MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 8 FirstFirst ... 2345678 LastLast
Results 126 to 150 of 198
  1. #126
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Veenendaal
    Posts
    1.662
    vCash
    126000

    Default

    haha soms kan "leed"vermaak zo mooi zijn he!
    ik slaap straks de hele nacht met een dikke grijns op m'n bek!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru
    Quote Originally Posted by harryg
    Nergens niet om maar Feyenoord laat zich publiekelijk vreselijk in haar gleuf kijjken met deze aankoop.

    Dit kunnen ze de supporters niet aandoen. Ik snap wel dat zij graag een Ajax spits willen hebben, maar dit kan niet. Dan heb je geen enkele trots in je donder. En snap je als club je eigen sentimenten niet.
    Hehehe dit is toch wel lekker he..... wist niet dat zo'n laatste avond transfers zoveel lol op kon leveren :mrgreen:
    Liverpool, bedankt voor de centen :mrgreen:

  3. #128
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by harryg
    Nergens niet om maar Feyenoord laat zich publiekelijk vreselijk in haar gleuf kijjken met deze aankoop.

    Dit kunnen ze de supporters niet aandoen. Ik snap wel dat zij graag een Ajax spits willen hebben, maar dit kan niet. Dan heb je geen enkele trots in je donder. En snap je als club je eigen sentimenten niet.
    Met pijn in mijn hart moet ik bekennen dat je de spijker op zijn kop slaat.
    Huntelaar wil uiteraard iedereen hebben. Deze man zal een betere spits worden als slaatdan.
    Ik kan er nog steeds met mijn verstand niet bij dat ze dit in hun hoofd hebben durven halen.

    Helaas in schril contrast met was psv op de laatste transferdag binnenhaalt.
    Ook geen wereldtoppers, maar iig verdedigbare aankopen.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  4. #129
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Onvrede bij Legioen: koop dan niks!

    Door GERT ONNINK

    ROTTERDAM - Zo'n honderd boze Feyenoord-fans hebben zich vanavond verzameld voor de Kuip in Rotterdam.

    ,,De onderste steen moet boven komen. Wij zullen niet rusten voordat Jorien van den Herik weg is.'' Voor Feyenoord-supporter Dennis is de aankoop van Ajax-speler Charisteas de bekende druppel in een toch al roerige week op Rotterdam-zuid.

    Samen met pakweg honderd medefans is hij naar de Kuip getogen. Gezamenlijk maken ze bij het Maasgebouw duidelijk dat ze in de Griek - nota bene bankzitter bij de rivaal uit de hoofdstad - niet bepaald de verlosser van Feyenoord zien.

    Ook op allerlei websites regent het boze reacties. De site van deze krant ontving in korte tijd honderden bezoekjes van geëmotioneerde Feyenoord-fans.

    ,,Ik begrijp er niks van. Koop dan niks. Wacht tot de winterstop,'' roepen de teleurgestelde supporters. Ze kregen deze week al te horen dat hun club in financiële problemen zit en zelfs onder curatele staat van de KNVB.

    ,,Maar die Van den Herik blijft maar zitten. Hij regeert de club als een dictator. Dat kan toch niet meer. Hij vraagt twaalf procent rente voor steun aan de club. Ik ken mensen die het gratis doen.''

    Het is een bizar gezicht. Een deel van het Legioen staat voor dichte hekken bij de Kuip boos te wezen. Onmachtig over de aankoop van een spits, 'die gedoemd is te mislukken.'

    ,,Ongelooflijk. Ze betalen 2,5 miljoen euro voor een wissel uit 020,'' stamelt Edwin. Hij woont in Oud-Beijerland, maar stapte toch in de auto en reed naar de Kuip. ,,We hadden weer even goede hoop na het gesprek met de fans deze week, maar dan halen ze Charisteas.''

    Er rijdt weer een politiewagen langs. ,,De politie was er eerder dan wij,'' weet Edwin. Hij gaat nog even de namen langs die de afgelopen dagen zijn gevallen als kandidaat-spits: Pizarro, Cruz, Vagner Love, Allbäck, Nevland. Maar het werd Charisteas van Ajax.

    ,,Nou, die komt de Kuip niet in, hoor,'' beweert Henk uit Blijdorp. ,,Een Ajacied? Die moeten wij hier niet.'' Ook Dennis kan er nog steeds niet bij. ,,Wij zijn toch hier met z'n allen bij elkaar niet gek? Snappen wij er dan helemaal niets van?''
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  5. #130
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Wie weet hoe t uitpakt...

  6. #131
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76

    ,,Nou, die komt de Kuip niet in, hoor,'' beweert Henk uit Blijdorp. ,,Een Ajacied? Die moeten wij hier niet."'
    Niet jokken Henk... ik kan er een paar opnoemen waar jullie wel blij mee waren

  7. #132
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Is het nog geen bedtijd :?

  8. #133
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben echt serieus als ik zeg dat ik met de Feyenoord supporters te doen heb. Een beetje leedvermaak vind ik best wel leuk maar dit gaat gewoon te ver. Dit is verraad naar de supporters toe. Deze actie is zelfmoord voor het bestuur, dan kan niet anders. Wat een sukkels.

  9. #134
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by harryg
    Ik ben echt serieus als ik zeg dat ik met de Feyenoord supporters te doen heb. Een beetje leedvermaak vind ik best wel leuk maar dit gaat gewoon te ver. Dit is verraad naar de supporters toe. Deze actie is zelfmoord voor het bestuur, dan kan niet anders. Wat een sukkels.
    mee eens.

    Maar het kan verkeren. Als hij ze er opeens bij hun wel inschiet heeft niemand het er meer over toch?

  10. #135
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf
    Is het nog geen bedtijd :?
    ga jij nou maar lekker dromen over het komende seizoen

  11. #136
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Ieeeeeeeeeeeedereen wil een Ajax spits!

  12. #137
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Zelfs tijdens de play offs of WK niet zo'n lange topic gehad in het soccer gedeelte. Overigens...

  13. #138
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Ieeeeeeeeeeeedereen wil een Ajax spits!
    Ja dat blijkt wel weer. Zelfs op onze reserve spitsen wordt gejaagd.

  14. #139
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Ik droom de hele tijd dat er een paar oranje-klanten,die normaal in een heel lelijk shirtje en stadion spelen,verrot worden geschopt tijdens de eerst komende interland..............daar droom ik van.

  15. #140
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Dit wordt de Bluming topic onder de Soccer league.

  16. #141
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by harryg
    Ik ben echt serieus als ik zeg dat ik met de Feyenoord supporters te doen heb. Een beetje leedvermaak vind ik best wel leuk maar dit gaat gewoon te ver. Dit is verraad naar de supporters toe. Deze actie is zelfmoord voor het bestuur, dan kan niet anders. Wat een sukkels.
    Bedankt voor je medeleven Harry.

    Verliezen kan ik nog mee leven en een kut seizoen ook wel.
    Als Feyenoord supporter ben ik (helaas) wel wat gewend.

    Maar dit getuigt van geen enkel respect voor het legioen !
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  17. #142
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Ik droom de hele tijd dat er een paar oranje-klanten,die normaal in een heel lelijk shirtje en stadion spelen,verrot worden geschopt tijdens de eerst komende interland..............daar droom ik van.
    Waarom? :roll: Als ik jou was zou ik dromen over een feyenoord bestuur dat verrot wordt geschopt.

  18. #143
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf
    Ik droom de hele tijd dat er een paar oranje-klanten,die normaal in een heel lelijk shirtje en stadion spelen,verrot worden geschopt tijdens de eerst komende interland..............daar droom ik van.
    Ja anders zullen jullie nooit boven AZ eindigen.

  19. #144
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Veenendaal
    Posts
    1.662
    vCash
    126000

    Default

    'Cruz of Pizarro moet Dirk Kuijt vervangen'
    dromen zijn bedrog!

  20. #145
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Ach, moeten Ajacieden kapot geschopt worden omdat je eigen cluppie anders niet kan winnen?

    HA
    HA
    HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    Geen bekers of schalen
    Ajax is gemeen

  21. #146
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru
    Quote Originally Posted by aliendwurf
    Ik droom de hele tijd dat er een paar oranje-klanten,die normaal in een heel lelijk shirtje en stadion spelen,verrot worden geschopt tijdens de eerst komende interland..............daar droom ik van.
    Ja anders zullen jullie nooit boven AZ eindigen.
    Die hebben idd ook een lelijk shirt en stadion en komen ook in aanmerking voor een open been breukje........

    EDIT:
    IK zal er even een smiley bij zetten anders wordt er weer gedacht dat ik het allemaal gemeend is wat ik schrijf :roll:


    Weinig gevoel voor humor dat volkje :?

  22. #147
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Nog een half uur voor het sluiten van de transfermarkt.... misschien kunnen ze onze vierde doelman Marco van Duin nog overnemen voor een miljoen

  23. #148
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Waarom richt jij je frustratie niet op je eigen club aliendwurf?

  24. #149
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf

    Weinig gevoel voor humor dat volkje :?
    Dit volkje lacht zich anders nu even rot....

    Ik hou echter een slag om de arm.

    Waarom zou Harrie niet slagen in 010. Ok, hij heeft voor Ajax ingevallen en soms goed ook, maar wie weet wat er gebeurd.

  25. #150
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by harryg
    Waarom richt jij je frustratie niet op je eigen club aliendwurf?
    Maak je maar niet druk dat is al lang gebeurd maar dat ga ik hier niet doen,dat wordt hier al genoeg gedaan en het blijft toch mijn club,wat er ook gebeurd....

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •