zulke cijfers zal hij nergens een held worden:

    1997/98 Aris Saloniki 9 2
    1998/99 Athinaikos 7 1
    1998/99 Aris Saloniki 12 4 Griekenland
    1999/00 Aris Saloniki 19 1
    2000/01 Aris Saloniki 28 8 Griekenland
    2001/02 Aris Saloniki 19 4 Griekenland
    2002/03 Werder Bremen 31 9 Bundesliga
    2003/04 Werder Bremen 24 4 Bundesliga
    2004/05 Werder Bremen 11 5 Bundesliga
    2004/05 Ajax 13 4 Eredivisie
    2005/06 Ajax 17 8 Eredivisie
    2006/07 Ajax 1 0 Eredivisie
    Totaal 191 50

  21. #121
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf
    Quote Originally Posted by blazin.arr0w::::
    Las net dat er ergens op een 010 forum het volgende gezegd werd (uiteraard gekuisde versie)

    Van 5e spits bij 020 naar 1e spits in 010.

    Sommige 010 supporters zijn het er niet helemaal mee eens zo te lezen
    Heb je stiekum zitten gluren bij de buren?
    Nee nee, vandaag al op psv.nl geweest en da's meer dan genoeg!!! maar ben nog nooit op een 010 site geweest en wil ik houden ook zo. Ik heb het gelezen op een Amsterdams forum waar iemand wel even was gaan gluren.

    Bijzondere gebeurtenissen dit seizoen zeg. Een contract voor 3 jaar vind ik ook vreemd.... ze denken toch niet echt.... nah ja... zwalkend bestuur hebben wij al jaren dus ik "leef" met jullie mee.

  22. #122
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Deze komt van fok.nl:

    200 boze supporters bij de Kuip

    Ook Theo Lucius is erg gesignaleerd met een doosje strijkers

  23. #123
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Nergens niet om maar Feyenoord laat zich publiekelijk vreselijk in haar gleuf kijjken met deze aankoop.

    Dit kunnen ze de supporters niet aandoen. Ik snap wel dat zij graag een Ajax spits willen hebben, maar dit kan niet. Dan heb je geen enkele trots in je donder. En snap je als club je eigen sentimenten niet.

  24. #124
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    We hebben nog een uur om hem met verlies te verkopen :roll:

  25. #125
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by harryg
    Nergens niet om maar Feyenoord laat zich publiekelijk vreselijk in haar gleuf kijjken met deze aankoop.

    Dit kunnen ze de supporters niet aandoen. Ik snap wel dat zij graag een Ajax spits willen hebben, maar dit kan niet. Dan heb je geen enkele trots in je donder. En snap je als club je eigen sentimenten niet.
    Hehehe dit is toch wel lekker he..... wist niet dat zo'n laatste avond transfers zoveel lol op kon leveren :mrgreen:

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •